2009. február 10., kedd

Védőnőnél

Nagy reményekkel indultam ma a tanácsadásra,már ami a súlyom változását illeti,de sajna csalódnom kellett.75 kiló vagyok,ami 6 kiló hízást jelent 6 hét alatt( az első mázsálásom 12 hetesen volt,akkor 69 kiló voltam):(.Nagyon elkenődtem,mert odafigyelek a diétára,mellőzöm a sót,a nassolást,néha egy-egy csokit viszont megeszem:(.Ez lenne a baj??Ne értsen senki félre,nem az alakom féltem(na persze azt is!!),hanem félek,hogy megint toxémiás leszek és nem akarok kórházba kerülni újra szülés előtt:(.
Azért vannak jó hírek is,az AFP eredményem tökéletes.43.80ng/ml(Domival 33).MOM :1.26 (D 0,98).Vérnyomásom 123/71,vizelet negatív,haskörfogat 94 centi(ennyi volt hat hete is :O )Még egy kis érdekesség(tudom,tudom nem hasonlítgatjuk össze a gyerekeket :D ),DE Domival 18 hetesen 92 centi volt a haskörfogatom és akkor 67 kiló voltam(hüpp:D ).
Legközelebbi jelenésem pocakkal 23.-án lesz a 20 hetes genetikai ultrahangon :).Már alig győzöm kivárni.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is, a védőnők mérlege mindig csal!!! És soha nem a jó irányba.
Másodszor, teljesen mindegy hány kiló vagy, mert a képeken nagyon jól nézel ki. Azért pedig szorítok, hogy ne legyél toxémiás!
Puszi

brü írta...

Abszolut nem látszik a képeken a kg, olyan csini vagy rajtuk ;)
Nálunk 18 hetesen van a genetikei uh.
Pussz

Gabcsyék írta...

Tényleg nem látszik a kg csinos vagy.Reméljük nem leszel toxémioás.Biztos nem a csokitól hízol...Nálunk is 18hetesen van genetika.
Pussz♥

hermi67 írta...

Olyan igazságtalan,hogy van,aki terehesen bármit ehet,mégsem hízik(szomszédcsaj 20 hetes, egy dekát sem hízott,pedig eszik, a baba pedig norm.méretű-és szinte pocija sincs):-O, más pedig odafigyel,és meghízik:-8. Én is így voltam,ráadásul még mindíg nagy hasam van(kb. 24 hetes nagyságú:-D).
Te csini vagy,és biztosan nagyon figyelni fognak rád. Egyébként a kollégnaőm is toxémiás volt az első fiával-sajnos,nagyon rossz vége lett a dolognak. A másodikkal viszont teljesen problámamentes volt a terehessége-a fia már 12 éves.Biztosan nálad sem lesz semmi baj:-). Puszi♥♥♥

Bibécske írta...

Drága Lidikém, nem véletlen a te haskörfogatodat számolták el?:D és a tiedhez számolták a picurét?:)Én úgy olvastam, hogy,ha ugyan az at apuka a két gyerköcnek, akkor nem lehet újra toxémiás egy nő.Persze ez is csak egy írás. lehet megdöőlt, másnak bejött, de reméljük a legjobbakat:) sok puszi nektek:)

Névtelen írta...

Egyet kell értenem Bongianyuval, nálam is mindig ez volt. Két helyre kellett járnom tanácsadásra és a védőnő két mérlege mindig mást mutatott. A végén már mondtam neki, hogy jelezze, hogy mikor hol mért, mert a végén befektetnek a kórházba. Persze én is figyeltem itthon, de nekem nem volt olyan sok az eltérés. Próbáld Te is magad otthon mérni mindig ugyanazzal a mérleggel és akkor nyugodtabb leszel!
Szorítok hogy ne legyen toxémia!
Puszi!

Ebdette írta...

Nem a néha csokizással van a baj, ne aggódj! Teljesen más egy terhes csajszi vízvisszatartása (is-többek közt), mint egy olyané, aki nem pocakos :) Nekem a dokim mindig azt mondta, hogy a híresztelésekkel ellentétben, nem kell dupla liter folyadékot fogyasztani, oda kellett figyelni arra is, hogy a leves és gyümölcsök mennyiségét levonjam az innivaló mennyiségéből.

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.