2009. február 5., csütörtök

Még nem felejtettem el ám írni :D

Jó lehet mostanában hozzánk kukkolni,de mit tagadjam?!Szörnyen lusta vagyok már a blogoláshoz.Különösképpen nem is történik velünk semmi.Nagyon örülünk a jó időnek,végre megint lehet órákon keresztül sétálgatni.A héten mindennap mentünk is vagy három órákat délutánonként.Szeretem Domit is látni ilyenkor,annyira de annyira élvezi a friss levegőt.(Általában) jól eljátszik,nézelődik aztán pedig alszik egy nagyot :).

Névválasztási krízisben vagyunk...eddig 1000% volt,hogyha megint fiú lesz,akkor nem lehet más,mint Bálint.Most valahogy mégis elbizonytalanodtunk...ráadásul egymástól függetlenül,mégis ugyanaznap apjukkal...ez egy jel :D.Na de akkor mi legyen a neve??Merthát Dominik2.0 mégsem lehet :-/.Tudom,hogy sok van még vissza meg minden,de Domi ilyenkor már annyira biztos volt és örültünk is neki,hogy viszonylag hamar sikerült közös nevezőre jutnunk.Egy percig sem volt bizonytalanság és tökéletesnek is bizonyult a választás,szerintem nagyon passzol a viselőjére :).

Jaj,miről is akartam még írni???Hu a fenébe,semmi nem jut eszembe...kismama amnézia:D

Ja,igen...szerettem volna képeket is mutogatni(megjött a hordozó és az autósülés is pl.),de lemerült az elem a fényképezőben és kelleni fog kábé 1 hónap hozzá,hogy ez a megfelelő helyen eszembe is jusson majd:-/...amúgy nem vagyok feledékeny típus :D

5 megjegyzés:

AA írta...

Itt jártam:)

brü írta...

Jó idő???itt egész héten köd van...a bacik táptalaja :-/
Hát mi lenne más a tesó, Ferő :)))
Pussz

Névtelen írta...

Örülök. hogy jól vagytok :)! A neves dilemmát átérzem. Nem egyszerű :). Lásd a fiunk neve is érdekes, egy külön sztori:D. Ja, és küldök fénypostán elemeket,csak nyisd ki az ablakod! Puszi Neketek

ancsuka írta...

Vivi már kitaláta ha neki fiú tesója lesz akkor az Zolika lesz :))

Ebdette írta...

Mi már most a neveken vitázunk :D Lehet, épp ez a baj? :\

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.