2009. június 1., hétfő

Domi...

...beszédfejlődik

Ezt a részt tehettem volna akár idézőjelbe is.Egyelőre kábé három szót sikerült beazonosítanom,hogy mit is jelent nála.

Kutya = veve
Baba = bebe
Anya (??) = nyenye vagy enye vagy ene

Amúgy a bebe többfunkciós,minden másra is ezt használja,de a babára fixen :D(de bebe még a galamb,a cica,a lámpa stb...)

...mozgásfejlődik

Amióta elindult,hihetetlen gyorsan fejlődik.Már szó szerint szalad és körbegyalogolja a lakást...csak tudnám,akkor mire várt eddig?!

...játszik

Kedvence a bújócska és a fogócska.Imádja,ha az ajtó mögé bújok és megkereshet,utána pedig menekül és les hátrafele,hogy kergetem-e :).Ha látja,hogy megyek,akkor baromira rákapcsol(eddig mászva,ma már szaladva) és úgy röhög közben,hogy megzabálom :).Szereti a zsip-zsup kenderzsupot is.Egyébként nagyon szépen eljátszik egyedül is,építőzik és pakolászik ide-oda :) .A játszón a csúszda a kedvence.

...eszik

Egyre kevésbé akaródzik neki enni,igaz annyi dolga van állandóan,hogy egyszerűen nem ér rá bekapni egy pár falatot.Kizárólag az etetőszékben etetem,de ott is körbe kell bástyázni játékkal,ha azt akarom,hogy valami le is csússzon a torkán.Persze erőltetni sosem szoktam neki,de azért szeretem a nagyjából fix napirendet.Az ivást meg nem is említem,alig tudok egy pár kortyot belekönyörögni napközben.Most úgy néz ki,hogy talán a 1,5 literes palackból elfogadja a vizet.Micsoda hepp :O :D

Nagyon kíváncsi vagyok,hogy ebbe a jól megszokott kis életébe hogyan fogja a tesóját fogadni.Remélem megússzuk kisebb súrlódásokkal :)

8 megjegyzés:

picuranyu írta...

Emlékszem, öcsém nyanyának hívta anyumat. :))) Szóval téged édesen becézget. ;)

Unknown írta...

Nagyon édes:)
és az evés Bekinek sem az erőssége:(
És szerintem tesót jól fogadja majd:) csak készítsétek elő a terepet:)
Sok puszi:)

Bibécske írta...

Ja, és Bibe voltam, de gondolom a Bekiből rájöttél:D:D

Névtelen írta...

Nagyon kis ügyes. :)
Eleinte én Dórinak nyanya voltam :)))
Jókat mosolyogtak rajta a rokonok. Mára csiszolódott nana-ra!
Dóri is szereti a fogócskát, úgy tud rötyögni :)))
Nagyon édesek!
Remélem, hogy minden könnyen megy majd kistesóval is :)
Puszi!

Great írta...

az "enye" az nagyon szép:)
mi azért tanítottunk "mami"-t, mert az internacionális, amugy mama-nak hiv:)))
biztos minden rendben lesz ,ha Bence is megerkezik, ugyes menedszer vagy Te:)
a fix napirendbe, csak egy biztos. fix, hogy változik;)

viktotria16 írta...

De édes....huu de kivi vok hogy az én picim hogy fogja majd mondani!
Sok puszi

Gabcsyék írta...

Kid édes :) Énis kivi vagyok :)) Jövök hozzád okosodni majd :))

Bongianyu írta...

:D! Elképzelem, ahogy rohangál a lakásban és kiabál neked, hogy "eneee"! Az evés pedig szerintem korszakfüggő. Valamikor jobban, valamikor kevésbé jobban esznek. Nálunk is lecsúszik olykor egy fél csülök, de van olyan nap, amikor két tányér leves megfogta. A körülbástyázás nemevős időszakban ismerős :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.