2009. január 25., vasárnap

augusztus

Kispál

2008-08-30 14:30 szombat#

Ma éjjel azt álmodtam,hogy Anya25-tel Kispált énekeltünk.Ezt itt:

Linboritól

2008-08-30 10:25 szombat#

Babanetes bloggerek!

Sokan feltettétek a blogotokra azt a számlálót ami mutatja,hogy olvasóitok mely városokból érkeztek.(Nálam is volt.) Azóta frankó trójai vírusok érkeznek blogjaitokról a gépekre. Szerintem töröljétek Ti is ezeket!

(Aki olvas közületek: kiírnátok ezt ti is a blogotokra,hogy mindenki értesüljön róla?)

Búcsú...

2008-08-30 10:23 szombat#

...a számlálómtólPedig én úgy szerettem mindig megnézni,hogy hányan és honnan olvasnak.

Dominik és az ő apukája

2008-08-29 20:22 péntek#

Olyan fura,hogy bár Domi (sajna) elég kevés időt tud az apukájával tölteni,(mert ő sokáig dolgozik este és sokszor szombaton is ),mégis már most kialakult köztük egy olyan igazi apa-fia kapocs.Mikor az apa este hazaér a melóból,Dominak egyből felcsillannak a szemei és előveszi azt a mosolyát,amit csak neki tartogat mindig(nem túlzok,ténlyeg senki másra nem vigyorog olyan huncutul,még rám sem),és majd' kiugrik a kezemből,hogy hozzá mehessen.Tegnap is például,mikor apa hazajött Domi épp az ölemben ébredezett a délutáni alvásból,de ahogy meglátta az apját,egyből felébredt teljesen,ő meg elkezdett neki egy ötezrest lebegtetni,hogy na látod ebből lesz neked pelus,erre Domi annyira elkezdett nevetni,de annyiraés vagy öt percen keresztül abba sem hagyta,azt hittem megzabálomMeg aztán ott vannak ugye a bírkózások,vele hatalmasakat nevet és kacag egyfolytában,na jó persze velem is,ha dögönyözöm,de az valahogy mégis más.

Én meg ilyenkor csak nézem őket és imádom,ahogy imádják egymást♥. Bár már régebbi kép,mégis az egyik kedvencem

De ha az első szava is apa lesz,akkor megbúbolom mindkettőt

Eduséknál:)

2008-08-28 15:06 csütörtök#

Ma délelőtt megfogtuk magunkat Dominkámmal és elkirándultunk Edusékhoz.Igaz,már másodszor jártunk náluk mégis megint egy picit zavarban voltam az elején.Domim megint megmutatta a 'barátságos' oldalát,ahogy odaértünk és leraktam,hisztivel indiított.Én azt hittem,hogy gyerekek között majd hudejól fogja érezni magát,de úgy látszik,hogy ehhez ő még pici.Pedig Tomi és Zsófi is nagyon kezdeményező volt vele,de ő csak sírással díjazta a közeledést.Tomi annyira aranyos volt,még a traktorját is odaadta Dominak.Zsófika pedig,ha (Domi szerint)tisztes távolból figyelte,akkor még talán szemezett is vele,de szegény ahogy közelebb jött,kicsi fiam rögtön rázendített.Szép mondhatom,így viselkedni a csajokkal.Aztán egy játszózással és sétával zártuk a talit,aminek remélem hamarosan lesz folytatása.

Plusz egy kép,amit Edustól csórtam(mert hát én elfelejtettem fényképezőt vinni)Igaz,amilyen izgágák voltak a gyerekek,nem is nagyon lehetett őket egy kupacba tenni egy fénykép erejéig sem.Na a kép:

Gabi

2008-08-25 20:11 hétfő#

Körülbelül egy hete Dominak már nem a gyógyszertári fürdetőt használom,hanem Gabi esti fürdetőt vettem neki.Nagyon jó választásnak bizonyult,mert hihetetlenül finom babaillata van,mindig vacsi közben csak szimatolom és szimatolom a kis bőrét meg a haját.Egyébként nem ismeretlen a márka,öblítőből és popsitörlőből már születése óta Gabit használunk.

(Ez nem fizetett hirdetés volt),de próbáljátok ki ti is

domidolog írta

2008-08-23 13:04 szombat#

Szörnyű reggel...

