2009. március 30., hétfő

25.hét

Panaszaim így a második harmad vége fele(jesszus második harmad vége :O ):
-gyomorégés,szörnyű,egészen a torkomat marja a sav...megint rennie tablettán kell élnem
-keményedés,sajna egyre gyakrabban :(
-a derekam leszakad
-ja meg a hasam alja is :D
-nagyon kívánós vagyok :D ,főleg édeset,mert sósat sajna egyáltalán nem szabad
-k.rvára unom már az arra irányuló kérdéseket,hogy besikerült gyerek-e Bence(ezt nem lehet szebben megkérdezni?meg amúgy is NEM)...meg,hogy hogy fogom bírni két gyerkőccel
-az egyik kicsi,másik pici kifejezésre pedig egyszerűen már csak röhögök kínomban :D
Vannak félelmeim is:
-mi lesz Domival,amíg én kórházban leszek,nem viseli-e meg vajon túlságosan a hiányom?!
-hogy tudok majd szülés után annyit foglalkozni vele,mint most még?
-és egyáltalán mit fog szólni majd a tesóhoz?

Jaj,remélem minden rendben lesz.De mondjuk miért is ne lenne?! ;)

6 megjegyzés:

szilvo írta...

szépek vagytok és én is utálom az ijen irányu kérdéseket teljesen igazad van és ügyi anyuci vagy minden sikerülni fog

Unknown írta...

Szerintem is minden rendben lesz:) nehéz lesz, de biztos vagyok, hogy megállod a helyed:) és segítséged is lesz:) elhiszem, hogy unod ezeket, pláne az a kifejezés, hogy besikerült e???? könnyű mondani, hogy ne foglalkozz vele, sajna nem tudsz nem törödni vele,
Sok-sok puszi:)♥

UI: én amit utálok, az EGYBEN VAGY MÉG kérdés, attól felállt a szőr is a hátamon:-/

Unknown írta...

Bibécske voltam, csak Szli is be van lépve bocsi

Bongianyu írta...

Először is, nagyon szép a pocakod :)! Másodsorban teljesen érthető, hogy kérdések fogalmazódnak meg benned, de a nők úgy vannak összerakva, hogy az erő és az energia nő a feladatokkal együtt! Biztos, hogy meg fogsz birkózni mindkét babival, és Domi élvezni fogja, hogy lehet valakit nyúzogatni :)). Minden rendben lesz! A panaszok pedig már nemsokára múlnak, hiszen mindjárt a harmadik harmad végén vagytok :)!! Puszi nektek

picuranyu írta...

Nagyon csini vagy. :) Biztos nem lesz kezdetben egyszerű menet, de tuti meg fogod oldani. :) Ügyi vagy te. ;)

Névtelen írta...

Jaj hogy telik az idő :) Milyen szép nagy pocid van már :)
Szerintem hagyjad a fe...ébe ezeket az embereket, nem is értem ilyenkor hova teszik az eszüket, meg a jóérzésüket, mikor ilyen kérdéseket tesznek fel. A kételyeid szerintem teljesen normálisak, biztosan nekem is lesznek majd, ha aktuális lesz. De biztosan meg fogod oldani, hiszen emlékezz csak vissza mennyi kérdésünk volt már az első terhességnél is. És mégis megy minden a maga útján :D
Ügyesen meg fogod oldani biztosan :) PUszi!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.