2009. július 22., szerda

Egy hete itthon

Hát mit ne mondjak,izgalmas volt az elmúlt hetünk.Volt mellgyulladás,jobb és bal is,allergia,magas láz,ügyeletes orvos,torokgyulladás,szájmaszkban etetés...kétségbeesés.Nem mondom,hogy könnyű volt,de hétfőre mintha mindent elvágtak volna hála az égnek.Tegnap óta egyedül vagyok a fiúkkal itthon.Illetve nem egészen,mert a mamák azért itt voltak besegíteni :).Megvolt Bálinttal az első nagyobb séta is,két órát voltunk a friss levegőn.Mivel végigaludta,arra következtetek,hogy tetszett neki :D.Napjainkban egyébként még semmi sem fix,csak a fürdetéseket próbáljuk összehangolni.Bálint hétkor fürdik,aztán nyolcig megkajál,amikor Dominak van a pancsi.Úgy tűnik,ez idáig jól működik,így kilencre mindkét gyerek alszik és végre teljes a csend,pont mire a végkimerülés szélére jutok.Az éjszaka úgy néz ki,hogy kétszerébredős,bár ennyi idő után messzemenő következtetést még nem merek levonni,de nem bánnám,ha így maradna :).Igaz azt azért hozzá kell tennem,hogy az elmúlt két éjjel a második evés után 1,5 órát nézelődött a kezemben Bálint.De nem bánom,mert napközben úgysincs nagyon időm szeretgetni,a nemalváshoz pedig már elég jól hozzáedzett Domi :D.Ja,igen Domi...az éjszaka közepén,úgy 1-2 óra magasságában ő is csatlakozik hozzánk a nagyágyba...szóval izgi a dolog :D.

A tesók

Mikor hazajöttünk nagy volt a frász,hogy Domi mit fog majd szólni az új jövevényhez,de egyelőre úgy néz ki,hogy remekül fogadja.Az első napokban volt egy kis sírás,mikor látta,hogy etetem,de már ez sem probléma,sőőőt Ő,a jövős-menős,kaják közben odakucorodik mellénk.Kekszet hoz vagy könyvet és bújik és simogatja a kistesóját.Nem én mondtam neki,teljesen magától találta ki :) .Annyira,de annyira aranyos és okos :),olyan nagyon büszke vagyok rá,hogy azt elmondani sem lehet.
Én pedig féltem attól,hogy majd nem fogom tudni őket egyformán szeretni,valamelyikhez majd jobban húz a szívem valamiért,de NEM.Egyszerűen imádom mindkettőt,nem tudok velük betelni.Csak nézem Őket és sírni tudnék.Domi annyira nagy és Bálint annyira pici és mindketten annyira tökéletesek...erre nincsenek is szavak ♥♥♥

Egy kupacban:


Kidőlve:




....és ŐK

20 megjegyzés:

Karen írta...

♥♥♥♥♥

Névtelen írta...

Végre látni a szemét:)))
Tündériek,nagyon szépek.puszi.

Rena

Anka írta...

Nagyon szépek vagytok így együtt!!!:)Meg külön-külön is:)Puszi

Bibécske írta...

Istenem:) olyan jó volt olvasni, mégha nem is volt zökkenőmentes az első hét:) a soraidból kiolvasni, mennyire boldog is vagy:)♥
én is majdnem sírtam:)
Mindig legyél ilyen boldog:)♥ sok puszi a szép kis családodnak:)♥♥♥

Névtelen írta...

Teljesen meghatódtam! :)
Gratulálok a gyönyörű családodhoz! Annyira érezni a szavaidból a boldogságot :)
Sok puszi Nektek!

Ebdette írta...

Jaj, de nagyon szépek vagytok :) Kell ennél több???? ♥

AA írta...

Én is majdnem sírtam.Nagyon szépen tudsz írni. Remélem mindig ilyen boldog leszel mint most.pusza

GGabi írta...

Istenem de gyönyörűek vagytok!!
Lidim és te is hogy ki vagy simulva:O:O
Nagyon jól nézel ki csajszi!:)
A két kukisok meg egy-egy Csoda!!
sok sok puszi és jó gyönyörködést:)
szióó

ancsuka írta...

istenem milyen édesek.

lia80 írta...

Szia!

Annyira édesek vagytok így együtt! Puszi nektek!♥♥♥♥

vicger írta...

Nagyon szépek vagytok!!!!
/ az akadályokat sajnálom, különösen a mellgyuszit, tudom mennyire nagyon fáj, remélem már örökre a múlté! /
A fiaid pedig tökéletesek! :)

Judit /juci68/ írta...

Óóó... jó, hogy túl vagytok ezen a héten. Ahányszor beléptem chat-re a héten, mindíg éppen előttem léptél ki :), nem tudtam, hogy ilyen gondjaitok voltak, de örülök, hogy már minden oké. Azon a képen, ahol ketten vannak és egy másra néznek, hát.... boldog lehetsz, Lidim! ezer puszi

Andrea írta...

Gyönyörűségesek vagytok!
Puszi!♥♥♥

Szilvia: xenia013 írta...

Sziasztok,

Nagyon szépek vagytok, így eggyütt!!!

Puszi!!!

brü írta...

Annyira gyönyörűek :)Olyan furi két ilyen picivel látni :)Pussz♥

Annamari írta...

tündériek vagytok :) ♥

Csöppke írta...

Tündériek:))
Kitartást, és sok-sok enegiát küldök:))

Pattogo írta...

Egyik szebb, mint a másik!!!
Édesek. Pusszantás nektek, neked meg kitartás és türelem. Ahogy Murphy felesége írta: " Minden anya testi fogyatékosnak számít, akinek csak 2 karja van!" :D

picuranyu írta...

Hüphüp, annyira édesek együtt és olyan fantasztikus vagy!

andy02 írta...

Hihetetlenül szépek a fiuk és olyan aranyosak együtt!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.