2009. június 21., vasárnap

37.hét


Előre leszögezem,nem ér a képen röhögni :D.Itt az új albérletben ugyanis nincs egészalakos tükör,így azt találtam ki,hogy a liftben fogok fényképezkedni...bocsi a vakuért :D.Nem a legjobb a minőség,dehát ezt nálam már meg is szokhattátok.Amúgyis most a méret a lényeg ;)

Egyébként teljesen jól vagyunk a pocak meg én.Azt hiszem sikerült felülkerekednem az elmúlt napok/hetek hisztis p.csa hangulatán.Most nyugodt vagyok,nem is sürgetem már annyira ezt a szülés dolgot,nem is értem a pár nappal ezelőtti önmagam...biztos a hormonok,na meg a front vagy a hold állása?

Kedden eljött meglátogatni minket az új védőnéni,Domi természetesen jó szokásához híven meg is mutatta,milyen egy igazi antiszoci gyerek,jól végigsírta azt a 15 percet
.Még aznap délután megvolt az első nst-m is,minden oké volt,szívhang szebb nem is lehetne.Fájások nulla.
Szerdán vizsgálaton voltam a dokimnál,a hüvely bacit is levette.A kiskönyvembe ez került: C2(1-1-0),szóval valamit csak ér az az állandó görcsölés és derékfájás,ami már 2-3 hete kínoz.Volt uh is,súlyt nem becsültek(szerintem kiakadt volna a gép...talán nem is mér addig,amekkora ketteskénk)
A 36 hetes adatok:
Fekvés: II.medence végű
Lepény:mellső falon jobb oldalon, G II
Magzatvíz közepes
BPD :10,02
HC:37,72
AC:33,28
FL:6,87
Norm.áramlási görbe
Azt mondta a doki(nem a sajátom),hogy ez valószínű császár lesz....váó ,micsoda hír:D.
A hét híre még,hogy Domi túl van a rettegett 15 hós oltáson.Volt egy kis sírás-rívás,de rosszabbra számítottam...ússzuk meg így a mellékhatásokat is :).
Most apjával apák napoznak...én meg pihenek(elvileg)

8 megjegyzés:

Anka írta...

Szép a pocid nagyon,és hatalmas!!!:)Kíváncsi vagyok mikor akar majd kibújni a babód.Lehet kihúzod a 40.hétig???
Domid meg még mindig tündéri!!!:)

brü írta...

Lift hihihi :)))
Szomszédok kár h nem jöttek épp:))
Honnan vannak a szmájlik??

any írta...

a szmájlik nagyon tutik! és a liftes kép is:0))))))))))

Judit /juci68/ írta...

Ötletes vagy a fotót illetően! Termetes szép poci! Kitartás! Mindjárt itt a vége és kibújik(vagy kiveszik) a kis "nem tudjuk mi lesz a neve" :) Hogy tudtál ide szmájlit rakni??? Ügyi!

Szandra írta...

Hihi, de jót mosolyogtam a liften:) De milyen leleményes vagy;)
Tervezett császár lesz, vagy azért megvárja a doki a végét? Belső heged milyen?

andy02 írta...

Örülök,hogy minden rendben,szép a pocid és Bence is kulcsozik ám de ő már kezdi unni!Puszi

ancsuka írta...

ha nem írod, fel sem tünik, hogy ez lift ;) a pocid jó nagy :)

szilvo írta...

a lift leleményes vagy és jó a kép nagyon és örülök hogy minden oké

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.