2009. augusztus 28., péntek

Hócipő

Ha férfi lennék,most vulgárisabb címet kapott volna ez a bejegyzés...
Napok óta éreztem megint,hogy telik a búrám.Aztán mikor eljön az a pont,hogy egyszerűen mindentől a falramászok és a gyerekeim is nyűgösek attól,hogy én nyűgös vagyok,akkor lépni kell.Tegnap is ez történt,dél körül,mikor már úgy éreztem,robbanok,összepakoltam a fiúkat és elmentünk a szüleimhez.Amíg ilyenkor ők lefoglalják a gyerekeket,addig én tudok aludni egy nagyot.Jaj,már nagyon kellett :) .Sőt még arra is volt idő és lehetőség,hogy elbicajozzunk apukámmal a teszkóba,onnan pedig egyedül is mentem egy kört.Egy szóval kikapcsolódtam,na
...és láss csodát,ma megint szent a béke itthon :)

7 megjegyzés:

LiliNortianyu írta...

Jól tetted!Én is,ha már nem bírom felkapom Őket és irány bárhová.A szabadidős programok mindig megnyugtatóak.Ha nem bírok velük,sokszor eszembe jut a Ti helyzetetek és rájövök,hogy de jó,hogy nekem az egyik már "nagy" és nem kell állandóan rá is figyelni.

picuranyu írta...

Az a bizonyos, másoknál is sokszor megtelik, ha vigasztal. ;)
De azért nem vagy semmi, hogy bicajoztál. :O Szülés után ilyenkor én még a látványától is sírógörcsöt kaptam volna. :)

Lidi írta...

Picuranyu,de nekem nincs gátsebem :)

LNanyu,de jó hogy írtál :) a te címed is elveszett,mikor sablont cseréltem :) most be is raklak

Judit /juci68/ írta...

Lidim! Itt az "orvosság" a "megtelt hócipőre" ! Gyakrabban használd! :D puszi

GGabi írta...

Lidi jól tetted szerintem én is így tettem volna!
Sőt már most mondom tuti így cselekszem én is majd:P
Pusza***

Mücc írta...

Szerencsés vagy, hogy a szüleid tudnak ilyenkor segíteni! :-)

picuranyu írta...

Na jó, de gondolom heggel sem olyan király bicajozni? ;) Gondolom én, tapasztalatom persze nincs.

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.