2009. november 11., szerda

Bálint

Azt hiszem illenék már írnom néhány sort a kisebbikről.Lassan átmegy ez a blog fényképalbumba inkább:D.

Mikor voltam a 12 hetes ultrahangon,azt mondta a doki,hogy ő ilyen ficánka gyereket nagyon ritkán lát.Hát jaj nekem,gondoltam,ha ez a későbbiekben is így marad :D.Aztán megszületett,éppencsak felsírt és végigaludta a procedurát,amíg kint megfürdették,felöltöztették,lerendezték.Már bent a kórházban is nagyon nyugis kisbaba volt.Éjjel aludt,nappal meg egyszer még rám is szóltak a nővérkék,hogy ébresszem már fel enni.
Amilyen lusta gyerkőc,múlt héten még egy beutalót is kértem neki a fejlődés neurológiára,mert úgy gondoltam,hogy majd' négy hósan már illendő lenne a fejét emelgetnie hasonfekve.Aztán pár napra rá,egyszercsak elkezdte kinyomni magát,sőt ugyanazzal a lendülettel elkezdett mindkét irányba forogni is.Na azóta nincs megállás egy percre sem,egész nap kalimpál,forgolódik,nyomja magát és ma ez annyira jól sikerült,hogy egy pillanat alatt le is ugrált az ágyról,amíg én felálltam mellőle,hogy Dominak segítsek valamit fu,de megijedtem,de ahogy felkaptam már röhögött.Én ilyen vidám kisbabát,még soha nem láttam.Mindenen nevet,de szó szerint.Végigrötyögi a pelenkacserét,az öltöztetést,de még evés közben is megáll,hogy vigyorogjon.Imádom,nem tudok vele betelni,órákat tudnék róla mesélni :).És azt is nagyon szeretem,ahogy Domival szeretik egymást.Sokan kérdezték anno,hogy majd hogy fogok bírni a két kicsivel és megmondom őszintén néha én is elbizonytalanodtam,de annyira könnyű velük és annyira örülök nekik, soha egy percre sem bántam meg a kicsi korkülönbséget.Ha százszor újrakezdhetném,mind a százszor ugyanígy csinálnám.(azért aZ igazsághoz hozzátartozik,hogy van segítségem,akikre bármikor számíthatok,szóval könnyen beszélek)
Amúgy meg operaénekes lesz a gyerek,ez már tuti.Amikor ébren van,énekel.Nem is énekel,áriázik.Valami hihetetlen aranyos,majd egyszer megpróbálom megörökíteni,de szégyellős és ahogy meglátja a fényképezőt,elhallgat
Egyébként így négy hónaposan kizárólag anyatejen él,igaz volt egy idő,mikor tápszert kellett felíratnom neki,de aztán hála a gyakoribb fejésnek,nem kellett kiváltanom.Ujjszopifüggő,egyfolytában szívja :D4-es méretezésű pelust hord és 62-68 rucikat.Méreckedni jövő szerdán megyünk :)

3 megjegyzés:

hermi67 írta...

Jajj,de ügyes,édes kicsi baba:-).♥

any írta...

még a könnyem is kicsordult:0)♥

AA írta...

Nagyon aranyos lehet.Sok puszi nektek.

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.