2009. január 25., vasárnap

szeptember

Képek

2008-09-30 20:36 kedd#

Már most annyira huncut

 ugyan anya,dehogy ráncigálom le a forgó játékot.Nyugi


Ez pedig a legújabb szokása,evés közben mindkét fülét birizgálja.Egyszerűen zabálnivaló ilyenkor(is)

Első buszon ülés:)

2008-09-30 20:25 kedd#

Tegnap mikor indultam be a városba,éppen jött egy busz,amire egyből fel is pattantunk.Domi még soha nem buszozott,de nem vettem észre rajta,hogy különösképpen maghatná a dolog,nekem viszont a gyomrom egy görcsben volt,pedig semmi problémánk nem akadt.Sima volt a felszállás,a jegyvásárlás és az utazás is szerencsére,azt hiszem ezentúl gyakrabban fogunk így közlekedni.Megint olyan fura érzésem volt,hogy ami nekem teljesen mindennapos és megszokott dolog,az Domimnak mind újdonság.Örülök neki,hogy mindent én mutathatok meg neki a világból és mindenre én taníthatom meg.♥♥♥Igyekszem majd mindig a legjobb formám hozni.

Bibibabának

2008-09-29 11:10 hétfő#

Drága Beki!Nagoyn sok boldogságot kívánunk Neked feledik szülinapodon

Közös kedvenc;)

2008-09-29 10:25 hétfő#

Ja és még egy nagyon fontos dologtegnap a talin kiderült,hogy mindketten nagy rajóngói vagyunk ennek a kedves mesesorozatnak,tádááám:

Kirándultunk

2008-09-29 10:15 hétfő#

Tegnap hirtelen ötlettől vezérelve elkirándultunk Hódmezővásárhelyre.Anyukám péntek óta ott volt rokonlátogatóban,így arra gondoltunk,hogyha már ilyen szép nap ígérkezik,akkor elmegyünk mi is.Persze,ha már ott jártunk,nem tudtma volna kihagyni egy talit anya25-tel.Egy közeli játszótérre mentünk,annyira,de annyira jó volt.

Anya25 tökjóóó fej,pont olyan,amilyennek a cseten megismertem és elképzeltem.Sajna az idő nagyon rövid volt,de nagyon jót beszélgettünk.Gyerkőceink is összespanoltak,bár én féltem kicsit,hogy Domi szokásásoz híven barátságtalan lesz,de nem.Csenge a nyálát törölgette(meg néha a sajátját),és őezt nagyon jól tűrte,sőt egy-két simogatás is még belefért neki Csenge pofijára.Olyan kár,hogy ilyen nagy a távolság,pedig biztosan sokat bandáznánk együtt.

 Két gyerekem is nagyon jól érezte magát.

A tali után elmentünk még egy Emlékpont nevű kommunista múzeumba,ami hasonló lehet,mint a Terror háza Pesten.Hihetetlen szép volt az egész,annyira jól meg volt tervezve,hogy csak pilláztunk.Nem is találtuk a szavakat,csak ámultunk és bámultunk,kár lett volna kihagyni.Sajnos sok időnk nem volt,pedig biztos tanulságos lett volna megnézni a korabeli videókat és elolvasni a szövegeket,de sietnünk kellett meg hát babakocsit sem vittünk,így Domit végig kézben kellett cipelnünk.

Végül nehézkesen,de hazaindultunk,de azért még Szegeden is meglátogattuk az ottani barátainkat és 22.30-kor értünk haza.

Domi meglepően jól bírta az utat,igaz odafele sokszor megálltunk,hazafele pedig végig aludt.Imádom iylenkor,olyan édes,tartani kell a kis fejét a gyerekülésben,annyira mélyen el tud aludni.

Na kivel taliztunk?:)

2008-09-28 23:05 vasárnap#

hihi

Az elveszettnek hitt képek:)

2008-09-25 18:27 csütörtök#

Annyira,de annyira nagyon boldog vagyok.Az úgy volt,hogy mikor Domi kábé két hónapos volt,végeztünk egy nagytakarítást a számítógépen,amikoris az egyik winchester tönkre ment...épp az amin a Domiról addig készült összes kép rajta volt.Nagyon nehéz volt ezt nekem megemészteni,aztán épp mikor már teljesen beletörődtem,hogy alig lesznek újszülöttkori képem a kisfiamról...akkor,na akkor az uram tesója mondta,hogy van valami progija,amivel elveszett adatokat vissza tud varázsolni a vinyóra.És láss csodát,sikerült nekiMeg vannak a képek,alig tudom elhinniAnnyira örülök,köszi Viktor...nem is tudom,hogy tudnám meghálálni.Külön hab a tortán,hogy a rengeteg sok zeném is meg lett.

