2009. február 11., szerda

Egy kerék elveszett...

Kezd aggasztani a mentális állapotom.Olyan nagyon feledékeny vagyok,hogy szerintem ez lassan már kóros :D.Néhány "apróság" az elmúlt hetekből(amik eszembe jutnak-hihi):
-elmentem a dokimhoz terhesgondozásra a kiskönyvem nélkül(apánk a munkahelyéről ugrott,hogy utánam hozza)
-Domi vasárnap az apukájával nagyizott,felmentem utánuk,úgy hogy nem vittem kaját a gyerekemnek(ez a legdurvább talán).Így hát az egész délutánra tervezett ottlét egy nagy hazarohanással végződött.
-lementem a postára csekket befizetni,a csekkek persze itthon maradtak(de legalább jól látható helyre voltak készítve :D )...ezt két egymás utáni napon is megcsináltam,de ma már muszáj volt visszajönnöm értük,mert lejárnának :D
-a babacsetre rendszeresen úgy akarok belépni,hogy a névhez azt írom,hogy sziasztok :D:D

Nem tudom ez a szenilitás mivel függ össze?A hormonokkal,a nemalvással?Vagy egyszerűen csak öregszem...:D:D

5 megjegyzés:

Szandra írta...

Úgy döntöttem kommentelek, hogy lásd járok is ide:D Az utolsó feledékenységen nagyon jót nevettem:D:D:D Csekket meg én is hagytam már itthon...

brü írta...

Amióta Petrát megszültem, én is ilyen vagyok...babanet: nekem is van sokszor, h azt írom oda h sziasztok :))

Ebdette írta...

Én ezt csak "gyed-szindrómának" nevezem, mikor Lola után dolgoztam, és suliba jártam, kénytelen voltam mindenféle memória javítót szedni, különben sem a sulival nem végeztem volna, sem a munkahelyem nem lenne már meg :D:D

Gabcsyék írta...

Ez már tényleg kóros :)) DE amiket leírtál énis mind megéltem :)) a nem akajvitelt karácsonykor amiért Balázs rohant haza.Én csekk helyett a pénzt hagytam otthon.És tanácsadásra rendszeresen Szami kiskönyve nélkül megyünk :)) Nyugi mindenkivel megesik :))) Pusza ♥

AA írta...

Én épp most jöttem vissza a postáról ahova egy órával nyitás előtt érkeztem:))( Nálunk csak 2-3ig van nyitva).Tegnap Tatabányán voltunk ahova meg nem vittem a babakocsiba takarót...:/Még szerencse, hogy a lábzsák jó vastag, így azzal takargattam.
Szóval szerintem ez minden kisgyerekes anyával így van.Én is mindent elfelejtek.:))

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.