2009. június 26., péntek

Eldöntöttem

Mostanában egyre több általam olvasott és kedvelt blog íróját éri támadás.Egyszerűen nem tudom a gonosz vagy egyenesen perverz hozzászólásokat mire vélni,pláne ,hogy csak babás oldalakat olvasok.Felháborító,hogy egyesek miket meg nem engednek maguknak és elszomorító belegondolni,hogy esetleg a mi a képeinkkel is valaki,valahol visszaél.Mivel ez a blog elsősorban magamnak(nagyon sokszor olvasom vissza a régi dolgokat) és a gyerkőceimnek szól,én is úgy döntöttem,hogy bezárok.Félek,hogyha egyszer valamilyen atrocitás érne,nem lenne kedvem tovább írni.

Nem tudom,mikor lesz,de szülés után zárom kapuinkat.

28 megjegyzés:

brü írta...

Na egyetértek...főleg a képek miatt.
kovacskati21@gmail.com, már most szólok hogy kell :))

Great írta...

én is valószínű így teszek hamarosan:(
a címemet tudod, de a profilomban is megtalálod. puszi, és köszönöm előre is.

Pattogo írta...

Egyetértek. Én is gondolkoztam rajta. De úgy döntöttem, hogy megvárom az első negatív kommentet. Az emailcímem: rkosa81@gmail.com :D
Puszi

Anka írta...

Jól teszed!Remélem kapok meghívót!:)Címem:ana16@citromail.hu

AA írta...

Én is kérek: arab.andrea@citromail.hu
Köszi

szilvo írta...

megértem a döntésed én is kérek meghivot:buttereristvan@freemail.hu

picuranyu írta...

Sajnos egyre többen kényszerülünk erre. :(
Remélem engem sem hagysz majd ki a sorsból
picuranyu84@freemail.hu

Sallai írta...

Szia!
zugolvasód vagyok,ha lehet én is kérek szépen meghívót (sallai.ildiko@freemail.hu). Köszönettel, Ildikó

Bongianyu írta...

Ha egyszer valami beindul... Én megértem! Nemhiába zártam én is! Két kezem felemelem, hogy kérek meghívót. Bogyó blogjában ott van az emailcímem. Előre is köszönöm! Nagy puszi nektek

Bianka írta...

Szerintem is jól döntöttél! én is szeretnék meghívót! czirakibeata@citromail.hu Köszi! :)

Judit /juci68/ írta...

Mindenben egyetértek veled és megértem, hogy be akarsz zárni. Kérek szépen meghívót! jucim68@gmail.com
Nagyon nehéz már a pocakod, ugye? Kitartást! Lehet, hogy Júli.12.-én szülsz, ahogy jósoltam... ?? Jesszusom!! Akkor tuti elvágod a nyakam!!! puszi nektek

Ebdette írta...

Ha zársz, akkor kérek meghívót: szbernadettsz@citromail.hu Köszönöm :)

snow írta...

én is szeretnék kérni, ha lehet.
livia.meszaros@hotmail.com
köszönöm. :)

Andi,Leila írta...

Szia!Egy zugolvasó jelentkezik:).Picuranyutól látogattam el hozzád mindennap.Írni soha nem írtam,de sok hasznos tanácsot olvastam nálad!Ha lehet akkor szeretnék meghívót kérni:koosandrea@gmail.com
Köszönöm ha kapok!!

any írta...

ühhöm böhhöm botond8@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia.Én is kérhetek meghívót???
Előre is köszönöm:
beni.renata@gmail.com Rena20

GGabi írta...

Szia Lidi!
Én még birom engem úgysem sokan ismernek:DDDD
De a meghííjjjóórraaa én is igényt tartanék:PPP
gabica77@citromail.hu
Előre is köszönöm:)))
Puszi nektek***

Perec írta...

nikianyukaja@gmail.com köszi :)

Zadri írta...

Szeretnék én is kérni egy meghívót, ha nem gond.
palatinadrienn@freemail.hu

Bibécske írta...

Én is, én is :D:D:D
zsanettgyongy@yhoo.com
remélem az oldal eleget tesz az adatvédelmi előírásoknak:D:D:D és nem élnek vissza a mail címemmel:)))))
Persze ez csak vicc:);)

dutka niki írta...

Nehogymááá én kimaradjak!!!!!:D:D nikimatyas@freemail.hu

vnjudit írta...

vnjudit@gmail.com

Bogi írta...

szia!
zugolvasód vagyok, ha megoldható, szeretnék én is kérni meghívót! :)
lengyel.boglarka@gmail.com
Én is írok blogot (www.piciangyalkam.blogspot.com), de meghívós. Ha gondolod, szívesen küldök én is meghívót!
Előre is köszi
Bogi

Sziltó írta...

Én is szeretnélek továbbra is olvasni! silangel1@gmail.com Köszönöm előre is!!!

bettyke83 írta...

szia:)én is kérnék meghivót,jövök máskór is szivesen:)

betti83sep@gmail.com

Lidi írta...

Sziasztok!

Amint zárok,mennek a meghívók :)

Sallai,Andi,Zadri,Bogi,Sziltó,Bettyke üdv nálunk :)

És igen,én is szeretnék meghívót azokhoz,akik zártak : n.ildi@citromail.hu

Dóri írta...

Szia!

Én is zugolvasód vagyok, és ha lehet, akkor én is szeretnék meghívót.
Előre is köszönöm!

beckdori@gmail.com

Kitartást, nemsokára beindulnak az események!

Dóri

hermi67 írta...

kapok meghívót?herman.katalin@chello.hu

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.