Többek között előkerült ez a kép is,jesszusom nem is emlékszem,hogy Domi ennyire pinduri kis manócska volt

Kendebaba

2008-09-25 08:14 csütörtök#

Sok boldogságot kívánunk első névnapod alkalmából

Gyönyörűm

2008-09-24 20:40 szerda#

csak úgy egy kép Róla

Az első vidám fürdés

2008-09-24 20:31 szerda#

Igaz,hogy hat hónapot és hat napot kellett rá várni,de megérte.Domi ma este végre először élvezte a fürdést.Felfedezte a vizet és a habot,nagyokat pacsált és nevetett.Egyszerűen imádnivaló♥♥.Ma megint(mint sokszor egyébként)arra gondolotam,hogy vajon boldog-e velünk?Vajon nem bánta meg,hogy minket választott szüleinek?Ilyenkor sírni tudnék,mikor erre gondolok.Remélem,hogy nagyon boldog és kiegyensúlyozott.Én mindig mindent meg fogok tenni ezért.

Jó éjszakát

2008-09-22 21:09 hétfő#

Edusnál láttam valamelyik nap egy nagyon szép idézetet egy nagyon szép képpel,és pont akkor olvastam én is egy kedves versrészletet József Attilától,amit most ide le is írnék

'Mint gyermek,aki már pihenni vágyik

És el is jutott a nyugalmas ágyig,

Még megkérlel,hogy -ne menj el,mesélj-

(így nem szökik rá hirtelen az éj)

S míg kis szíve nagyot szorongva dobban,

Tán ő se tudja,mit kíván jobban,

A mesét-e,vagy azt,hogy ott legyél...'

Nekem tetszik-zene

2008-09-22 19:28 hétfő#

Legyen olyan jó kedvetek ettől a daltól,mint nekem

Domonak♥

2008-09-22 11:44 hétfő#


Love Letters Generator at bigoo.ws

Klónok

2008-09-22 09:57 hétfő#

Kire hasonlít ez a gyerek?


....avagy a történelem ismétli önmagát.........

(ő itt apája kábé ugyanilyen idősen)

Alvó mókuska♥

2008-09-21 19:02 vasárnap#

Annyira szép

Madarak

2008-09-21 18:50 vasárnap#

Kicsit Hitchcock

Alvás

2008-09-20 07:32 szombat#

Végre,végre aludtunk éjjelDomi nyolckor elaludt,mi tízkor és egészen 6.30-ig bírtuk.Szinte az első alkalom volt,mióta megszületett,hogy magamtól ébredtem.Éjjel is csak kétszer sírt fel,akkor is elég volt megsimizni a hátát.Jajj de kellett már egy kiadós alvás.Edus remélem nektek is hasonlóan pihentető volt az éjszaka

Most majd talán arra is futja az erőmből,hogy írjak egy fél éves bejegyzést Domiról,sajna az esti beájulások miatt elmaradt.

..és ilyen ügyi:)

2008-09-18 11:40 csütörtök#

Bocsi a kupit,épp pakoltam és ágyat húztam át,de tényleg

Ekkorát nőtt:)

2008-09-18 06:59 csütörtök#

A baloldaliban hoztuk haza a kórházból.A jobboldalit ma adom rá

Fél éve...

2008-09-18 06:42 csütörtök#

...ilyenkor már nagy volt az izgalom.

még mindig ősz:)

2008-09-17 13:11 szerda#

 Tegnap ahogy sétáltunk haza,gesztenyét láttam az úton.Alig várom,hogy Domival majd szedjük őket és kis állatkákat csináljunk belőlük.Olyan jó érzés,hogy a kisfiamban visszaköszön a saját gyerekkorom.

Zsófikának:)

2008-09-17 07:50 szerda#

Domikám jövendőbelijének,azaz Edus Zsófijának sok szeretettel:

Itt van az ősz...

2008-09-15 07:12 hétfő#

Annyira nem szeretem ezt az évszakot,idén valahogy mégis más.Örülök:

-a hideg,ködös reggelnek

-a reggeli,forró citromos teának

-a vastag,magasnyakú pulcsinak

-a csípős levegőnek séta közben

-az átalakuló tájnak

-az esti jó meleg ágynak

Olyan érdekes,ezeket a dolgokat eddig utáltam,vajon mi változott meg?

