2009. november 18., szerda

Takonypóc

Hogy ki?Hát mindenki,az egész család.Illetve nem is tudom,elfelejtettem megkérdezni a párom,hogy ő hogy van,mikor telefonált,hogy nem ér haza a fürdetésre.De miért pont ilyenkor?Amikor amúgyis szétmegy a fejem,a gyerekek náthásak,nyűgösek.Bálintnak hőemelkedése van a két oltástól,amit ma délelőtt kapott.
Domi ma 20 hónapos.20 hónapja már,hogy nem aludtam annyit,amennyire szükségem lenne.Nem pont ilyen bejegyzést szerettem volna ebből az alkalomból,de nagyon rossz volt az elmúlt pár éjszakánk.Ilyenkor úgy érzem,hogy én már soha,de soha nem fogom magam kipihenni.

Szóval taknyi mindkettőm(én is,de az kit érdekel :D ) és borzasztó rosszul viselik az orrszívást.Bálinttal azért könnyebb,mert ő szegény még nem tudja előre, mi fog következni.Viszont Domi,fu nagyon ordít már akkor,mikor meglátja a porszívót.Alig tudom lefogni is,pedig már mindent bevetettem(azt hiszem).Barátkozott az orrszívóval,kipróbáltuk az alkarunkon,leszívtuk már az összes játék nóziját,de mindegy neki,iszonyúan sír,nekem meg a szívem szakad meg.Utálom a porszívós orrszívót :S,de ha kell,akkor kell :( .Talán pár nap és meggyógyulnak :)

Egyébként ma délelőtt tanácsadáson voltunk Bálinttal.Centire pontosan akkora,mint a bátyja volt ilyen idősen,azaz 67 centi.De súlyra elmarad Domi mögött,nem is kicsit.7300 grammot nyom szemben a tesó 7700 grammjával 4 hósan :).Megdícsért minket a védőnő,hogy csak anyatejes és erre én is nagyon büszke vagyok :).Szóba került a hozzátápi is,de egyetértettünk abban,hogy az 5. hófordulót még mindenképp megvárjuk.És igen,ott bent is feltűnt mindenkinek,hogy mennyire különbözik a két kispasi :)

5 megjegyzés:

matusi írta...

Gyógyuljatok meg minél hamarabb!

tökmagi írta...

Adnék egy nagyon jó tippet takonykór ellen.Főleg Dominak.Vegyél 100 %-os citrom,eukaliptusz illóolajat.(arany cimkés,fekete kupak,vagy zöld dobozost)és csöpögtess a párnájára.Meglátod hamar meggyógyul.
Citromolajat párologtass is aromalámpában,mivel a citromolaj rendkívül jó helyiségfertőtlenítő hatású.

Bibécske írta...

Jobbulást a kis fickóknak:) meg persze neked is:) és legyél is büszke, hogy csak anyatejes:)
Sok puszi:)

Anka írta...

Jobbulást nektek!Remélem minnél hamar meggyógyultok!Puszi:)

szilvo írta...

Jobbulást nektek!Remélem minnél hamar meggyógyultok!Puszi:)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.