2009. július 8., szerda

Védőnőnél

Lássuk,mit hozott nekünk a hidegfront:két rettentő sz.r éjszakát,én alapból nem tudtam kettőig elaludni,Domi is csak dobálta magát és sírdogált.Napközben is elég nyűgi,lassan kezdek a fogára gyanakodni.Na szóval,ha ennyit ér a hidegfront,akkor mi köszönjük szépen,most nem kérjük.

Délelőtt még felbattyogtam a védőnőhöz,minden tökéletes,véreredményem,vérnyomásom,vizeletem jobb nem is lehetne.Ketteske remekül érzi magát,szívhangja is tankönyvbe való :) ...most nem tudom,hogy a védőnő volt-e pesszimista vagy én vagyok túl optimista,de még jövő szerdára is adott időpontot

9 megjegyzés:

GGabi írta...

hhmmmm......hát adja csak a jövő szerdai időpontot:)Ti úgysem lesztek addigra már egyben:)
Sok sok kitartó puszimat küldöm:)
Most szólt Milán is hogy ő is küldi:DDD
szióóó***

linbori írta...

Vasárnapra még adhatott volna időt...hétfőn meg úgyis mész szülni :D

matusi írta...

Hát az már mindegy is, mert addigra már kettőbe lesztek:)Engem már két naponta akart látni a doki.Meg befektetni, na de én nem engedtem:)Hajrá, hajrá!Most nézem, hogy Domi milyen nagy volt!Biztos 61, nem 51?:D A fájásokról meg annyi, hogy nekem tavaly fogalmam sem volt hogy fájásaim vannak, csak amikor már a kórházban voltam nyugiban akkor vált egyértelművé.AZ már 5 percenként jött. Idén már tudtam mit kell várnom:) És kb 12 óráig csak 10 percesek voltak.Érezni fogod!Bár tény, hogy a bizonytalanság, az ismeretlen megnehezíti, de legfeljebb már jól ki leszel tágulva mire bekerültök:) Szorítok! Figyelek:)

andy02 írta...

:( sajnálom hogy nem birtok aludni és én is amondó vagyok hogy szerdán már nem lesztek egyben.Puszi

any írta...

had várjon csak rád szerdán:0))))

Judit /juci68/ írta...

Várjon csak szerdán, mert te már vasárnap megszülsz ! :) pussz
anita238 éjjel fél egykor 3240/50- el megszülte Gábor Zalánt, jól vannak !! :)

Annamari írta...

jövö hét szerdán már otthon lesztek, beteg az a védőnő :)))

Bongianyu írta...

Na megérkeztem. Látom a tippelős dátumom lekéstem, de legalább így minden nap itt izgulhatok :)! Hétfőn úgyis szülsz :)! Nem kell itt szerdákig várni :D!

any írta...

didisem ! te chatelni már nem is jössz? unsz minket:0(((((((((((( hiányzol♥

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.