Ja és ezerrel karácsonyhangulatom van.Már csak 3 hónap és kilenc nap addig

Dumagép

2008-09-13 10:04 szombat#

Egy pár napja nagyon megeredt Domi nyelve,hihetetlen aranyos kis cérnavékony hangja van.Egész nap 'dumál':ba-ba-ba,be-be-be,pe-pe-pe és a-pa-pa-pa mennek egyelőre.Ez váltakozva nyelvöltögetéssel vagy nyálbuborékfújással.Néha fel is síkit,annyira aranyos és annyira jó,hogy az egész lakást ez a 'beszélgetés' tölti be♥♥.

Ötlet Szandrától

2008-09-13 08:21 szombat#

Remélem nem bánod,de annyira tetszett a Lia alszik összeállításod,hogy én is csináltam egyet Domimról.

.

2008-09-12 11:11 péntek#

Ja meg még egy dolog és befejezem a hisztit,az ehavi tgyásom elveszett a postán.Márcsak röhögni tudok,hogy mekkora egy balfék vagyok.Azt mondták két-három hét kábé mire előkerül majd.Addig azt hiszem akkor Domit bilire kell szoktatnom.Jujj a magyar ügyintézés.

..és tényleg nem:(

2008-09-12 10:11 péntek#

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget és együttérzést a gyedemmel kapcsolatban,nagyon jól esik,hogy ennyien kommenteltetek.

Sajnos tényleg nem jár a gyed,csak a gyes.Körbejártam ma mindent.Ez még annyira nem is érdekelne,bár biztosan érződni fog a 22 ezer forint kiesés,de a nagyobb baj az,hogy így kétszer is meg kell gondolnunk,hogy tudunk-e jövőre tesót vállalni Dominak.Nagyon ki kell találnunk,hogy mi lesz a jó megoldás,nem akarok lemondani arról,hogy kis korkülönbség legyen a gyerkőceim között.

Nikinek és Dodónak

2008-09-11 07:57 csütörtök#

Most akkor mi vaaaan??

2008-09-10 13:06 szerda#

Basszus teljesen ki vagyok akadva.Épp az előbb kaptam egy levelet a MEP-től,hogy szeptember elsejével lejárt a GYÁS-om.Ezzel nem is lenne gond,hiszen már rég kiszámoltam,hogy mikor jár le a 168 nap.De azt írják,hogy a gyesre vagyok csak jogosultHa valaki ért hozzá,legyen szíves magyarázza meg nekem,hogy miért.2008.január 1.-től munkanélkülin voltam,március 18.-án szültem.Előre is köszi,teljesen kivagyok...nem mindegy azért,hogy 50-et kapok vagy csak 20-at.Hogy mit gondolok bővebben,azt most inkább nem ragoznám

Adrikának

2008-09-09 07:05 kedd#

Dabri!Képzeld ma reggel lapozom a naptárat és látom,hogy szépségednek tegnap volt az első névnapja.Nagyon sok boldogságot kívánunk neki

Új telefon:)

2008-09-08 20:49 hétfő#

Majdnem el is felejtettem,hogy kaptam ma egy ilyen tök jó telefont:

ilyenem volt,amit most becseréltem: Nagyon fájt érte a szívem,nagyon a szívemhez tudnak nőni az ilyen kis apróságokés ki kellett törölnöm az összes sms-t is,a gratulációkat is,amiket Domi születésekor kaptam.

...

2008-09-08 20:43 hétfő#

Azt hiszem nyugodtan mondhatom,hogy mától mi is az éjszaka-nem-alvósok táborát erősítjük Domival.Nem értem mi történhetett vele,de szombat óta mintha kicserélték volna az eddig remek alvókáját.Szombat este még az elalvással semmi gond nem volt,csak maximum az enyémmel,mert az iszonyú meleg miatt valahogy nem jött az álom.Végül éjfél körül nagy nehezen sikerült elaludnom,erre Domi sírására ébredtem.Azt hittem,hogy talán csak rosszat álmodott,néha előfordul..ilyenkor kiveszem,megnyugszik és alszik tovább.Most viszont ahogy visszatettem,megint rákezdett,de nagyon keservesen.Nem értem mi lehetett vele,csak úgy tudott aludni,ha magamra vettem,de még így is felsírt egy jó párszor.Én persze így aludni nem nagyon tudok,viszont néha-néha ha sikerült elpillednem,azt álmodtam,hogy reggelre lett hat foga alul és négy felül.Csak ez a tippem volt,hogy a foga jön,de azóta se semmi nyoma újabb fogacskáknak.Aztán a vasárnap éjszaka valamivel nyugisabb volt,az egész csak kettőkor kezdődött,de ugyanúgy végződött,mint a szombat éjjel.Ez adhatna okot akár arra,hogy optimistán várjam a ma éjszakát,de sajna nem....már eleve altatással kellett kezdenem.Kíváncsi vagyok,hogy alakulunk,talán tudok ma már én is aludni.

