2009. március 6., péntek

Dokilátogatás


Tegnap megejtettem a 4 hetente aktuális ellenőrzést a dokimnál,igaz,most ötre sikeredett,de nem volt kedvem költözködés előtt még oda is menni.
Minden rendben van,meg is dicsért,hogy nagyon szépen halad szerencsére ez a terhességem is,a méhszájam teljesen zárt.Végre jó volt az ultrahang,így meg is kukkoltuk Bencit.Vizsgálat közben megjegyezte azt is viszont,hogy iszonyú ronda a hegem,ez tény.Valami hegképzési zavar,ami nagyon ritka,de természetesen nekem van :D.Szuper hír,hogy egyáltalán nem császárra készülünk :),bár hozzátette,hogy sok mindentől függ és nagyobb rá az esély,de nagyon örülök,hogy nem egyből vágni tervez,ahogy beindul a szülés.Nem is gondoltam volna.És ha már szülés,megkérdeztem,hogy nem lesz-e pont akkor szabin,amire csak annyit mondott,hogy ne aggódjak,lesz megoldás,hogy ott legyen.A fellegekben járva jöttem ki,ezek nagy félelmeim voltak :).Jobb hírekkel nem is szolgálhatott volna ;).

2 megjegyzés:

brü írta...

Nyár lévén én is a doki szabija miatt féltem, enyém egy héttel előbb jött haza mint ahogy szültem :D

Névtelen írta...

:D! Örülök, hogy minden rendben ment!!!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.