2009. január 25., vasárnap

Június

enyhülés

2008-06-30 17:28 hétfő#

Miért kell feltétlenül a lehűlésnek ilyen hülye borús idővel társulnia??miért nem tud egyszerűen csak 5 fokkal simán lejjebb menni?

domidolog írta

2008-06-25 20:20 szerda#

Már ennyire szuperül el tudunk beszélgetni,imádom,ahogy gagyog és aztán lesi minden szavam

domidolog írta

2008-06-25 20:16 szerda#

A legújabb tudomány,oldalra fordulás

egyedül

2008-06-25 20:13 szerda#

Annyira kivagyok basszus,uramnak megint ilyen hülye hete van,hogy reggeltől estig gályázik,rengeteg a melójukúgy sajnálom szegényem,mert mire hazaér olyan,mint a mosott sz.rde közben ki is vagyok,mert így kimarad a fürdetésből,csak arra ér haza,hogy Domi már rég alszik,nem is látja szinte csak ebédidőben öt percremindegy majd csak visszaáll a régi rend

Tegnap,mint ahogy ygorsan blogoltam is,délelőtt csípőszűrésen voltunk,ami hála istennek negatív,sőt még meg is dícsértek,hogy ahhoz képest,hogy faros baba,nagyon szép a csípőjedehát ha egyszer mindene olyan gyönyörű

Viszont nehogymá minden jó legyen,sajna pár napja csappan meg a tejem,már a fagyasztós készletet is fel kellett használnomez tegnap már odáig fajult,hogy tápszert kellett felíratnom a doktornővel,aki viszont azt javasolta(amire egyébként már én is gondoltam),hogy próbálkozzunk meg egy kis bébikajávalhát mit ne mondjak,Domim a kis beles,imádjaúgy eszi,mintha mindig is ilyen kajákat evett volna...annyira aranyos,ahogy nyammog,megzabálom minden egyes falatnáltermészetesen nem sokat adok neki,csak tényleg annyit,hogy elég legyen kiegészítésnek a tej melléreméljük,ha megnyugszom,hogy nem fog éhenhelni egyszem fiacskám,akkor majd a tejem is visszaáll,mert hát gondolom az idegeskedés sem használ

na elég legyen mára a panaszkodásbóljó éjt mindenkinek

domidolog írta

2008-06-24 13:31 kedd#

Csípőszűrés negatív

domidolog írta

2008-06-23 19:29 hétfő#

ennyire kivan a melegtől

hétvége

2008-06-23 19:22 hétfő#

Gyorsan mesélem a hétvégénk,mert mindjárt fürcsi lesz.

Szóval szuperjó hétvége van a hátunk mögött,vasárnap meglátogattuk a nagymamámékat Sásdon..félve indultunk neki a kábé egy órás útnak,mert Domi nem naygon szokta szeretni az autókázást,de most szerencsére teljesen jól bírtaodafele is szinte végig aludt meg hazafele isott meg aztán nagyon jól érezte magát,hát persze dédik körberajongták...aztán azt meg ki ne szeretnénekünk is tök jó volt,mert urammal jutott egy kis idő magunkra is,amit arra fordítottunk,hogy sétáltunk egyet és utána meg a helyi kocsmában megnéztük a Forma 1-et kellett már egy ilyen délután,mert bár este,mikor már Domi alszik van időnk egymásra,de azért az mégis más

lesznek majd képek is a kiruccanásról,de mivel unokahugom fényképezett,így meg kell várnom,hogy elküldje nekem őket és feltölthessem...mára ennyi voltam,megyünk fürdeni...jól fog esni ebben a dög melegben,mert én szeretem a jó időt,de azé ez má nekem is sok

domidolog írta

2008-06-18 12:25 szerda#

...és az első nagy találkozás

domidolog írta

2008-06-18 12:24 szerda#

az első kép Róla

domidolog írta

2008-06-18 12:23 szerda#

nagy has,nagy gyerek

születési adatok

2008-06-18 12:17 szerda#

Szak Dominik

Súly:4290gr

Hossz:61cm

Fej:38cm

Mell:36cm

Hő:36,5

6/9-es apgarral

Kiemelés 11.59(igaza lett a dokimnak,hogy még délelőtt meglesz)

Szülésem története

2008-06-18 12:13 szerda#

Bár a nagy nap 18.-a volt én mégis visszakanyarodnék március 10.-ére...

