2009. január 25., vasárnap

december

Karácsonyi egyveleg

2008-12-31 12:08 szerda#

Le kell szednem a vidit ...iszonyúan belassít

Sok szeretettel

2008-12-31 09:58 szerda#

Karácsony még...és ultrahang

2008-12-30 13:27 kedd#

Életem legszebb karácsonya van a hátunk mögött.Mindhárom nap családi körben telt,nyugalomban, jó kajákkal és sok ajándékkal.24.-én hármasban ünnepeltünk itthon,aztán 25.-én apa-mamához voltunk hivatalosak,amit már írtam is.26.-án pedig az én családom következett.Itt voltak a nagyszüleim is Sásdról,Domi jó sok ajándékot kapott,de azt hiszem a legnagyobb meglepetés minket ért,egy fényképezőgépet kaptunk.Már olyan rég vágytam rá,csak nem tudtunk összegyűjteni annyi pénzt,hogy vegyünk egyet.Nem is számítottam ekkora meglepire.Azóta mást sem csinálok,csak kattintgatok,majd hozok is sok képet,csak le kellene őket kicsinyíteni.Amire viszont nem nagyon van időm,mert egész héten hármasban vagyunk,apánk nem dolgozik,juhu.

Ma végre eljutottam az uh kontrollra is.Ez alkalommal egy nagyon kedves doki bácsi volt,olyan alaposan megnézte a bébikét,mint amilyen alapos uh-n még nem voltam.Még 4d-s képet is mutatott róla,de sajna kinyomtatni nem lehetett,mert nem volt számlatömb,pedig a képért perkálni kell.

Domitesó adatai:

Crl:6,65 cm

BPD:2,1 cm

Nt:0,19 cm

Láttuk minden végtagját is,nagyon megnyugodtamJó lenne,ha minden orvosnak ilyen lenne a hozzáállása ebben a szekszárdi kórházban,de sajna nem ez a jellemző

Karácsonyi beszámoló...elnapolva

2008-12-28 20:11 vasárnap#

Nagyon szeretném már elmesélni a 26.-át,mert fantasztikus volt,de ki vagyok túrva a gép elől.Egyik pasim(nem a Dominik)ma este online pókeren lesz milliomos.Holnap jövök

Sokfog

2008-12-27 06:52 szombat#

Első karácsonyunk hármasban

2008-12-25 22:04 csütörtök#

Már korán reggel felállítottuk a fát,hogy szépen kilógja magát:

Domi összeszerelte a talpat:

Mivel mi olyan mindent-az-utolsó-pillanatra-hagyós család vagyunk,a tegnap délelőtt még takarítással,pakolással és vásárlással telt.De azért délben már csak sikerült nekiállni az ajándékcsomagolásnak.

Domi a sok dolog közben is nagyon jól elszórakoztatott minket

Aztán mikor ő elaludt,mi nekiállhattunk a fa díszítésének,pont mire felébredt,addigra végeztünk

Nagyon tetszett neki az ajándék,de főleg a csomagoló papír és a díszek a fán.

Mi kis ajándékaink egymásnak(a pénztárcát kaptam én )

A karácsonyi kaktuszt Edustól kaptam ♥

Elkészült az első pocakfotó is

Ma pedig Domi egész déleőtt ezzel játszott,egyesével ki-be pakolászta a szaloncukrokat

Délre apa-mamához voltunk hivatalosak ebédre.

Na itt aztán jó sok ajándék várt Dominikra.A szobája az új cuccokkal:

Most pedig megyünk aludni,holnap az én szüleimhez vagyunk hivatalosak,juj de várom már.

:)

2008-12-23 20:04 kedd#

Téli szünet

2008-12-23 17:48 kedd#

Most pedig pár napra lemegyünk a térképről.Kívánok minden kedves olvasómnak és bekukkolónak nagyon boldog karácsonyt!

ilyen egy bénát :S

2008-12-23 17:36 kedd#

Nem hiszem el,hogy nekem elsőre soha semmi nem tud sikerülni.Ma 11-re szólt a beutalóm,de ott kiderült,hogy valamiért nem jó,kérjem meg az uh-s dokit,ha lesz olyan kegyes,akkor megvizsgál...hát marhajó.Na volt olyan kedves és megnézett,de annyira durva volt a hüvelyi ultrahanggal,hogy sírva tudtam volna fakadni.A baba pedig épp úgy feküdt,hogy a tarkóredőt nem is lehetett megnézni,ami pedig a lényeg lett volna.Nem értem,akkor miért nem nézett rá hasival is?Dominak is úgy nézték tavaly.Mindegy,közben végig azt hallgattam,hogy 120 emberre nem elég négy orvos,akinek nem tetszik az hazamehet.Hát ilyet.Majd két ünnep között kell visszamennem és akkor újra megnézik.

