2009. május 3., vasárnap

Múlt heti egyveleg

Sűrűre sikerült az elmúlt hét már megint.Mindig terveztem,hogy leülök írni,de ha nagy nehezen össze is jön,akkor meg Domi nem hagy érvényesülni.Ahogy bekapcsolom a gépet,ő már itt is terem és nyomkodja a billentyűzetet és húzogatja az egeret és birizgálja a monitort vagy nemes egyszerűséggel jön,megnyomja a power gombot és továbbáll :D.

Hétfő,kedd,szerda egészen nyugiban telt,bár teljes lázban.Meglepetés buliban törtük családilag a fejünket,így titokban szereztünk be minden kelléket.Tök izgi volt itthon rejtegetni a cuccokat :) .Ja és mire a titkolózás?Hát apánk csütörtökön egy évvel öregebb lett megint.Domival tortát sütöttünk,szobát dekoráltunk,sürögtünk-forogtunk...mondanom sem kell,hogy mekkora segítség egy 13 hónapos gyerek az ilyen előkészületekben,hihi.Aztán délután szépen,sorban megérkeztek a vendégek is :)

Dokinál

Még a buli előtt jelenésem volt a szokásos tanácsadáson a dokimnál.Minden okés,méhszájam teljesen zárt,cukrom is rendben.Bence fekvése sajnos nem derült ki,mert ultrahang most sem volt :( ,de majd bemegyek a kórházba hozzá,mikor ügyel és akkor mozizunk egyet :) .Sokáig ott voltam a rendelőben,beszélgettünk mindenfélékről.Tök jól esik,hogy így foglalkozik nemcsak azzal,hogy én hogy vagyok,hanem Domiról is mindig kérdez,sőt most még a zuram is szóba került :) .
Na de ne kanyarodjak el a szülinapos témától ennyire.Szóval...sikerült úgy intézni,hogy az ünnepelt munka után odajöjjön értem a dokihoz,így együtt jöhettünk haza.Hát teljes volt a meglepetés,azt mondta, úgy meg volt hatva,hogy még majdnem sírt is:) jajdeédes :) .Nagyon jól éreztük magunkat,szuper volt a hangulat.Szeretem,mikor így összejön a család.

3 megjegyzés:

Bibécske írta...

De arnyos lehetett:) és ügyik vagytok:) egyszer én is szeretnék egy meglepi szülinpot, mondjuk jővőre a 30. szülinapomra:))
Puszi

Ebdette írta...

Isten éltesse utólag is Apát :)

Bibi...nemá, hogy 30 leszel!!!!!!!

Bongianyu írta...

Isten éltesse Apát!!! És örülök, hogy a babócával is és veled is minden ok :)!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.