....volt ma a mienk,bár Domi a szokásos időben,a szokásos gagyogással ébresztett minket,már öt perc után elkezdett sirdogálni,ami reggel nála még talán soha nem fordult elő.Ő a reggeli ébredés után még egy órát is elvan akár,mielőtt enni kérne.Ma viszont rögtön nyűgösködött,ami végül annyira,de annyira keserves sírásba torkollott,hogy csak na.Valószínűleg a felső fogai kínozhatják(legalábbis remélem,hogy 'csak' ennyi).Reggelizni is alig akart,a szokásos 200 helyett csak 50-et evett,adtam neki Panadol babyt,aztán végül aludt még vagy három órát.Szerencsére a második ébredés már szerencsésebb volt,újra a régi volt Domi.Hu,nagy megkönnyebülésAzóta evett is és megint alszik.Kis drágám,megvolt az első komolyabb szenvedése

Domi az álomszuszék:)

2008-08-22 09:17 péntek#

Megint rá kellett jönnöm,hogy az én fiam nem épp egy mutogatnivaló gyerkőc.Már sokszor megfigyeltem és mindig olyan jót derülök rajta,hogy mindig mikor sétálni indulunk majd' kibújik a bőréből,úgy örül,de mire beérünk a városba és ismerőssel találkoznánk(kábé fél óra séta nekünk a város),addigra éppen elálmosodik és vagy nyűgös,mert álmos vagy egyenesen beájul a fáradtságtól.Vagy a másik eset,ami még alő szokott fordulni,hogy ébren van...de épp akkor ébredezik és tökre kis bambula még.Szóval asszem lassan senki nem hiszi már el,hogy az én fiam egy igazi kis vidám fickó,mert erre mindig rácáfol.De sebaj,az a lényeg,hogy én nem mindig csak aluszkálva látom és tudom,mennyire kis vigyorka♥

domidolog írta

2008-08-21 10:56 csütörtök#

Tegnap este a szekszárdi Béla tér ideiglenesen szabadtéri színpaddá változott,és a Sziget színház előadásában megnézhettük a Jézus krisztus szupersztár című musicalt.Nagyon jó volt,nem okozott csalódást most sem a társulat,tavaly már láttam tőlük a Hairt is,igaz az akkor jobban tetszett,talán azért,mert akkor színházban voltunk.Itt fura volt,hogy állni kellett,szerintem a hangosítást is elszúrták egy picit,de ezeket leszámítva szuper volt.Uramnak is tetszett,pedig ő megrögzött musicalellenes.Csodálkoztam rajta,hogy élvezte(bár mert volna mást mondani).Kicsit olyan volt tegnap este,mintha az első randink lett volnaNem is ragozom tovább,jó volt.

Domikám meg mostanában azzal bohóckodik evés közben,hogy mikor már nem éhes,ahelyett,hogy szívná,ő fújja az üveget.Annyira édes,mikor komoly képet vágva,kapaszkodva az üvegbe berreg,megzabálom,hihetetlen miket produkál már.Ja és ma fordult legelőször elő,hogy a délelőtti felébredést nem sírással jelezte...az úgy volt,hogy hallottam a gyerekszobából ébredésre utaló hangokat,de aztán csönd lett,azt gondoltam,hogy visszaaludt.De nem,ő nem,hanem hátrafordulva(hason alszik) játszott a takarójával.Hát ennyire ügyes nagyfiú már az én Domim♥(ebből reggelente is csinálhatna rendszert,az nekem plusz egy óra alvást jelentene)

domidolog írta

2008-08-19 21:18 kedd#

Áááá,csak nem akar szépre sikeredni a blogom,amilyennek elképzelnémNa majd holnap újult erővel

Öcsikémnek

2008-08-19 08:00 kedd#

Isten éltesse az én kis lökött öcsémet,aki tegnap 17 éves lett

Jó szórakozást:)

2008-08-18 21:29 hétfő#

Akkor és most...öt hónap

2008-08-18 10:05 hétfő#

domidolog írta

2008-08-17 19:49 vasárnap#

Valahogy mindig az esti fürdetés a nap fénypontja.Jó érzés,mert szinte csak ilyenkor vagyunk hármasban és Domi azt leszámítva,hogy a vizet utálja,nagyon vidám egész idő alattÚgy vettem észre már egy ideje nála,hogy az előkészületekből tudja,hogy mi fog következni és a fáradtság ellenére teljesen felvillanyozódik,jár keze-lába,hangosan nevet és egyfolytában mosolyog.Aztán mindig az esti etetés a legmeghittebb,félhomályban bújunk össze,ő pedig már evés közben elalszikIlyenkor mindig arra gondolok,hogy mennyire hihetetlen,hogy ez a kis élet belőlünk fejlődött ki és minden,amit tud,tőlünk tanulja (majd) meg.Tőlünk függ és mi vagyunk neki minden,ezt pedig az ő maga módján,teljesen önzetlen szeretettel hálálja meg♥.Tele vagyok érzelemmel,nincs is szó rá mennyire imádom a fiamat és alig várom már,hogy testvére(i) is legyenek...

