2009. május 10., vasárnap

31 hetes

Most,hogy Domi nincs itthon,kihasználtuk a szabadságot és elmentünk délelőtt a vásárba.Eredményesek voltunk :D.Kaptam egy pizsit,már évek óta vágytam egy ilyen zsiráfosra :),ezt viszem majd magammal a kórházba.A bodyt pedig Bence kapta,bár azt hiszem Domi inkább adna túl a tesóján,de az ő méretében nem volt :D

Egyébként egyre türelmetlenebbül várom már a szülést.Szeretném látni a kisfiam,hogy mindene ép és egészséges.Meg egyébként is fáradok már,állandóan fújtatok.Sehogysem kényelmes az alvás,nem jönnek rám a ruháim :D.Sajnos elkezdtem vizesedni is,a gyomrom pedig úgy ég,hogy lassan már komolyan aggasztani fog :O

7 megjegyzés:

Reni írta...

Zsiráááááf!Tetszik nagyon!Jééé már 31.hét...alig hiszem el!

picuranyu írta...

:) Hehe, az egyik pizsim ilyen volt a kórházban. :)
Kitartást, már nincs olyan sok hátra!

linbori írta...

Naggggyon jó ez a body! :D:D:D

Mariann írta...

Ilyen zsifáros pizsije Mariannkának is van, imádja! :)

Ez a body........:D:D:D:D Hát, ezt ha a lányom látná:D:D:D

Bianka írta...

Csini a pizsid, csak a pocidnál nagyon eláll! :)) Csak vicc volt :) Amúgy tényleg tetszik :)

ancsuka írta...

Ez a bady :))

Jó nagy már a pocakot! Én is az utolsó időszakot nagyon nehezen viseltem, főleg, hogy nem tudtam enni normálisan az asztalnál, mindíg mindent elmorzsáltam :)) Akkor értettem meg milyen rossz kövérnek lenni nagy hassal :))

Great írta...

bocsáss meg, de a body jobban tetszik, mint a piazsama:)))

le a kalappal, hogy menedzseled a nemalvást, Domit, a pocakosságot,stb, és még mindig jókedvűek, optimisták a bejegyzések:)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.