2009. július 9., csütörtök

Az elmúlt kilenc hónap

Tények,számok,adatok,képek

2008.október 4.-én megbeszéltük,hogy megpróbálkozunk a tesóval.

2008.október 28.-án nem bírtam a kíváncsiságommal és csináltam egy tesztet,negatív lett.

2008.november 1.-jén brassói készítés közben rosszul lettem a hústól,gyors teszt...pozitív :)



2008.november 8.-án megvolt az első ultrahang.Lehet,hogy korai volt,mert még alig látszott valami,csak éppen egy fekete pontocska,de ott volt :)

2008.november 29. 7 hetes baba,CRL 10 mm

2008.december 10. 9 hetes,CRL 30 mm

2008. december 23.-án meglett a kiskönyvem is :)


12 hetesen karácsonykor Domival és pocakkal :


2008.december 30. 12 hetes uh

Crl:6,65 cm

BPD:2,1 cm

Nt:0,19 cm

2009. január 20.-án 4d-s ultrahangra mentünk,ahol kiderült,hogy ketteske is fiú :) ...addigra valahogy már éreztük,nem is volt meglepetés szinte :)

Félidősen,február 23.-án

Koponyavégű fekvés
Lepény jobb oldalon
Magzatvíz normális mennyiségű
Bpd:5,0 cm
Hc:19,0
Ac:16,1
Fl:3,7cm
Mért kor: 21+2 nap


28.hét,április 18.


2009.május 14. 32 hetes ultrahang
Fekvés: medence végű
Lepény:mellső falon
Magzatvíz: normális
BPD:9,0
AC:33,1
FL:6,6

Becsült magzati súly:2870 gramm

A 36 hetes uh-n súlyt már nem is becsültek,de a BPD 10,02 cm volt.



Június 16.-ától járok nst-re. Ja és szombatra vagyok kiírva :D

9 megjegyzés:

picuranyu írta...

Hamarosan megérkezik. :)

Szandra írta...

Már nagyon szülhetnéked van:D:D

Great írta...

Nagyon izgi már:)

linbori írta...

Papíron szombat.De úgyis hétfő :D

Névtelen írta...

Drukk:) és hol maradt a 39. heti liftes képecske?????
pandi

Anka írta...

Jó hamar elment a 9 hónap:)És napok vagy órák kérdése és megérkezik a kisfiad:)Drukk

szilvo írta...

az a csöp legény aki 9 honapig fejlödöt bened nem sokára megérkezik hogy eltelt az idö millionyi puszika

Karen írta...

de klasz a beszámolod:) nyugi és pihizz:) sokat gondolok rátok pusza

Mariann írta...

Húha... Te nagyon készülsz.. ez nagyon szép és összeszedett befejezése lehetne a pocakos időszakodnak.. De megvárhatnál igazán! :-))) Vasárnap este..? :-))) A vasárnapi gyerekek állítólag mindig nagyon jók (én is az vagyok :-))) ) puszi

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.