2009. március 10., kedd

Kutya,mint első szó?!

...most tettem le,37,6 levonás nélkül.Remélem nem megy feljebb :( ...és mielőtt elfelejteném a sok mindenek között...Domi ma kimondta az első szavát:KUTYA :D...bár én sajna pont a tanácsadáson voltam,de három felnőtt állítja váltig,hogy tisztán és érthetően ezt mondta:),azóta viszont harapófogóval sem tudom kihúzni belőle.Egyébként nem lep meg,napok óta meg van indulva a kutyákért.Egész nap vauzik,séta közben minden kutyát meg kell néznie és tegnap mutattam neki a youtube-on kutyás videókat,amiket hangosan röhögve nézett.:) Kis állatbarát ♥

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

:DD! Az édesanyám kollégájának a kisfia állítólag azt mondta ki elsőnek, hogy rotációskapa... No én ennek nem hiszek, de a kutya abszolút reálisnak tűnik, úgyhogy csak hallgatózz :)))! Egyébként hihetetlen nyelvzsenik :D!

domo írta...

:D:D:DPedig nem is egyzserű szó:)NAagyon édes lehetett:)
puszi

Ebdette írta...

:D wow, nagyon ügyes fiú!!!! Domi is sokáig elhallgatta a már kimondott szavait :)

Bibécske írta...

Nagyon aranyos lehet, gartulálok:) És remélem, hogy nem lesz komolyabb baja:) sok-sok gyógypuszi nektek:)

brü írta...

De ügyes :)
Szupi babakocsit kaptál apátol :)

Névtelen írta...

:) Sokkal nehezebb szó, mint az anya vagy az apa. :)
Utólag is boldog névnapot!

hermi67 írta...

Nem tudom,számít-e,de az én első szavam a posta volt:-D.(szerelmes voltam a postásunkba-hihi,már1 vesen tudtam,hogymindíg 2szer csenget:-D).

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.