2009. július 6., hétfő

Derékfájás...nst...lapos görbe

Mikor Domi született,egyértelmű volt a teendő,ugyanis elöntött a magzatvíz.Akkor már kórházban voltam vele,szóval azonnal irány a szülőszoba.

Most teljesen tanácstalan vagyok,nem tudom,milyenek a fájások,nem tudom,mikor kéne indulni(tudom,tudom majd akkor,ha odajutunk,már biztos leszek benne :D ).Ezt most csak azért írom,mert tegnap este óta fájogat a derekam,nem időközönként,hanem egyfolytában.Örültem a mai nst-nek,nagyok voltak a remények,de totál lapos maradt a fájásgörbe.Mivel mindennel minden rendben,legközelebb pénteken kell mennem.Aztán egyszer majd csak lesz valami :)

10 megjegyzés:

any írta...

megijedtem a lapos görbétől,,,azt hittem hogy Nembence görbéje lett lapos, de így már értem! puszi

Szalainé Cservenák Anita írta...

Lidikém kitartás, nemsoká túlleszünk rajta...

GGabi írta...

Nem sok van már!!
Tudod mi a "csajok" mindannyian veletek vagyunk:)
puszi***

dutka niki írta...

Jééééééééé Te még egybe vagy???:D:D:D:D:D

szilvo írta...

nyugi én se tudom mi az a fájás bicur tudni fogja mikor akkar érkezni tudom ezt a legkönyebb mondani én is türelmetlen voltam már ijenkor kitartás

brü írta...

péntek 10.-e,ugye tudod?:b én megmondtam :)))tudod hogy ceretlek♥

Anka írta...

Kitartás!Már nincs sok vissza:)

Bianka írta...

Nyugi, nemsokára 10.-e lesz. :) Annyira, de annyira drukkolok! :)

andy02 írta...

Hidd el tényleg tudni fogod,hogy mikor vannak fájások!Puszi

Judit /juci68/ írta...

Lidim! andy02 -nek igaza van: tudni fogod, ha fájásod lesz... nagyon szurkolok neked, hogy mihamarabb kint legyen a kis "nemBence" :) puszi

Jajj nekem...ha 12.éig kihúzod, a jóslatomig ?? :) :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.