2009. május 12., kedd

Ez+az

Úgy adódott,hogy sok a munka a műhelyben,így az egyébként apás fürdés is most pár napig az én feladatom lesz.Úgy döntöttem,nem tökölök a káddal meg stb,hanem beállítom Domit a fülkébe és zuhanyozni fog.Nem tetszett neki,sírt és csimpaszkodott,de szerintem csak mert új volt az élmény.Holnap újrapróbáljuk :)

Megjártuk ma délelőtt a védőnőt,a múltkori esetből okulva elkísért minket anyukám is,hogy tudjunk nyugodtan méreckedni meg a szokásos dolgok :) .Szóval 82,4 kiló vagyok :-/ (itthon csak 80 :D ) .Cukor van a vizeletemben,de azt mondta ezt betudhatjuk annak,hogy éppen indulás előtt reggeliztem.Amúgy a többi érték negatív.Vérnyomásom 117/74, a pulzusom viszont 120 :O de már ebből sem csinálunk ügyet...csak a szokásos.A lábaim egyelőre minimálisan vizesednek,úgyhogy emiatt sem kell aggódni.Ami hír viszont rosszul érintett(bár sejtettem),Bence faros :( ,nem akar megfordulni...így lőttek a hüvelyi szülésnek.Bár sokkal jobban örülök,hogy most derült ki,hogy császár lesz,mint hirtelen szülés közben.Így van időm megemészteni :).Szívhangot is hallgattunk:) és hamarosan nst-re is kell már időpontot kérnem,ugyanis június közepén el kell kezdenem járni rá :O ...jézusom :O lassan célegyenes :):):)

Domi fogai még mindig nem bújtak ki,szörnyen ronda az ínye...már,amikor nagy ritkán meg tudom nézni neki.A mamánál jól aludt és következő éjjel itthon is (4-ig egyhuzamban a kiságyban),de a mostani éjszaka megint hozta a formáját :).Már jó ideje ilyen az éjjel nálunk: 9 körül leteszem,11 körül egyszer felsír,de még vissza tudom tenni kábé 20 perc után a kiságyba.Aztán egy órakor megint sír és én költözök ki a kanapéra.Onnantól együtt alszunk,bár inkább csak ő alszik.Nem kicsit nyugtalan,ha pl háttal fordulok neki,akkor már mászik is rám ...kicsikét anyás :D:D.Reggel pedig általában arra ébredek,hogy az arcomba mászik és teli szájjal vigyorog :D...ha valaki másfél éve azt mondja,hogy ennyi alvással lehet élni,azt körberöhögöm :D

Ezen a képen pedig azt láthatjuk,mikor Dominikusz éppen nyugodt alvást imitál hajnalok hajnalán...de jajj,annak aki ki akar menni pisilni mellőle:D

10 megjegyzés:

brü írta...

a zuhanytálcába nem tudsz kis vizet engedni, bedugni és úgy fürdetni?
még bőven befordulhat Bence attól, hogy faros ;)
Pulzusom nekem is mindig sok..
Nagyon édesen alszik Domi :)Gergő nem alszik mélyen, ha magam mellett hagyom..:-/

brü írta...

ja, anyukám ülője uilyen mintájú:)))

hermi67 írta...

Annyira édes Domi:-). És ugye milyenjó a babanyálraébredni???:-) puszi♥

Great írta...

nyugi, még simán megfordulhat. vannak erre technikák:)

Ebdette írta...

Nagyon kis édesen imitál :D Amúgy nálunk 1 év alatt sem tudták megszokni, hogy anyuéknál zuhany van :)

ancsuka írta...

Én császáros voltam és remélem az is lesz a második is, komolyan rettegek a szüléstől, már a vége felé minden bajom volt, hogy úr isten mi lesz most. Nyugottan meg lehet kövezni, de mikor a doki megmondta, hogy császáros leszek én voltam a világon a leg boldogabb.

Domi meg..... olyan édes, sok puszi neki

szilvo írta...

rohan az idö és édesen alszik én is nehezen szökök nórim melöl pisilni

Judit /juci68/ írta...

Még megfordulhat a pocakbébid. A "haelindulszpisilnifelébred" mutatványt Palcsikám is produkálja! :)

Pattogo írta...

Vivi az utolsó héten fordult be... ;) a többedik babák gyakrabban fordulnak be az utolsó pillanatban. Nyugi. Esélye még van bőven :D

picuranyu írta...

Hogy kiterült. :)
Hallottam én is már olyan esetről, hogy Picurja csak az utolsó napokban fordult ki a helyéről, szóval bármi lehet. ;)
A mérleggel meg ne foglalkozz, az összes védőnőnek rossz a mérlege és kész. ;)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.