2009. augusztus 13., csütörtök

Ruhák

Pakolgattam ma.

Elcsomagoltam a kismamás cuccaimat.Fura volt,mert szinte két évig egyfolytában hordtam őket,viszont most két évig majd legalább nem szeretném

Domi ruháit sem ártott már átválogatni,végre kinőtte a 9-12 hós méretezésű bodykat,így azok mentek a kinőtt rucis zsákba....amit szintén elő kellett halászni,ugyanis Bálint is méretet váltott.Nem jók már rá az újszülött,illetve 56-osok,már 62-esek kellenek,sőt a 68-asokat is nyugodtan rá tudom adni.Úgy látszik most mindannyian fejlődési ugrásban voltunk...szerencsére én visszafele

3 megjegyzés:

GGabi írta...

hehe:D
És Apa?Őt kihagytad a szórásból:)))
És a kispasik meg csak nőjjenek így tovább:)
pusza nektek***

Gabcsyék írta...

Szépen növöget Bálint.Én meg ma épp azt nézegettemhogy Hannára az 56-os ruhák 3hónapos koráig jók lesznek mint Szaminál :D jól lehet ezekkel a gyerekekkel spórolni :)) Sikerült már fogynod???

picuranyu írta...

Hű, micsoda blogruha. :) Boldog hófordulót Bálintnak. :)
Emlékszem, én rendesen megsirattam az egyetlen kismamanacimat mikor eltettem. :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.