2009. május 9., szombat

Domi fogzik

De nagyon.Hetek óta a reggeli rendes kaki után mindig jut délutánra egy hígabb,nagyon büdi is.Az utóbbi pár napban pedig három,sőt négy kaki is volt,amihez még társult egy 37,3-as hő is levonva.Végig a fogára gyanakodtam,de nem hagyott nyugodni a dolog,így tegnap felkerestük a dokinénit.Szerencsére beigazolódott,amire gondoltam.Négy őrlő jön egyszerre szegénykémnek,a felső kettő már akkora púp,hogy csak na és be is van neki vérezve :( .Szörnyen szarul hangzik,de hál'istennek nappal nem viseli meg egyáltalán.Aludni is tud,az étvágya és a kedve is változatlan...az éjszakák meg olyanok,amilyenek :-/ .Azt mondta a doktornő,hogy szerinte max egy hét és kibújik mind a négy...

Ma pedig megtesszük az első próbát,már az én kórházi napjaimra készülve.Délután Domi a nagyihoz költözik,ottalvásra is....nagyon nehéz lesz nélküle az éjszaka,de muszáj hozzászoknia júliusig,hogy nem velem fog aludni :(

3 megjegyzés:

linbori írta...

Tessék este arra gondolni,hogy a mama épp úgy fog vigyázni Domira mintha Te lennél vele! Domi élvezni fogja Te pedig pihenhetsz végre egyet! Ébredésmentes éjszakát kívánok Neked! :)

szilvo írta...

együtt érzek nekem még halvágy fogalmam sincs mi hogy fogjuk csinálni ha ide eljutunk domid ügyi te meg pihizhetsz

picuranyu írta...

Szerintem nagyon jó, hogy már most elkezditek a szoktatást, biztos minden rendben lesz majd. :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.