Történt azért jó dolog is,eljutottam végre a védőnőhöz kiskönyvért és nem olyan randa fehéret kaptam,hanem volt olyan aranyos,hogy félretett nekem még a régiekből egyet.

Domi még taknyi,de éjjel azért szerencsére már tud aludni és a kedve,étvágya is változatlan.Remélem lassan kikeveredik,addigis orrsprézem,szívom és cseppezem.

Mon féle mézeskalács

2008-12-22 12:27 hétfő#

Kipróbáltam,nagyon fini

Karacsonyi mezeskalacs

25 dkg mez

25 dkg porcukor

5 dkg vaj

3 tojas

1 evokanal rum

1 teaskanal mezes fuszerkeverek (fahej, gyomber, szegfuszeg)

1 teaskanal sutopor 60-70 dkg liszt

A mezet, porcukrot, vajat es tojast langyos fozolapon, kevergetve melegitsuk ossze, amig a vaj elolvad es minden jol elkeveredik. Vegyuk le a tuzrol, es keverjuk bele a rumot, majd a sutoporral es fuszerekkel elkevert lisztet. Fedjuk le es tegyuk a hutobe. Masnap melegitsuk elo a sutot 170 fokra. Lisztezett deszkan nyujtsuk ki a tesztat kb 1 cm vastagra. Tetszes szerinti formakkal szaggassuk ki. 10-12 percig sussuk, amig epp csak szinesedni nem kezd.

(nekem 10 perc alatt megégett az első tepsi)

Megfázás

2008-12-21 07:41 vasárnap#

Domi beteg,na semmi komoly hál'istennek,taknyi és köhög.Tegnap reggel 37,7 volt levonás nélkül a hője,nem adtam neki rá semmit,estére nem is volt már hőemelkedése.Szerencsére a kedve és az étvágya töretlen.Úgyhogy azon kívül,hogy porszívózzuk a nóziját,egyelőre mást nem csinálok vele.Azért elviszem dokihoz még karácsony előtt,nézzen rá,az a bizti.

39+3

2008-12-19 10:40 péntek#

39 hét és 3 nap pocakbabaság után Dominik úgy döntött,hogy köszöni szépen,de ő inkább mostmár kijönne...pontosan 39 hete és 3 napja.

9 hónap

2008-12-18 20:17 csütörtök#

Hihetetlen gyorsan elrepült ez a kilenc hónap,teljesen úgy él bennem,mintha tegnap született volna Domi.Pedig mennyi minden történt már azóta velünk és mennyire jó,hogy van nekünk ez a büdösbogár.El sem tudnám már képzelni nélküle a napjaimat és az is fura,hogy volt olyan,mikor ő még nem volt.Mindennap hulla fáradtan,de olyan boldogan fekszem le és örülök,hogy ilyen szép és egészséges kisfiam van.♥♥♥ Ez mindennél többet ér a világonhüpp...

Domi fürdik :D

2008-12-17 18:19 szerda#

Kedden 12 hetes uh :)

2008-12-17 18:07 szerda#

Ma véletlenül úgy alakult,hogy délután elmentünk a szülészetre(anyukámat kísértük el) és pont az én dokim vizsgálta,úgyhogy küldött nekem egy beutalót jövő hét keddre a 12 hetes tarkóredő szűrésre.Jajj úgy izgulok,remélem minden oké lesz és akkor végre délután el is tudok menni a kiskönyvemért,na csak meglesz már karácsaonyra az is végül.

Egyébként sikerült felszednem második terhességem első plusz kilójátJajj csak ne jöjjön hozzá még 22 ,mint Domival.

Télapós képek...

2008-12-17 18:00 szerda#

...csak mert nemsokára a karácsonyiakat kell már feltölteni



úgy örült az ajándékoknak

Ja és annyira izgatott volt,hogy még a pizsijét sem cserélte le

Jó hír

2008-12-16 21:04 kedd#

Dodóék becsekkoltak,a gépükre várnak,ami Magyarországról már elindult.Milyen nagy öröm lesz ma náluk,ha hazaérnek

Vagyunk,vagyunk

2008-12-16 20:14 kedd#

Sziasztok!

