2009. május 15., péntek

Bari?....nem bari



Voltunk az ügyeleten.Szerencsére nem bárányhimlős Domi.Viszont azt mondta a doki,hogy nagyon jól tettük,hogy azonnal elvittük,mert épp most is van a szekszárdi kórházban egy kisfiú,aki bárányhimlő szövődményeként lebénult :(.Úgyhogy legközelebb be is oltatom,pedig nem is gondoltam rá,hogy be kéne.
Viszont belenézett a szájába is és kiderült,hogy vírusos torokgyulladása van,amit én észre sem vettem volna,ha nem derül így ki véletlenül :O .

A kiütéseket pedig valami kaja okozhatta valószínűleg.

7 megjegyzés:

Bibécske írta...

ugyan ilyen jön Bekin is rendszeresen, a doki azt mondta, lehet, hogy valami csipkedi:-/ mert másra nem gondol ő sem én sem:-/

Karen írta...

szerintem csalán kiütés,ilyen volt nekünk is de csak a pelus környékén ,nem alatta.Legalább is ismerősöm azt mondta az ő fiának is azt mondták rá.

Bianka írta...

Jobbulást Dominak! :)

viktotria16 írta...

Jobbulást Dominak és sok puszi!

picuranyu írta...

:( Jobbulást szegénykének!

Szandra írta...

Torokgyulladás miatt is lehet pöttyös. Én voltam amiatt kicsinek. Jobbulást!

szilvo írta...

Jobbulást Dominak!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.