2009. február 19., csütörtök

Még néhány szösz a szösziről

-ha tüsszentek,azt mondja,hogy ci
-nem pápázik,de köszönésként felemeli a karját
-játék közben gyakran csak úgy gondol egyet,odajön hozzám,megölelget,körbenyálaz és megy is vissza játszani
-ha rászólok,hogy nem szabad,akkor egyetértve rázza a fejét,de folytatja a tiltott dolgot :)
Tegnap reggel elcsent egy szaloncukrot és mire észrevettem addigra be is falta a felét,ízlett neki :D.
Aztán este,három felnőtt jelenlétében elcsórt a pizzás dobozból egy erős paprikát :O.Szerencsére nem a méregerős fajtából,azért fintorgott így is eléggé.Nagyon megijedtem,de öt perc alatt lecsengett az egész.
...megint elfelejtettem a felét,amit írni akartam...jajj a tyúk eszem :D.

3 megjegyzés:

brü írta...

Nagyon ügyes a "kis" 11 hónaposod :)Pussz neki

hermi67 írta...

Istenem eszembe jutott az én két nagyfiam kiskora.....Annyira édesek ilyenkor:-).Csk♥♥♥

Névtelen írta...

Vigyázz a Túró Rudira is :DD! Az is nagy kedvenc a szaloncukor után :)))

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.