...szóval 10.-én(ami épp a névnapom és amire Domit szerettem volna kapni ajándékba)10.30-ra NST-re volt időpontom a nőgyógyászatra.Már előtte nap is izgatottan vártam a vizsgálatot,bíztam benne,hogy majd jó nagy fájásokat mutat a gép és majd jól bentfognak szülnina mikor sorra kerültem nem örültem,mert a szokásos imádnivaló szőke nő helyett egy mufurc tanuló csajszi fogadott,aki szinte a tappancsokat is alig bírta rám raknilehet,hogy bunkó vagyok,de nem szeretem,mikor a gyakorlatlanok rajtam kísérleteznek,naahamar eltelt a fél óra,aztán mivel az én dokim épp nem dolgozott aznap egy pont arra mászkáló doki nézte meg az eredményt...ő nem akarom megijeszteni,de át kéne menni uh-ra kezdetű mondatával természetesen a szívbajt hozta rámazt mondta kicsit lassúnak látja babám szívhangját,ezért a biztonság kedvéért csinálnak egy áramlásmérést soron kívül...az uh-n sszerencsére minden ok volt,de az ottani doki meg épp a fájásgörbéimet találta aggasztónak,ezért ő meg elküldött egy méhszájnézésre,ami zárva volt,így nem kis riadalmak után végül hazaküldtek,hogy én most még nem szülökcsakhát a sok izgalom miatt a vérnyomásom otthon már 140/100 körüli kúszott,ezért másnap dokim berendelt a kórházba és már haza sem engedett onnanezután következett hat eseménytelen nap,amit akkor nahyon utáltam,viszont így utólag visszagondolva azért nem is volt olyan vészes hétfői napomat NST-n kezdtem ahol ikerterhes sorstársamnak megjegyeztem,hogy asszem én holnap szülni fogok,és ez a gondolat egész nap elkísért...

..és innen kezdődtek meg az izgalmak,ugyanis 18.-án hajnalban 3.42-kor arra ébredtem,hogy csuromvíz alattam az ágy,még álmomban sem kellett több 2 másodpercnél,hogy felfogjam,hoyg ez bizony a magzatvizem,Domi jelez,hogy indulni akarinnentől kezdve az összes félelmem elszállt,csak arra tudtam gondolni,hogy hamarosan találkozunk végre,véget ér a kilenc hónapos kaland és kezdődik egy egészen új élet...mindhármunk számáraszóltam a nővérkének,aki lekísért a szülőszobára,rámrakták az NST-t és otthagytak,szerencsére szívhang rendben volt,viszont mivel fájásokat nem mutatott a gép és a méhszájam is zárt volt,befektettek egy szobába,hogy még pihenjek nyugodtan és szóljak,ha fájásaim vannakén ezidőalatt körbetelefonáltam a kis családnak,hogy lehet bejönni,mert nemsokára szülök10 óra körül újra nst-re raktak és oxitocininfúzióra kötöttek és beengedték a páromat,aki végig azon szórakozott,hogy a fájásgörbéimet nézegette és szólt mindig előre,hogy most kell jönnie megint egy nagy fájásnakaztán egyszercsak berobogott a dokim,megvizsgált és azt mondta,hogy na akkor induljunkhu ettől nagyon megijedtem,de innen meg annyira gyorsan történt minden már,hogy szinte csak arra emlékszem,mikor az altatódoki szólt,hoyg most emelték ki Domit...szóval ez történt pontosan három hónappal ezelőtt,életem legszebb napján

...

2008-06-17 14:11 kedd#

Képzeljétek fiacskám pár napja nyúl a tárgyak felé,besz@rok neki,ahogy koncentrál...először a kezét fixálja,aztán a tárgyat,megint a kezét majd megint a tárgyat és végül megpróbálja megfogni,basszus pár hete alig tudtam volna elképzelni róla,hogy egyszer majd ilyenekre lest képesigaz azt is elég nehéz egyelőre feltételezni róla,hogy majd menni fog meg beszélni...pedig azt is nagyon várom márszóval nem unatkozom vele,mindennap mutat valami újat...

