2009. július 3., péntek

Még egyben?!

Ez mostanában a leggyakrabban elhangzó kérdés,ha valaki meglát.Mi lenne,ha azt mondanám egyszer,hogy nem,már nem? Egyébként nem zavar ez a kérdés,max kuncogok magamban egyet rajta,mert érdekesmód nekem is ez jön először a számra,ha nagy pocakos kismamát látok :)...igaz utána rögtön le is harapnám a nyelvem :D

A hangulatom nagyon egyszer fent,egyszer lent.Hét elején teljes volt a depresszió,most pár napja megint elég jó a kedvem.Holnap betöltjük a 39.hetet.Hétfőn találka a dokimmal,nst meg majd még kiderül...

6 megjegyzés:

AA írta...

Kitartás.pusz-pusz

linbori írta...

Én ezért ölni tudtam volna.Épp ezért az első 41 hetes terhességem óta ezt a kérdést ki nem ejtem a számon!

Bibécske írta...

én nagyon utálom ezt a kérdést, sosem kérdezem én sem senkitől.

matusi írta...

Én is jártam már itt, de gondoltam majd ha megszülsz színre lépek:D Megelőztél. Szóval az idézet Mazsolától van (http://mazsola01.freeblog.hu/) Őt kérdezd, bár én voltam olyan szemtelen megkérdezése nélkül idéztem. Még nem kaptam ki:)
Türelem türelem. Még nagyon sok van hátra. Használd ki Domival:)

hermi67 írta...

Hihi,mikor Levit szültem,már 3 napos volt,és megkérdezték a liftben,hogy mikor szülök:-/:-D))))))).
Nagy drukk♥♥♥

picuranyu írta...

Hétfő van, várom a fejleményeket. ;)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.