2009. március 10., kedd

Védőnő,névnapozás meg miegymás

Megint nem egy eseménytelen nap van mögöttünk(néha nem bánnám,ha lenne egy nyugis,döglős hetem már végre).Védőnőnél jártam délután.Kicsit félve álltam mérlegre,teljesen meg is lepett,hogy csak egyetlen egy kilót szedtem fel az elmúlt négy hét alatt :O .Komolyan nem értem,mikor terhes lettem direkt odafigyeltem a diétára,még a cukrot is igyekeztem mellőzni...erre hat hét alatt hat kilót szedtem fel...innentől kezdve nem is foglalkoztam vele,hogy mikor miből mennyit egyek.Most meg csak egy kiló jött fel,hát ki érti ezt?!Na mindegy,a vérnyomásom is remek 119/73,vizelet negatív,haskörfogat 101 cm.Megismerkedtem az új védőnővel is(a költözés miatt ugye),nagyon szimpatikus szerencsére,majd biztos ki is jön meglátogatni minket.
Névnap
Először is itt szeretném mindenkinek megköszönni a névnapi köszöntéseket,nagyon jólesett,hogy ilyen sokan gondoltatok rám :) ♥.Reggel,mikor Domit tettem tisztába,a rugiból egy cetli pottyant elém:
Boldog névnapot anya van ráírva :) Ki rejthette oda?! :)

...aztán mire hazaértem a védőnőtől már itt fogadott a kis családom.Nem készült kép,de egy mérleget(igen,kicsit mazo vagyok) és egy fürdőszobai kiskukát kaptam.Délután pedig apjuktól kaptam ezt a szupi babakocsit :)(pehelysúlyú,így a hülye lépcsőkön is könnyen bánok vele):

Végül pedig egy nem túl vidám téma,Domi tegnap óta lázas :(.Illetve tegnap 37,7-tel kezdődött neki popsiban,levonás nélkül.Annyira ez nem is aggasztott,épp akkor kelt meg hát ráfogtam a fogára.Aztán este már levonás nélkül volt ennyi,de még ettől sem estem pánikba(még mindig biztosan benne,hogy a foga) fürcsi után adtam neki nurofent.Na aztán elalvás után már kezdődtek is a gondok,gyakran felsírt míg végül 11 körül a mi ágyunkban kötött ki.Éjfél körül éreztem,hogy forró szegénykém,megmértem neki és majdnem megállt a szívem...39-ig meg sem állt a lázmérő :(,ez ugye levonással 38,5(nekem parám a láz,szóval ez már baromi magas szerintem ).Adtam neki egy germicidet és kiköltöztünk a nappaliba a kanapéra aludni.Négy óra körül volt még egy ébredés,addigra lement neki 37,9-re,vissza is aludt egy kis tea után.Reggel pedig úgy ébredt hétkor,mintha mi sem történt volna :O.Láztalanul,tök vidáman.Dél körül megint éreztem,hogy melegszik,megint 39:O.Nem tudom,mitől lehet,mert játszik,vidám,nevetgél...csak egy picit többet aludt,mint amúgy.Felhívtam a doktornőt,holnap kell elvinnem megmutatni neki.Remélem semmi komoly,bár nem hiszem,hogy fogtól így felmehet neki a hője :(.

.... és még egy visszaszámlálós kép,mert hát ugye már csak 8 nap van a nagy napig :).Itt 4 hónapos:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálunk is volt egy ilyen nap, amikor minden ok nélkül felszökött a láza, majd úgy ahogy jött, el is múlt. A doktornéni sem látott semmit rajta. Én a fogára fogtam. Kijött már a szemfoga Dominak? Az szokott jobban bekavarni, meg a rágók. Jobbulást! Ja és gratula az egy kilóhoz és a babkocsi is nagyon vagesz :))

any írta...

101cm a hasad????baccus nem semmi! Domi ne legyél beteg!!!!!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.