...kicsit érzelgős lett a bejegyzés,Dominik holnap öt hónapos lesz...hüpp...Anyának lenni a legeslegjobb dolog a világon

domidolog írta

2008-08-17 17:23 vasárnap#

Domi stabilan forog mindkét irányba,asszem lőttek a nyugalomnak

Anya25-nek:D

2008-08-15 20:00 péntek#

domidolog írta

2008-08-15 11:19 péntek#

Úgy volt,hogy ma reggel a Balatonra megyünk és egészen vasárnapig maradunk,de sajnos......................................................................................................................................................................................................................................Szegény uram is ezért nyomta meg a melót,szerdán például tíz órakor ért haza.Mondjuk van jó oldala is a dolognak,hogy most három napig csak a miénk lesz.Ma délelőtt már ki is találta,hogy elviszi Domit csavarogni egy kicsit meg rokonlátogatni,én úgy terveztem,hogy addig takarítok,de marhára nincs kedvem,úgyhogy inkább szépítkezős reggelt tartottam,de már azzal is végeztem és most nem találom a helyem.Hiányzik Domi,te jó ég,mi lenne velem,ha mondjuk két napig lenne távol?!

Egyébként elmúlt napjaink teljesen eseménytelenül teltek,sokat sétálunk,szinte egész nap lent vagyunk.A legnagyobb történés,hogy vettünk egy dvd lejátszót,bár filmjeink nincsenek,de kellett.

Domim egyre ügyesebb,már tökéletesen tud fogni,néha túl jól isa pelenkacsere már inkább egy harcra emlékeztet nála,elveszi a pelenkát,mire azt visszaszerzem,addigra elveszi a törlőkendőt stb...a pelusról lefordul,elrúgja...szóval már nem egyszerű.Kétszem fogacskájával már elég durva lukakat harap az ujjamba,néha elgondolkodom rajta,hogy mi lenne,ha szopizna.Nagyon sokat nevet hangosan,már nemcsak a dögönyözés tetszik neki,hanem a különböző hülye hangokon is nagyon jót tud derülniegyszóval imádnivaló♥♥♥....

...jöhetnének már haza,hiányoznak

domidolog írta

2008-08-14 20:45 csütörtök#

 Dominikuszom fogai.Jelentem nem vesztünk el,csak sokat mászkálunk és a gép elé iwiwezni meg travianozni ülök le szinte.Ígérem,holnap írok,de ma fáradt vagyok és még vacsit is kell csinálnom

domidolog írta

2008-08-08 17:17 péntek#

Nagyon jó volt a tegnap este,jólesik néha csak úgy elmenni valahova a barátnőimmel,feltölt energiávalna nem mintha egyébként itthon unatkoznék,de havonta egyszer jó kikapcsolódni...(igaz,hogy közben szinte végig Domira gondolok )viszont a mai napom katasztrofális,bár 22.30-kor már itthon voltam,ma mégis olyan vagyok,mint a mosott sz@r,ahogy nézem az idő is kezd elromlani,szóval ez ma nem az én napom

Viszont vicces hír,hogy Dominak fehéredik a második fogacskája is,még nem recés,de már látszik a szájában,akkor is,mikor nevet.Egyébként ma du.kettő óta alszik,úgy látszik,őt is elnyomja ez a semmilyen időBár én is lefeküdtem volna vele,késő bánat

Hu de szar bejegyzés sikeredett,na mindegy...holnapra kialszom magam

domidolog írta

2008-08-07 19:46 csütörtök#

Indulok barátnőznijajjj a holnap reggel

...

2008-08-07 17:40 csütörtök#

Annyira bírom Domit,mikor jövünk haza a városból,cipelem fel őt a kábé nyóc szatyorral plusz egy csomag pelussal,akkorákat bír nyögni,mintha ő vinne engem,de legalábbis a cssomagok felét

Domifog

2008-08-06 20:51 szerda#

Nagyon nagy dolog történt ma délután velemkaja után nem is tudom,miért,de benéztem Domi szájába és észrevettem egy fehér kis valamit,Dominak FOGA van.Úgy örülök neki,nem gondoltam,hogy ez ilyen szuper dolog...egész délután fel-alá rohangáltam és felhívtam egy csomó mindenkit,hogy elújságoljam a nagy hírtaztán kábé két percenként nézegettem a kis fogincát,hogy meg van-e mégKíváncsi leszek,hogy milyen hamar nő ki neki teljesen...jajj istenem,ha elképzelem,hogy hogy fog kinézni egyszem foggal,esetleg kettővelkis bohócom,négy és fél hónapos,de bármikor meg tud nevettetni

Másik nagyon jó hír,hogy mai kontrollunk a fejlődés neurológián az utolsó volt.Szerencsére a doktornő szerint is nagyon szépen fejlődik,szóval a szülési komplikációkat(súlyos asphxyia,agyoedema és convulsió)maradandó károsodás nélkül megúsztukNagyon örülök,bár tudtam,hogy az én fiacskámmal nem lehet semmi baj

