2009. május 14., csütörtök

32 hetes ultrahang

Nagyon vártam ezt a mai vizsgálatot.Végre az első uh,ami ugyanakkora magzati korban történt mindkét gyerkőcömnél,így jól össze lehet hasonlítgatni őket :D.Nem mondom,hogy nem lepett meg az eredmény.Szóval Bence eredményei(Domié zárójelben):

Fekvés: medence végű (med.végű)
Lepény:mellső falon (mellső falon)
Magzatvíz: normális (norm)
BPD:9,0 (8,48)
HC:32,6(30,84)
AC:33,1(29,23)
FL:6,6(6,68)

Nem rokonok esetleg kérem szépen?!

Becsült magzati súly :2870 gramm (2271 gramm)
grav.s. 36 (34+1)

(csak úgy érdekességképpen: én 2700 grammal születtem :D )

Diagnózisok:
Veszélyeztetett terhesség medencevégű fekvés miatt
Veszélyeztetett terhesség excesszív nagy magzati növekedés miatt

Bizony ez azt jelenti,hogy Bence a méretei alapján 36 hetes magzatnak felel meg.De ez teljesen lehetetlen,mert még a napot is tudom,mikor fogant és a szombati(nov.1) pozitív teszt előtti kedden már teszteltem egy negatívat.Szóval a vonalzón mért kora a tuti.A doki háromszor mondta el,hogy ő ilyet még nem látott :D.Amúgy jót nevetek rajta,hogy mi csak ilyen óriási bébiket tudunk,de azért aggaszt is a dolog.Valami oka kell,hogy legyen.Meg egyébként is,Domival sem lett volna ennyire komplikált a császármetszés,ha nem lett volna ekkora :( .Mindenesetre hétfőn megyek a dokimhoz,lesz ultrahang is.Majd akkor megbeszéljük a továbbiakat.Egyik szemem sír,másik nevet

6 megjegyzés:

brü írta...

Ne hülyülj már, mi oka lenne, hogy ekkora babáid vannak??Akinek kicsi babái vannak, annak is van oka??Ez hülyeség, minden ok, ne izgulj :)Gergő 2650g volt a 32 hetes uh-n, a 38 hetesen 4330, és rá 1 hétre született 3450-el:)))Petránál is igy elmérték..

Bibécske írta...

Szerintem sincs oka:) genetikailag lehet így:) de az nem olyan ok szerintem:) inkább örülj, hogy nem kicsivel születnek:) ez mégis csak jobb:) és még semmi nincs eldőlve:) én 4 kiló voltam, és én születtem a legkönyebben a hugom 3 kiló sem volt és anyum nagyon megszenvedte.
Állítólag egy nagyobb babát könnyebb megszülni. És még simán befordulhat fejvégűbe.
De, persze én is aggódnék, és ezek nem tapasztalatok, csak hallomás:) de ez te is tudod.
Szóval nyugi, mert az nem tesz jót, ha aggódsz:( gondolj arra, hogy befordul, és minden rendben lesz. Tudom, nekem könnyű mondani, nem vagyok a helyedben. De csak pozitívan:)
Sok puszi nektek:)

any írta...

♥♥♥

Judit /juci68/ írta...

Az a fő, hogy egészséges és minden rendben van! :)

picuranyu írta...

Bizony, bizony, a fő, hogy egészséges. :) Más meg amiatt aggódik, hogy túl kicsi. ;)

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.