2009. február 19., csütörtök

holnap soron kívül doki

Nem vagyok nyugodt,sőőőt nagyon is be vagyok tojva.Napok óta kőkemény a hasam és ma már nem bírtam tovább,felhívtam a dokim.Azt hittem megnyugtat,hogy ez természetes...növekszik a pocak meg stb,de nem :(.Berendelt holnapra egy alapos vizsgálatra.Nagyon megijedtem,mert az első kérdése az volt,hogy mozog-e a baba :(. Mozog,persze.Miért ne mozogna?Vagy csak bélmozgás vagy nem eleget?:( Jaj,tiszta ideg vagyok.Kéretik drukkolni,de most megyek is elfeküdni,Domi mamázik :(

11 megjegyzés:

AA írta...

Ne izgulj minden rendben lesz.pusz-pusz

Névtelen írta...

Szerintem is minden rendben lesz, puszi, edus

brü írta...

Ne izgulj már, minden ok lesz♥

Great írta...

persze,hogy minden rendben lesz!de en is nagyon paras vagyok,ilyen esetben en 2* mentem be azonnali uh-ra...megertelek,de probalj megnyugodni.gondolok rad!!!

hermi67 írta...

Nagyonnagyonszorítok Neked.
Csók♥♥♥

Bianka írta...

Drukkolok Nektek, minden rendben lesz, nyugi! :)

Névtelen írta...

nem lesz semmi baj :) pihi, nyugi (mintha könnyen menne, tudom) szorítok ezerrel!!

Ebdette írta...

Minden rendben lesz! Gondolok rátok :o

Névtelen írta...

Megy a drukk, és ne parázz! Az sem segít! Holnap nagyon küldöm a ++++++ energiát!!!

Névtelen írta...

Nagyon szorítok, bár nem lesz rá szükség, mert tuti minden rendben lesz!!!! Próbálj meg nem nagyon idegeskedni! Várom a bejegyzésedet!

Pattogo írta...

Megy a drukk. :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.