2009. február 20., péntek

Minden oké

Sziasztok!Megjöttem.Köszönöm szépen a bíztató szavakat,nagyon jólesik,hogy ilyen sokan velünk vagytok! :) ♥

A dokim mindent rendben talált,a méhszájam tökzárt és a méhnyak is jó hátul van.Bár ultrahang nem volt,azért szívhangot hallgatott.Az is gyönyörű volt.Kontroll március 25.-én,de addig úgyis megyek a magánrendelésre is,kétszer is.Annyit javasolt,hogy pihenjek sokat(jó vicc-hihi),és 3*2 magneB6.Kaptam beutalót vércsoport meghatározásra is,csaknem úszom meg...biztos megváltozott a vércsoportom március óta :D.

Hatalmas kő esett le a szívemről :)

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök,hogy minden oké:)És tényleg próbálj pihizni,bár Domi mellett ez szinte lehetetlen:)Vigyáz magatokra,puszi.

brü írta...

Na, mondtam én :)Örülök, h minden ok♥ Vércsoport meghatározás meg minden terhességénél kell, nálunk egy alatt 2x is :-/

Great írta...

dejódejó:))))

Névtelen írta...

:)))))))), veled voltam gondolatban! Örülök nagyon!!!

AA írta...

Örülök, hogy minden rendben:)

Névtelen írta...

De örülök!!!edus

Bianka írta...

:) :) :) Én is örülök! :) :) :)

andy02 írta...

Örülök,hogy minden rendben van!Puszi

Pattogo írta...

Jaj de jó. Örülök én is. Puszi nektek! :)

kicsinap írta...

Bocsi, hogy így ismeretlenül beleszólok.:-)
Először is örülök, hogy minden rendben!
Nekem három gyerkőcöm van kicsi korkülönbségekkel, a két kicsi között 16,5 hónap van. Nekünk testvérkocsink van, iszonyat bevált, nagyon ajánlom! A régi kocsit eladtuk. A sportkocsit megtartottam, azt használtuk, ha csak a középső ment a férjemmel. Illetve mivel majdnem teljesen vízszintesig dönthető időnként a legkisebb is feküdt már benne.
Testvérfellépő nem jó, márcsak azért sem, mert a járdaszegélyekkel elég nehezen tud megküzdeni.
NÁlunk még van amúgy mei tai és kenguru is, pl. játszótéren nagyon praktikus, mert sokat feküdni úgy a babakocsiban, hoyg nem mozog nem nagyon szeretett egyik sem.:-)
Kitartást, és nagyon jó lesz, most is ugyanígy csinálnám.:-)

Karen írta...

nagyon örülök, hogy minden rendben van a Domitesóval és veled is pusz

Bibécske írta...

nagyon örülök, hogy minden rendben, és sajnálom, hogy épp akkor nem voltam itt, amikor szükséged lett volna minden bíztató szóra, de a lényeg, hogy semmi baj nem lett:)
Sok puszit nektek.
Egyébként amikor írtam neked sms-t kérdeztem, hogy te hogy vagy? miért nem írtad meg?

Névtelen írta...

Örülök, hogy minden rendben! Kb. én is a félidőtől keményedtem, és mégis milyen pontos volt Kristóf. ;) Nyugi!

ancsuka írta...

örülök neki, hogy minden rendben van

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.