2009. január 25., vasárnap

október

+1 titok

2008-10-30 20:58 csütörtök#

El is felejtettem a kedvenc titkomat elmesélni nektek.Mikor gimibe jártam,állandóan lógtam.Ilyenkor persze mindig a körzeti orvosnál kezdtem a napot.Egyszer mikor mentem igazolásért,összetalálkoztam a váróteremben anyukámmal....tesóm megbetegedett reggelre...nem volt cikiUgye anya??

Sok minden

2008-10-30 20:31 csütörtök#

Tegnap megint rendbe kellett tennem magam egy picit agyilag.Az van,hogy napok,hetek,hónapok(nem is tudom már) óta Domi szörnyen rosszan alszik,ami persze azt is jelenti,hogy én is.Már megfigyeltem,ha elhagyom magam,akkor egy enyhébb fajta depi környékez meg a kialvatlanságtól.Hétfő óta kivoltam,semmihez nem volt kedvem,Domit is csak,mint egy robot intéztem(direkt írom így).Szégyellem és szörnyen lelkiismeret furdalásom van,de nem tehetek róla,van mikor türelmetlen vagyok,persze soha nem tölteném ki rajta,de azért biztosan megérzi ő is.Aztán szerencsére azért mindig észhez kapok,hogy ez így nem stimmel ilyenkor bőgök egy nagyot magamhoz szorítva Domikámat és aztán 2-3 hónapra megint letudva minden bajom.Szóval tegnap is volt egy ilyen kiborulásom.Le akartam írni mindenképp,most nagyon jól esett...talán holnap meg kitörlöm.

Más téma,hogy kisfiamnak tegnap kibújt az ötödik és a hatodik foga is.Nagyon meglepett,hiszen az előző kettő is éppenhogy csak most jött ki neki.Nem aprózza el.Egyébként tök nehéz megszoknom ezekkel az új fogakkal,de annyira kis édes,mikor nevet és világítanak azok a gyönyörű kis fehér fogacskák a szájában....na meg,ahogy tudja őket csikorgatni..meg persze a harapásokról nem is beszélve,amit intéz az arcomra,orromra,vállamra...egyszóval mindenhova,ami harapható közelségbe kerül neki.

Kedden meglett az új autónk,igaz,hogy szegény eléggé megviselt állapotban van,de már kint a műhelyben,ahol Domiapa dolgozik és talán jövő hét végére ki is tudják majd kupálni,akkor mutizok majd képet is róla.Jajjj már alig várom,hogy meglegyen.Ma kisétáltunk Domival,vittünk apájának ebédet és megnéztük az autót.Nagyon szép,sötétkék Renault Megane.Úgy örülök neki,de azért a kis Puntora is sokat gondolok még.

Na elég is mára,mentem aludni.

Kis titkaim--hihi

2008-10-28 08:21 kedd#

Anya25 , Anita , Tompika ,Mauze játékra hívtak.A hét legféltettebb titkomra kíváncsiak.

Na akkor játsszunk:

1.Betegesen félek az utcán sötétedés után,mert egyszer kiskoromban osztálykirándulás után egy férfi mindenáron haza akart vinni az autójával.Azóta rettegek.

2.Minden vérvételnél annyira rosszul vagyok,hogy le kell fektetniük.A vérnyomásmérés sem különb,ott minimum 110 a pulzusom,annyira izgulok

3.Szinte bármivel zavarba lehet hozni,akkor szörnyen pirulok,amitől még rosszabb lesz a helyzet

4.Nagyon szeretem a Megasztárt és a Grace klinikát,de sosem tudom őket végignézni

5.Terhesen éjjelente is rájártam a hűtőre,hihi

6.Orvos szeretnék lenni

7.Visszatérő álmom,hogy szaladok,de nem haladok előre az iskolám előtt

Most,hogy kiteregettem,én is kíváncsiskodnék: Edusnál,Brünél,Bibinél,Andy02-nél,Anánál,Hugomumnál és Gizusnál

Ül-elfogulatlanul:)

2008-10-27 15:17 hétfő#

Épp tegnap írtam,hogy a félig felülést én már nagyon is komolyan vettem.Erre Domi ma a pelenkázó lapon felült.Teljesen egyedül és teljesen vízszintesről,először oldalra fordult,aztán pedig a könyökével kinyomta magát.Olyan büszke vagyok rá,már éppen azt hittem,hogy a forgáson kívül mást nem fog produkálni.Remélem innen már nem sok kell ahhoz,hogy elkezdjen mászni.Jajj azt de várom már.