domidolog írta

2008-06-16 10:21 hétfő#

Domi este nyolctól reggel hétig aludtjuhhuuuu

domidolog írta

2008-06-15 10:14 vasárnap#

Nagyon boldog apák napját kívánok minden kedves édesapának,de legfőképp a sajátomnak és a kisfiam apájának

csajbuli

2008-06-15 10:12 vasárnap#

Jelentem tökjól sikerült a tegnap estém,nagyon jó volt a csajokkal megint összejönni,lassan egy éve már,hogy kimaradok a 'bandából'.De tegnap megint olyan volt,mintha múlt héten találkoztam volna velük utoljáranem is értem olyan későn haza,éjfélkor már aludtunk is,Domim is hatig bírta,szóval mégcsak kialvatlan sem vagyokmost viszont megyek is,következik a vsárnapi nagytakarítás

domidolog írta

2008-06-14 20:04 szombat#

helyzetjelentés

2008-06-14 13:58 szombat#

Teljesen be vagyok sózva,este elmegyek a barátnőimmel egy üdítőre...nagyon ki vagyok már éhezve egy ilyen csajos estére,remélem jó sok pletykát hallok majd tőlük,elég rég nem találkoztam már senkivel és hát ugye érdekelnek már a dolgok,amik a városban folynakDomimat megfürdetem,elaltatom aztán apájára bízom,akivel azt is megbeszéltem,hogy reggel ő kel majd fel hozzá(bár ebből szerintem nem lesz semmi,mert nem nagyon szokta meghallani a sírást hajnalban,pláne nem az azt bevezető cucorgást a gyerekszobából)

..elmúlt napjaink elég eseménytelenül teltek,Domi alvókája úgy tűnik végleg 'megjavult',de elkiabálni azért nem szeretnémreggel már ötig,fél hatig is bír aludni...aztán kábé egy óra játék után kaja és újra szunya...ennek nagyon örülök,mert így mikor ébren van nagyon kis vidám és nem nyüglődik szegényem már délután kettőkor az álmosságtól.

na megyek is,elkezdek lassan készülődni az esti kiruccanásra

wenk jú Szandi

2008-06-14 09:02 szombat#

Szandi köszi a kupont,jó kezekbe került)

JÁTÉK

2008-06-13 09:49 péntek#

jah még annyi,lécci jelentkezzetek a blogos játékomra..had éljem ki a kreativításommég két hely kiadó

domidolog írta

2008-06-13 09:43 péntek#

...ALVÁS,reggel 5.15-ig

domidolog írta

2008-06-13 09:42 péntek#

KAJA,aztán meg...

domidolog írta

2008-06-13 09:40 péntek#

közben meg jól elálmosodott ez a gyerek

domidolog írta

2008-06-13 09:38 péntek#

..aztán meg anya is...

domidolog írta

2008-06-13 09:37 péntek#

...először apa

domidolog írta

2008-06-13 09:36 péntek#

...mert mindig felébrezstenek a fürdéshez

lusti....

2008-06-13 09:31 péntek#

...vagyok írni,úgyhogy csak képeket töltenék ma reggeel föl a tegnapelőtti fürcsiről...ha lehet

Végre itt a nyár:)

2008-06-12 08:08 csütörtök#

domidolog írta

2008-06-11 20:51 szerda#

Annyira kialudtam magam végre éjjel,hogy még szinte most sem érzem a fáradtságot,pedig délután bejártuk az egész várost,még a tescoba is kimentünk,ahol kapott két ujjatlan bodyt meg két pár zoknit...Domi végigaludta az utat a babakocsiban,úgy örülök,hogy végre annyit bír aludni,amennyi eyg három hónapos gyerektől elvárhatóde most meg amilyen lüke vagyok azon agyalok,hoyg lehet,hogy valami baja van,azért alszik ennyit?!Bár szerintem,ha baja lenne,akkor nem vigyorogna egyfolytában,oylan kis vidám emberke...nagyon boldog és büszke vagyok,hogy az anyukája lehetek...tudom,hogy még valamit leakartam írni,de nem jut eszembe...hm,jah igen szülinapomra apájától kaptam egy csúcsszuper hajkefét,már kábé egy éve le akartam cserélni a másikat,és tök jól esett,hogy emlékezett erre..és rendelt nekem egy parfümöt,ami meg nem ért ide időbenna mindegy,bármikor ér ide,jól fog jönnina asszem mára ennyi,épp belefértem még fürcsi előtt...jó éjt mindenkinek(remélem az enyém hasonlóan alakul,mint az előző kettő)

domidolog írta

2008-06-11 08:51 szerda#

8 óra 45 perckor

A legötletesebb szülinapi meglepi:)

