2009. november 26., csütörtök

Most jövök apukámtól.Nagyon félve mentem be hozzá,kedden igencsak megviselt a látvány.De mondhatom,hogy boldogan jöttem ki,már egyáltalán nem festett olyan szörnyen.És és és nyitva voltak a szemei,anyukámmal még mosolyogtunk is.Pislogott,bár nem arra reagált,ha kérdeztük.De pislogott és szerintem ez szuper :) .Meg is mondtuk neki,hogy elég volt a lustálkodásból,ébresztő :)

Hihetetlen,hogy két nap alatt mekkorát tud fordulni a világ...rettenetesen fáj :(

Köszönöm,hogy velünk vagytok,nagyon jólesik ♥

9 megjegyzés:

Vica írta...

:(Elhiszem,hogy fáj:(Nagyon örülök a javulásnak,most már csak jobb lesz♥

linbori írta...

Az mindenképp bíztató ha a kritikus 48 órán belül már pozitív változások vannak! ♥♥♥

Szandra írta...

♥ Egésznap eszemben vagytok ♥

Perec írta...

sok szívecske, veled vagyok, nagyon szorítok!!!

Annamari írta...

istenem,nem jövök kicsit és máris rosszhír fogad:( biztos felépül apukád, legyél erős,millió puszi és pozítiv energia ♥♥♥

GGabi írta...

De jó hírre értem ide!
Erős apukád nagyon!
Puszillak titeket***
Ölelés

brü írta...

minden nap egyre jobb lesz ♥

Anka írta...

Örülök,hogy jobban van apud!Napról-napra javulni fog!Veletek vagyok!♥

mamarazzi írta...

♥♥♥

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.