Mindennapok

2008-10-26 18:22 vasárnap#

Nem írtam mostanában,kicsit lusta is vagyok meg különösképp nem is történik velünk semmi.A hosszú hétvégén jót pihentünk,még az is belefért,hogy tegnap 'kocsmázni' mentem a barátaimmal.Jó volt,de valahogy már nem nekem való,majdnem lefordultam a székről a fáradtságtól.Éjfélkor sikerült hazaérnem,aztán persze miért is ne,Domikám pont ilyenkor kel fel 4 órakor hajnalban....na de,aki éjjel legény,ugye....

Az új cuccai nagyon tetszenek neki,az etetőszéket imádja,már evett is benne,annyira könnyen vesz minden új dolgot,nagyon büszke vagyok rá.Tegnap pedig a fürdés előtt szokásos dögönyözés meg miegymás közben felült.Igaz,hogy a térdemen fekve és egy kis segítséggel,de én ezt betudom már igazi nagyfiús felülésnek.(tudom,tudom kicsit elfogult vagyok).

Ja majd elfelejtem a hétvége fő eseményét.Hát megvették a kis Puntonkat,rég tervben volt az eladása,mégis olyan rossz volt látni,ahogy az új tulajdonosa elkanyarodott vele.Szerencsére egy nagyon szimpi srác vette meg a feleségének,szóval jó helyre került,ez legalább jó hír.Ha minden igaz,holnap mennek az új autónkért,ami egy kombi Astra...na abban biztos kényelmesen elférünk majd...jajj,de várom már

Pécsen

2008-10-22 20:42 szerda#

Pécsre kirándultunk ma,volt apropója is a dolognak:kinéztem a Brendon oldaláról egy babakocsit és egy etetőszéket.A babakocsi szuper,az etetőszék viszont sajna már nem volt meg,de sebaj,másik üzletben találtunk egy még jobbat.

Linbori! Voltunk a Ferencesek utcájában is egy bababoltban,de bárhogy kerestem,hogy meylik lehet a te üzleted,nem találtuk meg.Pedig szerettelek volna meglepni és pláne megismerni.Na majd legközelebb.

Nem is szaporítom tovább a szót,hullafáradtak vagyunk.

Szerzemények: (a két fő cuccos meg még egy-két apróság:kocsicipő,fürdős béka,krokis mobil)

Annyira boldog vagyok,hogy ilyen szép dolgokat tudtunk venni Domikámnak.

Tompi Annájának

2008-10-21 06:57 kedd#

Nagyon boldog hatodik szülinapot kívánunk


Brünek:D

2008-10-21 06:56 kedd#

Sok szeretettel szülinapodra

Andy Nándikájának

2008-10-19 20:26 vasárnap#

Sok boldog névnapot kívánunk neked

Hét hónap

2008-10-18 20:36 szombat#

Októberi leltár:

Domi:

  • forog hasról hátra
  • hátról hasra
  • a szobát körbegurulva közlekedik
  • felültetve úgy marad,de magától még nem megy(nem is erőltetem)
  • ötször eszik egy nap,kétszer bébikaját,háromszor tápszert
  • hat hónapos kora óta nem kap anyatejet()
  • nagyon vidám baba,sokat nevet
  • pár hete megszerette a fürdést is(végre)
  • éjszakát átalussza(bár mostanában gyakran felsír,viszont kis simi után azonnal visszaalszik)
  • csavarogni továbbra is imád(kitől örökölhette?!)
  • gyere piszézik
  • a lábujjait harapdálja

Négy foga van,talán nem marad kopasz,74-80-as ruhákat hord,pelusból maxit.

Hét hónapja én:

  • egyszer voltam fodrásznál
  • egyszer festettem hajat
  • kábé ötször voltam szoláriumban
  • megszoktam,hogy nem akkor van reggeli,ebéd stb...amikor eltervezem
  • nem tudom mit jelent eleget aludni
  • nem sikerült befejeznem a Harry Potter ötödik részét
  • nem néztem végig egy filmet sem
  • nem tudtam leadni a 7-8 kiló felesleget
  • négyszer mozdultam ki este
  • egy gyönyörű kisbaba ANYÁJA vagyok,ami minden áldozatot megér♥♥

Néhány kép:

Domi nem sokkal születése után:

Az első kép itthon:

Két hónaposan:

Kezecske:

Lábacskák:

UI:asztahéccázát,hoyg elrepült ez a hét hónap

Botinak

2008-10-16 11:05 csütörtök#

Gyerünk nagyfiú,nagyon ügyes vagy.

