2009. július 19., vasárnap

Bálint születése

Csütörtök délután szokás szerint Domival gubbasztottam a homokozó szélén,mikor úgy éreztem,mintha keményedne a pocakom.Komolyan nem vettem,mert előtte is volt már rá példa,a 20.hét tájékán pl.elég gyakran.Aztán még elmentünk vásárolni,ahol már görcsöket is éreztem,de betudtam a fáradtságnak,mert az esti zuhany után szépen elmúlt minden.Az éjszaka szokásosan telt,mikor egyszercsak éreztem,hogy valami folyik.Szaladtam ki a mosdóba,de abbamaradt...aztán megint jött egy nagyobb adag,akkor már biztos voltam benne,hogy a magzatvíz.Érdekes,hogy tök nyugodt maradtam,semmi pánik vagy kétségbe esés :),hmm a női szervezet :).Szóltam apánknak,aki először azt hitte,hogy viccelek,utána meg annyira izgatott lett,hogy még azért is rá kellett szólnom,hogy ugyanmár ne csak az ajtóban álldogáljon egy szál gatyában,hanem menjen szépen fogat mosni,segítsen a csomagom elrendezni meg ilyenek :D.Közben ideért anyukám,így indulhattunk is a szülészetre,szerencsére itt lakunk mellette,így két perc alatt át tudtunk battyogni :).A szülőszobán vagy háromszor csengettünk,de senki nem akart minket beengedni,ezért egy emelettel feljebb mentünk szólni az intenzíves nővérnek,hogy ugyan protezsáljon már be minket.Végre bejutottam,akkor még csak egyedül.Felvettek,ami volt vagy egy óra,mire mindenről kifaggattak.Aztán megvizsgált az ügyeletes orvos,félujjnyira voltam nyitva,így nst-re raktak.Ekkor még mindig egyedül voltam és már igencsak fájogattam.Fél óra múlva,mivel minden rendben volt,jött a nővérke és előkészített.Hát nem mondom,hogy a beöntés utáni 40 percem kellemesen telt,mert addigra már jó erős fájásaim kerekedtek,alig vártam már,hogy szóljanak,hogy mehetek zuhanyozni.Végül annak is eljött az ideje,annyira jólesett,hogy ki sem akartam jönni a meleg víz alól :) .Aztán megint visszatettek nst-re,ahova már végre a párom is bejöhetett.Az alternatív szobát választottam,de valószínűleg,ha valaki felajánlotta volna,hogy másszak fel a bordásfalra,azt elküldtem volna a pibe :D.A fájások teljesen össze-vissza jöttek,hol 5 percenként 40-esek,hol gyakrabban és 70-esek.Nagyon fájt,már alig vártam,hogy végre jöjjön a dokim és vigyen a műtőbe.7.30 körül megérkezett ő is,bekötötte az infúziót,megvizsgált...egyujjnyi,hurrá.Ezzel már indulhatunk.Mondta,hogy beszél az osztályvezetővel és az anesztesekkel,aztán jön vissza értem :).Hu,micsoda megkönnyebbülés volt ezt hallani.Aztán mikor rakták fel a katétert,volt egy kis riadalom...vér volt a vizeletemben,na én a paragép egyből a legrosszabbra gondoltam,de jött egy orvos(addigra az enyém már bemosakodott),aki megnyugtatott,hogy úgyis mindjárt műtenek,ott majd minden kiderül.Indultunk is,érdekes egyáltalán nem izgultam annyira,mint tavaly Domival.Próbáltam arra koncentrálni,hogy ez alkalommal mindenre emlékezzek,mert az előző szülésről nem sok emlékem maradt.Most jól megfigyeltem a műtőt,az asztalt meg minden részletet :) azt hiszem az anesztesekkel is sikerült jól együttműködnöm,elsőre sikerült beadniuk az érzéstelenítőt.El is kezdték,ami meglepett,hogy nem szikével vágtak,hanem mintha olló nyisszanásokat hallottam volna,azt mondták az előző összenövéseket csak így tudják szétvágni....hát juujjj :O .Egy kis idő után szólt az egyik altatóorvos,hogy most értek oda a méhemhez és mindjárt megszületik Bálint,aki szerencsére azonnal felsírt.Annyira,de annyira jó volt hallani,hogy még a könnyem is kicsordult.egyből fel is mutatták a paraván felett,igaz nem sokat láttam belőle,csak éppen a feje búbját.Legközelebb már pólyában hozták oda,meg is simogathattam és még az arcomhoz is odarakták,tök jó volt :) .Tisztára úgy nézett ki,mint Domi pár percesen :).Mikor végeztek velem,kitoltak az akutba,ahol a remegést leszámítva semmi bajom nem volt,se nem volt nagy vérvesztés,se semmi komplikáció szerencsére.Vasárnap lekerültünk baba-mama szobába,ahol már éjjel-nappal együtt lehettünk Bálinttal.(Ez még mindig nagyon bánt,hogy annak idején Domival nem jött össze :( ).Végre eljött a várva-várt nap ,szerdán varratszedés után megkaptam a zárójelentést,így dél körül már haza is jöhettünk.

Ha röviden kéne jellemeznem mindent,akkor azt mondanám,hogy úgy volt tökéletes minden,ahogy történt.És tényleg egy császármetszés is lehet szép szülésélmény.Ezt nem nagyon akartam elhinni a védőnőnek,mikor mondta :)

14 megjegyzés:

GGabi írta...

Annyira jó volt olvasni:)))
Ügyesek voltatok!
sok sok puszi:)

Névtelen írta...

♥♥ de jóó voolt olvasni :) puszi:anya.25

any írta...

jaj de szupi♥

Bibécske írta...

♥♥♥♥

ancsuka írta...

még sírtam is....... nagyon szép baba. Csak már én is itt tartanék....

Andrea írta...

♥♥♥
Puszi

Anka írta...

Jó volt olvasni!!!!:)Puszi♥

Judit /juci68/ írta...

Lidim ♥♥♥♥ ! Köszönjük, hogy megosztottad velünk! Szopizás rendben? millió puszi

andy02 írta...

Nagyon ügyi voltál és ne bánkódj,hogy ez Domival nem igy jött össze hiszen tudod most már te is nincs két egyforma szülés sem!Puszi

szilvo írta...

♥♥♥♥

nagyon jó volt olvasni én félek kicsit a következö csaszitol de a szavaid megnyugtatak millionyi pusziremélem én is ilyen szép emlékekel gazdagodok

vicger írta...

:) :) :)
Nagyon szépen leírtad, olyan jó volt olvasni!!!! :)

/én is, én is, én is... :D/

picuranyu írta...

Annyira örülök neked. :) Olyan fantasztikus, mikor először meglátod a gyermekedet. :) A kis "picur" pedig annyira gyönyörű, én még ilyen szép kis kisimult babót nem is nagyon láttam. :)

Vica írta...

Nekem is jó volt olvasni:)Milliónyi pusszim:)

hakka írta...

De jó hogy ezt is szépen élted meg :) ügyik voltatok és azokis lesztek :) puszi hakka

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.