2009. november 2., hétfő

Riadalmak

Az elmúlt egy hétben többször is ránk hozták a frászt a fiúk.Főleg Domi.Most nem az állandó esés-kelésre gondolok,ahhoz már elég jól hozzászokott az idegrendszerem.

Csütörtök reggel Domi azzal ébredt,hogy rángatta le magáról a pelenkát,már előtte éjjel is rosszul aludt,de ilyen mostanában gyakran előfordul.Szóval gyanús volt,hogy a kukacát fájlalhatja.Kicsit piros is volt neki,de tisztába tétel után már nem tűnt úgy,hogy baj lenne.Délelőtt elment mamázni,hogy én kettesben lehessek itthon egy kicsit Bálinttal.De nem sokáig tudtam pihizni,mert hívott anyukám,hogy Domi sír és nem nagyon mer pisilni :(.Nagyon megijedtem,de aztán 10 perc múlva újrahívott és megnyugtatott,hogy a déli kakaó után elaludt a kis 'beteg'.Délután elvittük dokihoz,végülis szerencsére nem volt semmi komoly baj,annyi 'csak',hogy előző este a fürdésnél az apukája véletlenül meghúzta neki egy picit jobban a kelleténél,kaptunk rá Betadine kenőcsöt,azzal kenjük most reggel és este.

Aztán szombaton...
Egyre lököttebb nagyfiamnak az a kedvenc játéka mostanság,hogy az ágyon állva egyszercsak gondol egyet és hanyattvágja magát...szerinte nagyon jó móka,szerintem kevésbé,de ha ott vagyunk mellette/mellettük,akkor megengedem neki.Na az egyik ilyen dőlés alkalmával sikerült telibe találnia a tesóját.Szegény Bálint akkorát nyekkent,hogy csak na :( Volt is nagy sírás,de szerencsére semmi baj nem történt,csak riadalom.Biztos,ami biztos felhívtuk a gyerekügyeletet,de megnyugtattak,hogy ha nincs vérzés,duzzanat és könnyen megnyugtatható a baba,akkor felesleges lenne kórházba cipelni.

Aztán szintén szombati történés,de már esti.Megint motoros,megint az előszobában a járólapon.Domi kemény kispasi,ha nagyot is esik,általában hamar meg tudom nyugtatni,de ez az eset más volt,vigasztalhatatlanul sírt.Komolyan arra gondoltam,hogy be kéne vinnünk a kórházba,mert esetleg agyrázkódást kaphatott.Aztán végül egyszercsak abbahagyta a sírást és kajlálkodott tovább.....azóta a motor a szekrény tetejére költözött,Domi homlokát pedig egy szép kék folt díszíti ... várom,hogy besárguljon,az jobban megy majd a barna szeméhez :D

7 megjegyzés:

Bibécske írta...

Jaj Istenem:( de jó, hogy nem lett baja Bálintnak:) Meg Dominak sem persze:) és "végre" máshol is olvasom, hogy esik,puffan a gyere, már azt hittem az én készülékemben van a hiba.
De, nem a gyerekek ilyenek.
Én is megengedtem Bekinek, hogy ledőljön ha ott vagyok, csak én hülye a pelenkázóról:-/. hátat fordítottam és akkor dőlt le:O épp a lábát megfogtam:( Úgyhogy soha többet nem játszunk ilyet sehol.
Sok puszi mindét kispasinak:)
Domi kukinak jobbulást♥♥♥♥

Anka írta...

Hú hát nem semmi Domid!:/Dehát gyerek!:)Örülök,hogy egyikőjüknek se lett semmi baja!:)ÉS még mindig gyönyörűek!

mamarazzi írta...

Mondják hogy úgy szép az élet, ha zajlik. De ennyire? :))
Remélem kicsit visszavesz Domi a tempóból, bár ilyen a korosztályának a viselkedése. Azért csak nézz előre optimistán! :)

LiliNortianyu írta...

Nagyon résen kell lenni ezeknél a kis kópéknál!:)Örülök,hogy semmi bajuk.Nálunk a Norti azzal hozza rám a frászt,hogy ő is bukfencezni akar az ágyon,mint a nővére,de arra nem figyel,hogy ezt nem az ágy szélén kellene produkálni:)

brü írta...

Gergő is régóta szórakoztatja magát azzal,hogy áll az ágyon és hanyatt dől...

any írta...

:0(((

andy02 írta...

Édes kicsi Bálint biztos nagyon megilyedtél :( Domi nem semmi ám de képzeld Bence ugyan ez az is esik kell fejre áll és lezakózik az ágyról mert ugye ő is ugrál ám az ágyon sírás nagyon ritkán van.Domi kukija remélem hamar rendbe jön.Puszi

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.