.

2008-10-15 20:28 szerda#

Akartam írni Botiról ,de nem megy.Épp olyan idős,mint az én fiam.

Almát ettem...

2008-10-14 19:37 kedd#

...és Domi szó szerint kinézte a számból

Névnapos

2008-10-14 12:47 kedd#

SzBetti gyönyörű nevű kisfiának sok szeretettel.


Első szülinaposok

2008-10-14 12:25 kedd#

Két csetes barátnőmnél is ünnep van a napokban.Sok boldogságot kívánunk Szilvo Nórikájának és Kendebabának.Isten éltesse őket sokáig.

-ház2-

2008-10-13 15:04 hétfő#

Áááá.elmentünk megnézni a házat.Egy rakás kaka.

Úgy kezdődött az egész,hogy régebben téma volt már nálunk a házvásárlás.Albérletben lakunk és úgy gondoltuk,hogy amit kifizetünk lakbérre,talán abból egy törlesztőrészlet is kijönne lakásra vagy házra.Aztán valahogy hanyagoltuk a témát.Viszont valameylik nap séta közben egy központi,de nyugis helyen levő kis parasztházat vettem észre,aminek másnap fel is hívtuk a tulaját.Vasárnapra beszéltük meg,hogy elmennénk megnézni.Teljesen lázban égtünk,de sajna a ház valami tragikus állapotban van,az utca szintje alatt kábé fél méterrel,a falak egy méter magasságig teljesen elázva,szóval lebontásra vár.De mindegy is,szerintem hitelképesek sem lennénk,szóval már nem is áltatjuk magunkat.Egyszer majd eljön a mi időnk is.

Más

Domi ma iszonyúan szenved a fogaitól,kettő jön neki fölül.Szegénykém egész nap csak pityereg.Aludni is csak rajtam tud.Ebéd után adtam neki Panadol babyt,de nem úgy tűnik,hogy nagyon hatott.Itt alszik rajtam és csak sírdogál álmában.Jajj úgy sajnálom szegényt.

-ház-

2008-10-12 09:40 vasárnap#

Megyünk házat nézni,jajj el sem hiszem,hogy lehetne olyan szerencsénk,hogy összejöjjön.Nagyon szeretném, ha valaki segítene most fentről.

nincs cím

2008-10-11 12:11 szombat#

Basszus a dal elé berakott egy reklámot,de gáz,De azért utána ott a kedvenc.

Buli

2008-10-11 12:05 szombat#

Imádom az olasz zenét.Van is egy nagy kedvencem,ami mindig felvidít.Ma Domival meghallgattuk háromszor egymás után és marhajót táncoltunk rá.Látni kellett volna kisfiamat,majd kibújt a bőréből,annyira tetszett neki a buli.

Egyébként kijött a harmadik foga és ahogy nézem,készülődik a negyedik is.

Hihi

2008-10-10 11:08 péntek#

Domitubbi

Reni

2008-10-09 20:46 csütörtök#

Mostmár ha meglátok egy zsiráfot,akkor mindig te jutsz eszembe


Lolának sok szeretettel

2008-10-09 07:21 csütörtök#

Boldog névnapot nagylány.

29+1

2008-10-09 07:15 csütörtök#

Domi 6 hónaposan,2 hetesen és hat naposan 8900 gramm és 71 centi.Megkapta az első pneumococcus elleni oltását.Szerencsére mellékhatások nélkül megúsztuk,viszont nagyon,de nagyon sírt szegénykémalig tudtam megvígasztalni.

Tegnap

2008-10-07 12:10 kedd#

Megint nagyon sűrű napunk volt,hihetetlen csavargók vagyunk Domival.Délelőtt mini babacsetes tali volt a Gróf Pálon,Andy11 és kisfia járt Szekszárdon,így meg is beszéltünk egy randit.Jó rég tervbe volt már véve,de mindig közbejött valami.Most végre sikerült összejönnünk és nagyon örültem nekik.Aztán csatlakozott hozzánk Edus is Domikám jövendőbelijével.Sajnos az idő rövid volt,mindenki hamar rohant a dolgára.

