2009. május 7., csütörtök

Bevásárló lista

Nagyon sok cucc kell még Bencének.Igaz,apróságok,de valahogy még annyira távolinak tűnik a kiírt időpont...pedig már csak két hónap van vissza.Ha nem egyszerre akarunk megvenni mindent,akkor neki kell állni vásárolgatni.Na ezen felbuzdulva ma meg is vettem másodszülöttem első csomag pelusát és magamnak két vastag betétet a kórházi csomiba :) .Annyira,de annyira jó érzés volt.Mindent pakolok be a kiságyba,ami már összeszerelve áll az ágyunk mellett :).Alig várom,hogy újabb babaholmival bővüljön a készlet.Legközelebb a matracot kéne megvenni,aztán az ágyneműt,törölközőket,tetrapelusokat meg ilyesmit :) .Jajj,annyira izgiiiii

4 megjegyzés:

szilvo írta...

juj de izgi de vásárolgatnék én is keteskének remélem nem soká én is fogok

ancsuka írta...

tetrapelus az mi?
Én is nagyon várom már, hogy Vivinek legyen tesója, de még egy kis idő hátra van addig.

Mücc írta...

nem jó a matracunk? ?:-O

Lidi írta...

szilvo én drukkolok,hogy minél hamarabb vásárolgathass te is :)

Ancsu a tetrapelus a textilpelenka,pl ha dokihoz viszem,azt teszem alá :) egyébként miért nem tudok belépni hozzád?:(

Mücc kókuszmatracot veszünk,Dominak is az van :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.