2009. május 5., kedd

Néhanapján...

...rámtör az érzés,hogy mennyire szar,ideges és türelmetlen anya vagyok.Meg amúgy is,szeretnék elmenni úszni és szoliba is.Műkörmöshöz vagy éppen hajat festetni.Vagy ha kedvem szottyan,akkor megnézni egy filmet vagy csak aludni egy kiadósat(de legalább 4 órát egyhuzamban).De említhetném például azt is,hogy szeretnék 60 kiló lenni.
Pár napig eluralkodik rajtam a letargia,nincs kedvem felkelni,mosogatni,pakolni,mosni,teregetni,stb...de még ahhoz sem,hogy valaki hozzám szóljon.
Aztán rádöbbenek,hogy vajon mit akarhatnék többet,mint hogy van egy gyönyörű,okos és hízelgős kicsi fiam(meg persze egy apukája neki),akinek én vagyok a világ közepe.Aki nélkülem még elaludni sem tud,akit nem érdekel,hogy hófehér a bőröm és egérszürke a hajam vagy az,hogy 80 kiló vagyok,táskák szemekkel a legnagyobb kupi közepén.Ilyenkor jól elszégyellem magam,bőgök egyet a saját hülyeségemen,aztán minden megy tovább a maga jól megszokott és tökéletes medrében.Na,most épp ilyen napokon vagyok túl... :D

15 megjegyzés:

Great írta...

Te is?:D olellek

anya.25 írta...

te is? :( :D

Bibécske írta...

na most majdnem sírtam te csajszi
♥♥♥

Judit /juci68/ írta...

Szia Lidike! Ha nem bánod, mostantól állandó olvasód leszek! Szép a pocakod! Na de ez az utolsó bejegyzés......hidd el, ez az érzés mindannyiunkra, kismamákra, időnként rátelepszik! sok puszi

linbori írta...

Na én már egyáltalán nem vagyok kismama de tegnap vettem egy doboz megneB6-ot hátha tényleg türelmesebb leszek tőle :D

domo írta...

Kuksi:)
Na hello:basszus én sem vagyok kismama,de néha úgy vagyok,hogy csak beülni a kocsiba és menni menni.Én egy nap vagy 4-szer porszíozok,és szted látszik??ááá a fenét,de van,ám olyan,hogy nem csinálok semmit,csak tvzek:DÉn meg supradynt vettem:D
puszi,domo
nyugi nem vagy egyedül

andy02 írta...

Bizony nem vagy ezzel egyedül nekem is vannak ilyen letargiás napjaim és Én is szedem a magneB6-ot hátha hat :)mert szégyellem ám nagyon magam mikor nincs úgy türelmem a gyerekekhez és a mindennapokhoz.Puszi

Szandra írta...

Na végre egy ilyen bejegyzés:D:D:D Hidd el (és látszik is az előttem lévő kommentekből), hogy mindenki érez így:) De te most még érzékenyebb is vagy babásan:) Fel a fejjel, lesz még rosszabb is:D:D:D pusza

Mariann írta...

Hát ez nagyon édes volt és őszinte! :) Így szerintem mindnyájan érzünk néha... a lényeg, hogy egy idő után rádöbbenünk a lényegre...! :) ♥

picuranyu írta...

na jó, csatlakozom:
te is?
:)))

AA írta...

Nekem erről most az jutott eszembe.Amikor én voltam nagyon magam alatt és egyszer felhívtál.Jajj az olyan jó volt és olyan rég volt.Kár, hogy ilyen messze laktok mert ha a szomszédban lennétek most jól átszaladnánk Adrival és megölelgetnénk Téged:).pusza

Perec írta...

Lidis, a hatvan kilo kivételével detto :D :ölel:

Lidi írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat :).Jól esik tudni,hogy nemcsak én borulok ki néha...bocsi :D

Bongianyu írta...

Csatlakozom a táborhoz. Bár nekem még mindez párosul azzal, hogy az agyam kifacsart állapotban van, pedig toppon kellene lennie... És egyébként is, divat a fehér, egérszürke szín :D Úgyhogy szolárium, fodrász már kipipálva :)

Ebdette írta...

Rólad nem tudom elképzelni, hogy türelmetlen vagy ;) Neked a hangodból is a nyugalom árad!!! ♥

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.