2009. március 11., szerda

Domi beteg

:( szegénykémnek vírusos torokgyulladása van,nagyon magas lázzal.A tegnapi és ma reggeli jókedve múlóban,egyre bágyadtabb és elég sokat alszik.Naponta kétszer amoxicillin szirupot kap és germicid kúpot,ha kell nurofennel együtt :(.Úgy sajnálom,olyan kis elesett :(.Hétfőn kell visszavinnem kontrollra,de remélem akkorra már sokkal-sokkal jobban lesz.Addigis összebújva várjuk a jobbulást :(

Azért hoztam egy 5 hós képet is róla :)...egy hét és szülinap,juhuuu(ma ideért a zebra,egyszerűen király :D )

7 megjegyzés:

Karen írta...

Jobbulást Domi babának, sok gyógypuszka, remélem hétfőre minden rendben lesz vigyázz magadra meg a fiúkra

Great írta...

jobbulast Neki! virusos torokgyulladasra miert kap antibiotikumot? ugy tudtam a virusra nem adnak...bar orvos nem vagyok:)

Névtelen írta...

Gyógyulgassatok! Jobbulást a majdnem egyévesnek! A zebra pedig nagy siker lesz, mégha nem is egyből fog nekiesni :D!

Bianka írta...

Jobbulást Dominak! Remélem a szülinapi zsúrra meggyógyul! Sok gyógypuszi neki! :)

andy02 írta...

Kicsi drágája remélem hamar rendbe jön sok-sok puszi neki!Én mondtam,hogy szupi a zebra!

hermi67 írta...

Drágám,ezer gyógypuszik♥♥♥

Névtelen írta...

Sok-sok gyógypuszi!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.