Nagyon mozgalmas napunk volt,el is teszem magam holnaprapussz mindenkinek

domidolog írta

2008-08-05 08:27 kedd#

 Domikám ma hajnalban 4.20-kor úgy gondolta,hogy ő kialudta magátérdekes,pár hónappal ezelőtt mit nem adtam volna egy 4.20-as kelésért,most viszont annyira már nem lelkesít

ajándék hegyek:)

2008-08-04 15:13 hétfő#

Kis névnaposom úgy örül,nagyon sok mindent kapott ajándékba az egész családtól,botmixert,szabadidő ruhát,pihe-puha takarót,étkészletet,babaolajat és még pénzt is,hogy költse magára

Pár napja van neki egy újabb tudománya,tudom sok babánál ez természetes,de az én fiacskámnak kellett négy és fél hónap ahhoz,hogy rájöjjön,hogy a hüvelykujját sokkal nagyobb buli szopizni,mint az eddigi favorit mutatóujjátolyan édes,ahogy nyammog vele♥Imádom

♥Nagyon szépen köszönjük mindenkinek a köszöntést♥,egy nagy-nagy puszit kapott Domim a 'csetes csajok' nevében a kobakjára.

Első névnap:)

2008-08-04 09:27 hétfő#

Szépséges első névnaposomnak nagyon sok boldogságot kívánoknem gondoltam volna,hogy ezt ilyen nagy napnak fogom érezni,és mégis

-

2008-08-04 09:10 hétfő#

Jajj de elhanyagoltam megint az írástPedig van miről mesélnem

Legelőször is,hogy pénteken végre személyesen is megismerkedhettem két csetes ismerőssel,Edussal és Tökmaggal,na meg persze szépséges gyerkőceikkel.Nagyon örültem,hogy végre találkoztunk,mert a cseten nap mint nap dumálunk,de azért így élőben mégis sokkal jobb volt.

A hétvégénk nagyon kellemesen telt,leszámítva a vasárnap délelőtti takarítást Délután viszont eljött a kiccsaládom Domi névnapot köszönteni,és egy ilyen szupi ajándékkal lepték meg...na folyt.köv...az ünnepelt felébredt

domidolog írta

2008-08-02 10:02 szombat#

Próbálom csinosítgatni a blogom,ne ijedjetek meg,ez még nem végleges,csak Domi felébredt

kreatív

2008-08-01 15:29 péntek#

Külön jól esik a kreatív jelző,mert világ életemben tök béna voltam.Rajzolni,sütni-és mást,ami kreatívitást igényel-nem tudok,a fantáziám pedig tökre a földhöz van ragadva

domidolog írta

2008-08-01 14:56 péntek#

 Ez egy kreatív blogger díj,amit nagy meglepetésemre két csetes barátnőmtől is megkaptam(Bibétől és Anától is)

Lássuk mivel is jár a díj tulajdonosának lenni:

1.Kihelyezzük a logót a blogunkba

2.megnevezzük az adományozó(ka)t

3.kiválasztunk öt olyan blogírót,akinek mi is szívesen továbbadjuk

4.végül üzenetet hagyunk a blogíró blogjában,hogy nehogy lemaradjon a díjkiosztásról

Nagyon nehéz kiválasztanom,hogy ki legyen az öt,mert minden blogot,amit olvasok ugyanúgy szeretem,de az megkönnyíti a dolgom,hogy van,aki még nem kapta meg a díjat.

Szóval az én díjazottaim:

Edus: akivel végre személyesen is sikerült megismerkednünk,eddig a nagy távolságra való tekintettel nem volt rá módGyönyörű szép a két gyerkőce,igazi boldog és kiegyensúlyozott kis lurkók.

Anya25:Nagyon szimpatikus a lazasága és a vagánysága,az ő kislánya gyerekkora egész biztosan csupa nevetés


Domo: asszem mondanom sem kell miérthihetetlen laza és jófej,igazi vagány csajszi,két lurkóval,akikkel bevásárolni is eljár,pl.a mamutba is


Tompi:kedvenc Dutkám a csetről,aki nevetve vesz minden akadályt,amit exek és hasonló állatok az útjába gördítenek.Nem mellékesen két szépség anyukája

Betti:talán itt sem kell sokat magyarázkodnom,hisz ismeritekazért említeném az ő szépséges gyerkőceit is és persze pajtiját

Gizus: tudom,hogy ő már a hatodik,de csaknem bánja senkinem tudom kihagyni Gizusom sem,mert imádom azt a szeretetet,ami a szavaiból árad,mikor kis tündérkéjéről,Dóriról ír

0 megjegyzés:

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.