2009. augusztus 4., kedd

Dominik

Ahogy kiderült,hogy babát várok,azonnal nekiestem a netnek és neveket kezdtem keresgélni.Lánynévből sokkal több tetszett,de az elejétől kezdve éreztem,hogy kisfiút várunk.Egyszercsak a d-hez érve beleszerettem egy névbe,szerintem gyönyörű.Rögtön tudtam,hogy elsőszülött fiam csak Dominik lehet.Azt hiszem az idő is igazolt,nagyon passzol rá a neve,Ő olyan kis 'Domis'.

Kicsi fiam!


Dominik

Naptári napok:
Nincs ilyen

Naptárban nem szereplõ névnapok:
Március 9.
Augusztus 4.
Október 14.

Név jelentése:
Istenhez tartozó, Istennek szentelt, vasárnap született

Név eredete:
Latin eredetû, a Dominicus névbõl

Név elemzése:
A Dominik név álmodozó személyiség kialakulását segíti. A béke és harmónia iránti vágya annyira erõs, hogy inkább kihátrál azokból a helyzetekbõl, ahol feszültséget észlel. Nagyon érzékeny és tudatos, de érzékenységét mások elõtt rejti. Mivel igencsak távolságtartó, és nem szereti, ha mások beleszólnak a dolgaiba, barátokat is nehezen talál. Ameddig nem érzi magát teljesen biztonságban, nem nyílik meg seniknek. A vágy, hogy másokon segítsen és a nagyvonalúsága sokszor olyan embereket is vonz, akik csak ki akarják használni.

Becenevek:
Domi, Domika, Doma, Domácska, Niki




15 megjegyzés:

Bibécske írta...

Boldogságos Névnapot Nagyfiú:)♥♥♥
Beki és Bibe

Vica írta...

Drága Dominik!Nagyon Boldog névnapot neked♥:)

Gabcsyék írta...

Boldog Névnapot ♥♥♥

Pattogo írta...

Boldogságos nevednapját kívánunk neked Domi!

A jányok. :D

Great írta...

Nagyon Sok Boldog Nevnapot Kivanunk Domi!:) puszi

matusi írta...

Boldog Domi napot Nektek!

linbori írta...

Boldog névnapot Domi!

(Hú ez a Niki becézés elég furi. :D Én Gábort sem tudtam soha Gabinak hívni...)

Anka írta...

Drága Domi!Nagyon Boldog Névnapot Kívánok Neked!♥♥

brü írta...

Boldog névnapot Domi :)

Bongianyu írta...

Nagyon Boldog Névnapot! És elmegyünk értetek a talihoz ;)! Ezen ne múljon :)! Puszi

GGabi írta...

Nagyon Boldog Névnapot Kívánok Dominak!:)

Mücc írta...

Isten éltesse a nagyfiút! :-)

Szandra írta...

Boldog névnapot Nagytesó!!!:)

Perec írta...

Boldog Névnapot Mr. Szempillának!
(megjegyzés: a Niki becenév levédve :D )

picuranyu írta...

Boldog névnapot! :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.