2009. március 19., csütörtök

Az első szülinapi buli

Remekül sikerült a tegnap délután,bár én már hulla voltam,mire a vendégsereg ideért(soha többet házi készítésű torta és mindent-az-utolsó-pillanatra-hagyás :D:D ).Domi már akkor majd' kibújt a bőréből,mikor a nagyszülők ideértek,csak úgy csillogtak a szemei,hangosan röhögött mindenen...kapott egy töknagy lufit is,azzal nem is tudott betelni.Aztán a torta,az ajándékok.Annyira,de annyira be volt sózva,még sosem láttam ilyennek.Azt sem tudta,hogy hova kapjon,mivel játsszon,kihez bújjon :).Olyan jó volt látni az örömét,ennél többet nem is kívánhatnék,csakhogy mindig ennyire boldog és kiegyensúlyozott legyen az életben.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondoltam rátok tegnap :)! Hogy tetszett a zebra?? Látom, hogy már ti se nagyon fértek a sok játéktól :D. Puszi

szilvo írta...

jaj de jo képek lettek millo puszika

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot! :) Ennyi ajándéktól nekem is virult volna a fejem. Szerencsés gyerkőc. :)

brü írta...

Nagyon jó képek, tündéri Domi :)

andy02 írta...

De nagy már Domi és milyen szőke és göndör a haja,a torta nagyon szép lett ügyi vagy!

Mariann írta...

Sok boldog szülit ! szuperek a képek !:)

hermi67 írta...

Drága kicsi fiú,Isten éltessen sokáig,békében és boldogságban.♥

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.