A hétvégénk egyébként szuperjól telt,végre Domikám apája sem dolgozott,az egész hétvégét hármasban töltöttükSzombaton reggel piacoztunk,postáztunk,vásárolgattunk hármasban.Mindkét nap,egész nap bírkóztunk,sétáltunk,hülyültünkjajjj de hiányzott már egy ilyen

Lábacskák

2008-09-04 08:47 csütörtök#

Dominak vannak lábai és ezeket tegnap masszírozás közben fel is fedezte.Annyira édes volt és persze mint minden mást,a lábait is egyből a szájába vette és harapdálta,de annyira csikizte magát ezzel,hogy azon meg jó nagyokat nevetett.Hát azt hittem megzabálom,nagyon jót röhögtünk rajta az apukájával.Mindig meg tud nevetettni,bár tegnap egyébként is nagyon jó kedvem volt.Eduséknál töltöttük a délutánt,utána pedig sétáltunk egy nagyot.Olyan jót beszélgettünk,teljesen feldobott és feltöltött energiával.Még ma is egész délelőtt csak vigyorgok magamban.Jól kitaláltuk,hogy összehozzuk(legalábbis megpróbáljuk)az urainkat is és akkor tök jó családi programokat tudnánk majd szervezni.Jajjj de jó lenne,drukk.

Domobabának,Norbokának:D

2008-09-04 07:10 csütörtök#

Első születésnapod alkalmából nagyon sok boldogságot kívánunk Neked

Edusnak

2008-09-03 20:25 szerda#

Nagyon örülök,hogy összebarátkoztunk.

Tanácsadás 2.

2008-09-03 12:18 szerda#

Na megjöttünk a tanácsadásról.Domi 24 hetesen 8450 gramm és 70 centi kereken.Úgy néz ki,hogy a papírforma szerint alakul és fél éves korára éppen meg fogja duplázni a születési súlyát(amit nekem elég cipelni)Nagyon megdícsérték,hogy szépen fejlődik és nagyon jól néz ki.Ilyenkor úgy dobog a kicsi szívem,olyan büszke vagyok rá.Ma délután pedig Edusékhoz megyünk-Beszterce szavaival élve-bandázni.

Tegnap voltak nálunk ismerőseink Dominézőben,mert ők is babát várnak és kíváncsiak voltak,hogy mekkora egy ekkora.Nagyon kedvesek voltak,tök ari játékot hoztak Dominak,amire ő egyből rá is rabolt és jól megrágicsálta. Szerencsére nagyon kis aranyosan viselkedett végig,mosolygott és még a fürdés után szokásos kis nyüglődés is elmaradt.Nekem pedig tök jó volt,hogy valakinek'oszthatom az észt' babavárás ügybenés irigy voltam a pocakra.

Ja és még egy nagy hír(?),osztálytársam csajszi,aki augusztus 23.-ára volt kiírva,ma nem volt bekapcsolva,mikor hívtam.

Tanácsadás

2008-09-03 09:17 szerda#

Nemsokára megyünk tanácsadásra,nagyon kíváncsi vagyok,hogy mekkorát nőtt a kis minimanóm.Már másfél hónapja,hogy nem voltunk méreckedni.

Domikám téliesítve:D

2008-09-03 08:28 szerda#

Edustól

2008-09-03 08:21 szerda#

Kedves olvasók! Nagyon fontos ügyben írok nektek. Egy súlyosan beteg koraszülött babának műtéten kell átesnie Debrecenben. Szüleinek már minden pénzét felemésztette ez a tragédia, de az operáció és a lábadozás ideje alatt is szeretnének gyermekük mellett maradni. Talán van köztetek debreceni, talán van olyan, akinek ismerőse van ott...Ha tudtok szállást, ami nem aranyáron van vagy csupán jelképes összegért, telefonáljatok, jelezzetek az alábbi telefonszámon: 06-30-8278867 (Dr. Soós)Itt az orvosuk veszi fel, mert ők sajnos állandó jelleggel az intenzív osztályon vannak...Köszönöm!

Bibebaba,alias Beki

2008-09-02 06:56 kedd#

Kicsi lány!Első névnapod alkalmából nagyon sok boldogságot kívánunk Neked!Remélem,hamarosan élőben is.

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.