2009. március 17., kedd

Tavaly ilyenkor ez volt az utolsó este,hogy Domival a pocakban feküdtem le aludni.Hihetetlen,hogy eltelt azóta egy év...
Március 17.-én reggel a szokásos nst-re várakoztunk ikres-kórházas sorstársammal,amikor egyszercsak beugrott,hogy én holnap szülni fogok...tudtam,biztos voltam benne.Vajon Domi is érezhette már,hogy másnap találkozunk?Olyan érdekes dolog ez,teljesen emberfeletti :) .Nem tudok visszaemlékezni,hogy kevesebbet mocorgott-e vagy hasonló jelek voltak-e(vagy ezek csak babonák??)...egy biztos,egy barátunk anyukája megjegyezte,hogy torzul a fejem :D.És tényleg hajnalban,3.42-kor elfolyott a magzatvizem :)...

Itt egy kép a (még holnap 11.59-ig) 11 hónaposról:

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.