2009. március 22., vasárnap

24.hét


Bizony már itt tartunk,sokkal kevesebb van vissza,mint amennyin túlvagyunk.Ez a 24. hét valahogy olyan megnyugtató,bár tudom,hogy még mindig nagyon pici Bence és korán van még neki,de akkor is ez nagy könnyebbség,hogy probléma nélkül értünk el idáig :).
Iszonyú türelmetlen kismama vagyok,azt hittem ez a második terhességemmel majd nem így lesz...de még rosszabb vagyok,mint Domipocakkal annak idején :D.Alig várom,hogy szülni induljunk és hogy négyesben folytassuk tovább :)

10 megjegyzés:

Bianka írta...

Csini a pocid! :) Nagyon ne türelmetlenkedj, Bencének jó helye van ottbennt.

Bibécske írta...

ejha szép nap pocak:) sok puszi nektek:)

szilvo írta...

jaj de szépek vagytok és hogy szalad at idö mindjárt a karodba tartod millio puszio

brü írta...

olyan csini kismami vagy :)

Névtelen írta...

Gyönyörűek vagytok!!! :) És mindjárt indulsz szülni :D, nyugalom!

Ebdette írta...

Hát még mindig nagyon csini vagy :)

hermi67 írta...

húúú,de csinipoci:-).
Puszi♥

ancsuka írta...

Nagyon szép kismama vagy, semmi fölös kiló elhízás stb. Én pont ilyen voltam, valakinek az arca is megváltozik, nekem maradt a régi.
Látom volt sok-sok ajándék Dominak. Volt nagy öröm.

Névtelen írta...

Csini kismama vagy. :)

andy02 írta...

Ejha már 24. héééééééét,nagyon csini kismami vagy!Pusza

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.