Megvagyunk ám és jól vagyunk,csak Dominak nem kicsit nyűgi napjai vannak.

Nagyon álmos vagyok most is,úgyhogy csak tőmondatokban.

Először is az előző bejegyzésemhez kell egy kis kiegészítést írnom,mert így pár nap távlatából nézve azért a 'Domi mászik' egy picit túlzás.Inkább teljesen szabályos kúszásnak nevezném.Egyébként azt gondoltam,ha egyszer nekiindul,akkor nem lesz megállj neki,de úgy tűnik ő ilyen lusta fajta gyerkőc(esküszöm nem tudom,kitől örökölhette),nem igazán erőlteti a kúszást.Ha valami nagyon kell neki,azért odamegy érte,de ha választani lehet,akkor inkább a keze ügyében levő játékokkal játszik.Na majd,ha meglátja a karácsonyfát,azt hiszem az eléggé motiválni fogja.

+1 ráadás anyaszívmelengető új szokás:mostmár evés közben nem elég neki a saját fülét birizgálni,nem ám..az enyém kell.Annyira édes,általában mire a vacsorára kerül a sor,már nagyon fáradt.Ahogy az üveg a szájába kerül már csukja is le a szemét és a következő pillanatban nyúl is a fülemért.Nem tudom ilyenek honnan jönnek neki,de ettől például olvadok rendesen.Kis pici csodák,jajj de jók♥♥

...ééés mááászik

2008-12-11 20:32 csütörtök#

Bezony,Dominikuszom ma este nekiindult.Egész nap semmi jele nem volt,hogy mire készül,aztán fürcsi előtt játék közben kinézte magának a plüssSüsüt és kilőtt érte.Kicsit kúszás-mászás egyveleg,de nagyon elszánt.Olyan cuki,ahogy koncentrál.Nagyon büszke vagyok rá.Hu mekkora öröm ez .

Sűrű egy nap...

2008-12-10 21:43 szerda#

...volt ez a mai.Délelőtt tanácsadásra mentünk Domival.Nem tudom,mi lehetett vele,de ahogy beléptünk a váróterembe,nagyon keserves sírásba kezdett szegénykém és addig nem is hagyta abba,míg el nem jöttünk.Végig sírt,bent a vizsgálat közben már remegett,annyira.Talán a fülészet miatt lehetnek ilyen rossz emlékei?!Ha nem,akkor nem tudom,de nagyon rossz volt.Megmérni sem lehetett rendesen,mert úgy kapálózott a mérlegen.Azt mondta a védőnő,hogy kábé 9600 gramm és 73,5 centi.

A tortúra után anyukámékhoz vettük az irányt,ő vigyázott rá,amíg elszaladtam az ultrahangra.Magam sem értem,de uh előtt jobban izgulok mindig,mint mikor a szülőszobára indultam.Minden rendben van minikével,napra pontosan akkora,amekkorának én számoltam.A dokim meg is mutatta,hogy hogy vert a kis szíve,istenem micsoda látvány.Már most olyan büszke vagyok erre a kisbabára.Egész máshogy élem meg ezt a terhességet,más szemmel nézem őt az ultrahangon,mert már tudom,hogy mennyire szuper,mikor megszületik.Mindigis tudtam,hogy jó dolog lehet anyának lenni,de hogy ennyire azt azért nem gondoltam volna.

Végül a nap zárásaként elmentünk fodrászhoz,hu de rámfért már.

Ilyen is van :(

2008-12-09 20:36 kedd#

Van egy pár,kábé egy éve mintha kísértenének.Tavaly ilyenkor láttuk őket először a teszkóban.Fiatal csaj nagy pocakkal,egész szimpatikus.Idősebb pasi,ami talán annyira nem is gáz,de nála már ránézésre sem stimmelt valami.Na mikor aztán melléjük értünk,halljuk ám: holnap gulyást főzöl,baszd meg!És nem is azon van sajnos főleg a hangsúly,hogy mit mondott ,hanem ahogy!.Egyszerűen sütött belőle a gyűlőlet,a düh..nem is tudom,sírva tudtam volna fakadni(persze akkor nekem is már nagy pocakom volt és így még jobban szíven ütött a dolog).Aztán a pénztárnál újra a közelükbe kerültünk,a csaj sírva pakolt a bevásárló kocsibaNem tudom megemészteni,hogy milyen emberek vannak.A poén az egészben az,hogy nincs is hét azóta,hogy ne látnám őket.Többek közt ma is.Az ember idegbeteg módjára tolja a babakocsit,a csajszi rohan utána és a pasi csak káromkodik és anyázik és fenyegetőzik és stb....A kisfiú pár hónappal lehet csak idősebb Dominál,a szívem szakad meg,hogy iylen van.Szegény lány és szegény kisfiú.Hát hogy fognak ők kirándulni menni vagy horgászni apával vagy csak vasárnap reggel összebújni mesét nézni?