Délután pedig babanézőbe mentünk egy barátnőmmel és a 16 hós kisfiával.Egy kéthónapos manócskát látogattunk meg,nagyon édes volt.A nagy gyerekzsivajban is tök jókat szuszmákolt.Elaludt az én kezemben is,olyan fura volt,hogy feküdt csak nyugodtan,nem úgy mint Domi aki a két karjával ezerfele kapálózik,hajat-fület-orrot tép,harap és cucorog.Nagyon kellemesen eltelt a délután,én meg egyre jobban vágyom megint terhesnek lenni.Mindigis biztos voltam benne,hogy jó dolog anyának lenni,de hogy ennyire azt soha nem gondoltam volna.Imádom a fiam és alig várom,hogy tesója lehessen.

Esti program

2008-10-06 21:04 hétfő#

Istenem,csak fele ennyi energiát adj nekem estéreBocs a minőséget,iszonyú szar

Négykézláb

2008-10-06 13:13 hétfő#

Tegnap Domikám négykézláb állt.Vagyis nem tudom,hogy ez az volt-e.Annyi történt,hogy hasonfekve felhúzta maga alá a kis lábait,de kinyomni nem tudta magát,hanem egyből szétcsúszott négy irányba.Utána megint próbálkozott,sőt még az egyik lábát fel is húzta,mintha neki akarni iramodni.Akkora volt a lendület,hogy azt hittem megindul.De nem,az még azért várat magára.Kíváncsi vagyok,hogy mikor lesz ebből valami haladásféle előre.

Épp valamelyik nap beszéltük,hogy most jópár hete valahogy ezen a szinten ragadt,hogy forgolódik ide-oda és ennyi.Ideje újítani kisfiam.

Séta

2008-10-03 20:43 péntek#

Ma délután is szupi idő volt,elmentünk sétálni és Domikám,hát elálmosodott a nagy játékban,na:

Evőkéje mára megjavult.

Utolsó?

2008-10-02 19:55 csütörtök#

Annyira gyönyörű napsütéses idő volt délután,alig akartunk hazajönni a sétából.Nekiindultunk 14.30-kor és egészen fél hétig lent voltunk.Remélem az időjósokra rácáfol a természet és nem ez lesz idén az utolsó meleg napunk.Előre félek,hogy mi lesz velünk télen.Biztosan nem fogunk tudni Domimmal egész nap itthon lenni,ő is imádja a sétát,viszont az is biztos,hogy nem lesz olyan egyszerű elindulni.Az öltözés már most kész tragédia,pedig csak pulcsit kell húzni,mi lesz majd a nagykabátok és overallok idején?Kicsit izgulok,de majd biztos megoldjuk valahogy.

Domikám egyébként ma éhségsztrájkolt,nem tudom mi lehetett vele,még sosem csinált ilyet.Egész nap alig evett,viszont szerencsére azért most fürdés után legyűrte a szokásis esti adagját.Talán egy egész napra elvehette a kedvét az alma,amit reggel turmixoltam neki?!Történt ugyanis,hogy almát akartam neki adni tízórai,de annyira nem ízlett neki,hogy szegénykém úgy öklendezett tőle,hogy még a reggeli tápszert is kihányta.Asszem maradunk az üveges bébikajánál,aztán egy pár hét múlva újra próbálkozunk.

Bettinek...

2008-10-02 19:37 csütörtök#

...és mindenkinek,aki szereti

Mit tegyünk ördögtámadás esetén?

Alszik

2008-10-02 11:37 csütörtök#

Domi ma elaludt ebéd közben.Ez így magában nem is olyan meglepő,hiszen gyakran alszik el evés közben a cumival a szájában.Ja,és hogy ez a mai mégis miért olyan vicces?!Hát csak azért,mert bébikaját evett kanállal.

Brü Petrájának sok szeretettel

2008-10-02 06:56 csütörtök#

domidolog írta

2008-10-01 20:04 szerda#

Juhász Magda: Kell a sapka.

Hidegebb az idő,

ősz lett a szép nyárból,

szélfiú karján most

száz falevél táncol.

Ilyen zord időben

kell a meleg sapka,

de balga az,

aki mégis otthon hagyja.

Én bizony felveszem,

dehogy hagynám otthon!

Nem akarom azt,

hogy a fülem lefagyjon.

Akik kinevetnek,

vagy csúfolnak érte,

azoknak a füle

fagyjon szilvakékre!

Tetszik

2008-10-01 13:58 szerda#

Lassan megvakulok itt a gép előtt,de végre tetszik a blogom.Majd azért még biztos fogok rajta alakítgatni.

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.