2009. június 29., hétfő

Nehéz az élet :D :D

14 megjegyzés:

linbori írta...

Jaj de édes!

Én pont a hétvégén kérdeztem Linától:Mi van nehéz az élet? Azt felelte,hogy könnyű :D:D:D

Anka írta...

De édes!:)Olyan jó pózokat tud felvenni!Haláli!:)

snow írta...

áááá kéééész ez a kép. és micsoda komoly arc. :D

picuranyu írta...

Hát bizony az. :) Itt van neki egy anya, aki a nyákdugóját keresi. :)))

Karen írta...

Hová merült el szép szemed világa?
Mi az, mit kétes távolban keres?
:D:D:D Úgy ül ott mintha azt nézegetné, ogy te fel alá rohangálsz:D

Lidi írta...

Amúgy csak addig a pillanatig volt így,míg lekaptam :D Jól sikerült :)

Rena írta...

Tündééééériiii:))

szilvo írta...

meg kell zabálni a kis gondolkodo

Bianka írta...

Angyal szivem! :)

any írta...

megzabálooooooooooooooooooooom:0)))))

ancsuka írta...

hát nehéz... :D

andy02 írta...

Nagyon széééééééép és zabálni való!puszi

GGabi írta...

hehe a Gondolkodó:)))
Imádom hogy ilyen kis husis:PPPP
sok puszi nektek***
talán ma mész szülni:))
bár én nem ezt a napot tippeltem!
szia:)

Mariann írta...

Nagyon édes! :-)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.