Ahányszor látom őket,beárnyékolják a napomat és napokig eszembe jutnak.Miért csak akkor szembesül az ember a családon belüli erőszakkal,mikor babák halnak meg?Mivel érdemel egy ilyen pici baba ilyen életet és egyáltalán milyen élete lehet így ilyen légkörben?És hány ilyen lehet még rajtuk kívül?Jajj istenem,de borzasztó

Múltheti álom

2008-12-08 08:08 hétfő#

Álmomban megszületett a kislányom,Szak Nárcisz,3080 grammal és 52 centivel,természetes úton.De izgi,vajon bejön?

Télapó és miegymás

2008-12-07 20:42 vasárnap#

 Minket is meglátogatott ám tegnap a Télapó.Szerencsére kis elsőmikulásozónk nemcsak annyi ajándékot kapott,amennyi a minicipőjébe belefért volna.Mutatnék is képeket,de több oka van,amiért most nem fog összejönni.El is mesélem,ismerjetek csak meg,hogy mennyire balfácán vagyok.Első körben arra gondoltam,hogy bár rossz a fényképezőnk a jeles esemény alkalmából megpróbáltam összetákolni.Nagy nehezen sikerült is,még a dátumot is beleszenvedtem...erre mikor lőném el a képet,hát lemerült az elem és kikapcsolt*fetrengős*.Mindegy,nem baj...ott a telefon,csakhát arról meg kiderült,hogy-mivel egy picit Domikám megcsócsálta-már nem lehet rácsatlakoztatni a kábelt,hogy feltöltsem a képeket a gépre.Még ez sem szegte kedvem,átküldtük őket Domiapa telefonjára hogy majd onnan,de az meg azt írta ki,hogy ismeretlen fájltípus....hihihi.De még nem adom fel,nagyon jó képek lettek és valahogy akkor is meg fogom mutatni nektek.

Ma délelőtt pedig egy festőrokon-nagybácsi jött el és kifestette a 'konyhánkat'(idézőjel,mert albiban lakunk).Nagyon szép,vidám narancssárga lett,egész más hangulatban megyek így be,akár még mosogatni is.

Sok minden más volt még mesélnivaló a fejemben,de elfelejtettem...mennyivel egyszerűbb lenne,ha mindennap írnék.

7

2008-12-05 21:30 péntek#

Domi ma reggelre úgy gondolta,hogy neki bizony nem elég hat fog,úgyhogy gyorsan növesztett is alulra még egyet.Egyre fogkrém-reklámosabb a mosolya

Hihi

2008-12-04 12:07 csütörtök#

Szak Dominik RUDOLF

Halihó

2008-12-03 20:12 szerda#

Megvagyunk ám,jól vagyunk,nem vesztünk el.Csak mostanában estére annyira lefáradok,hogy éppen kidőlni van erőm.Domikám egyre anyásabb és egész nap szinte csak velem van el...értem ezalatt,hogy rajtam lógva vagy max 10 centire tőlem.Amit persze nagyon vártam is,mert imádnivaló ahogy nyújtózkodik állandóan felém meg csimpaszkodik és kapaszkodik belém,de azért lássuk be,ez elég fárasztó is már így nap végére.Nagyjából ennyik is a történések,a hétvégénk karácsonyi lázban telt,lakást takarítottunk és díszítettünk.Nagyon jó volt és hiába volt sok a meló,mégis kikapcsolódtunk.Hosszú idő után Domikám apája is végre szabad volt egész hétvégén.

Kedden voltunk fülészeten kontrollon,hál'Istennek mindent rendben talált a doki.Örülök neki,hogy az első komolyabb nyavalyát megúsztuk ennyivel.

Domitesóra szegénykémre meg alig marad időm gondolni,napközben szinte eszembe sem jut,hogy babát várok.Már több,mint egy hónapja annak is,hogy + lett a teszt vele.Repül az idő,majd csak akkor kapok már észbe szerintem,mikor megszületik.

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.