2008-06-11 08:48 szerda#

Gondolom Domikám sokat agyalhatott azon,hogy milyen szülinapi ajándékkal lephetné meg anyát,úgy tűnik,arra a következtetésre jutott,hogy anya mivel szeret aludni,egész biztosan örülne egy átaludt éjszakának.Így hát a szokásos este kilences elalvásból csak reggel fél ötkor ébredtAmire aztán egy gyors kaja után még ráhúzott egy jó két és fél órátSzóval nagy volt az örömömSőt ehhez még az is hozzájön,hogy hétfő óta szinte alig kívánkozik kézben lenni,elvan a kiságyban vagy a járókában és minden második etetés után alszik 2-3 órátjah és a babakocsiban sem ordít,hanem kábé fél óra nézelődés után zokszó nélkül elalszikszóval nem tudoom mi történt vele hétfő óta,de azóta itthon nem szalad a konyha,rend van a szobában és én sem halok éhenez már a harmadik ilyen nap,úgyhogy kezdek bizakodni

Edustól:)

2008-06-10 11:02 kedd#

Nagyon kedves kis játék

A szabályok:

1.Csatlakozhat bárki,akinek van blogja.

2.Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.

3.Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.

4.Cserébe előre kell fizetni,mégpedig úgy,hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban,vagyis ők is maugk megajándékoznak három embert.

Ennyi

domidolog írta

2008-06-10 08:07 kedd#

Szép jó reggelt mindenkinek

fodrász,szoli,kozmetikus:)

2008-06-09 20:14 hétfő#

Ma megadtam ám a módját...reggel rábíztam Domim anyukámra és elmentem fodrászhozakkor voltam utoljára hajat vágatni,mikor kábé 12 hetes terhes voltamszóval itt volt már az ideje..és mivel hamar végeztem arra gondoltam,hogy elmegyek kozmetikushoz is szemöldököt szedetni,azátn még mindig volt vagy húsz percem a buszig,ezért elmentem még szoliba istökjól esett egy ilyen délelőtt...még nem is írtam,hoyg a szombati buli mennyire jól sikerült,nagyon jól éreztük magunkatházibuli volt,de voltunk vagy harmincan és voltak ott rég nem látott haverok is,az ünnepelt egy guminőt kapott ajándékba,hát had ne mondjam,miket műveltek velea sok lökötttegnap meg anyukáméknál volt egy kis összejövetel,szülinapoztunk(apukámé is most volt,meg az enyém is most lesz és ráadásul anyukám meg névnapos)nagyon bekajáltunk,megettünk egy marha nagy epertortát...nem is értem miért nem mennek le a pluszkilók??!!na mára enyni,megyünk fürdetni

domidolog írta

2008-06-09 07:48 hétfő#

Ilyen vidáman indul minden reggel...hát lehet így egy anyának rossz kedve?!

domidolog írta

2008-06-07 19:26 szombat#

Na teljes harci díszben várom a nyolc órát,mert jönnek értünk és megyünk házibulizniaz uram elment anyukámért,ő lesz ma este a felvigyázó,bár ilyenkor este nem sok dolog van Domival,alszik,mint a bunda...szegényemnek van is mit kipihenni,az egész napi kukorékolástsajnos nappali alvásával a helyzet változatlan,de mostmár lassan bele fogok törődni,hogy ő egy ilyen nemalvós típus

olyan fura érzés volt ma buliba készülődni,pedig nem is olyan rég még semmi pénzért sem hagytam volna ki egy hétvégét sem,most meg szinte alig van kedvem elmenniannyira élvezek minden itthon töltött estét,na meg hát persze magammal cseszek ki,mert ugye kisfiamnak nem mondhatom reggel ötkor,hogy aludj még mókuskám,mert anyád tegnap dorbézoltindulok is,sziasztok

..

2008-06-07 07:51 szombat#

Sziasztok,

na áttértem erre a blogra,amit többen ajánlottatok,mert a másikban nem igazán tudtam kiigazodni(bár ez nem hinném,hogy annak az oldalnak a hibája)...

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.