2009. október 7., szerda

Soha többet teszkóba!

Igaz nem ez az első alkalom,mikor megfogadom,hogy nem megyek többet vásárolni két ekkorával.De ezentúl tényleg nem :D

Méghozzá ezért:

Nyolckor felfedezem,hogy 4 zacskó gyorsrizsen kívül semmi,de semmi nincs itthon.Eltervezem,hogy átugrunk a teszkóba,ami 5 perc normál esetben tőlünk.De tudom,hogy nem lesz egy gyaloggalopp,mert még össze kell pakolnom,etetnem kell,pelenkát cserélni,átöltöztetni.Mire Bálinttal végzek,kezdhetem ugyanezt elölről Domival,aztán újra összepakolni,mert persze ő időközben szétpakolt.10-re felöltözünk,mindhárman útra készen vagyunk és bár eddig sem volt egyszerű,most jön csak a neheze.
-Domi,gyere lécci,induljunk a boltba.....Domi öt perce állok az ajtóban,ránk melegszik a ruha,tényleg induljunk.
Öt perc alatt elbotorkál az ajtóig,közben motorozik egyet,feldönti a babakocsiját,egy kézzel lesöpri a játékokat a polcról és szétrúgja a cipőket az előszobában.Végre be tudom zárni az ajtót.Hívom a liftet,kezemben Bálint,már teljesen összeizzadtunk.Ideér a lift.
-Domi lécci állj fel a lépcsőről,itt a lift.....Domi lécci ne hagyd a folyósó közepén a kulcsom....Domi gyere 5 perce tartom a liftet,lehet,hogy más is szívesen használná.
Végre bent vagyunk a liftben,már előre félek,hogy amíg beteszem lent Bálintot a babakocsiba,addig Domi leesik azon a 10 lépcsőfokon,ami levezet az ajtóhoz.Megkérem,hogy üljön le a lépcsőre,amíg elrendezem a tesóját.Szerencsére leül,persze csak miután végigszagolgatta a virágot az előtérben.
Elindulunk,Domi azonnal kiszaladna az útra,de mindig időben elkapom :D
Elhaladunk a két ház között,tele van minden gesztenyével.Természetesen egyet sem hagyhatunk ott,mert nem elég az a 3 teszkós szatyornyi,ami otthon van.
-Domi,gyere kisfiam haladjunk,így sosem lesz ebéd.Domi ne szedd össze az üvegszilánkokat,a csikkeket és a kutyakakit se lécci.
Elérünk a teszkóba(30 perc alatt körülbelül).Domi azonnal nekiáll lepakolni a paradicsomokat.Aztán szépen sorban a banánokat,paprikákat,szilvát.És kiszórná a mogyorót is.Csalogatom a hűtő fele,hogy aztán végighisztizze a teszkót,miközben én nyugtatom:
-Domi tudod,hogy előbb ki kell fizetni a túrórudit,csak utána bonthatjuk ki.
Ezen kívül még ezek a mondatok hangzanak el a számból:
-Domi nem veszünk most pufit,hipót,öblítőt,mosószert,homokozó szettet.
Végre elérünk a pénztárhoz,ahol már Bálint sem bírja szó nélkül,elkezd sírni...ettől Domi is elkezd sírni,én hirtelen nem is tudom melyikhez szóljak,felkapom Domit,Bálintot próbálom nyugtatni.Mindenki minket néz már.Az előttem álló nő megszán és előreenged.Pedig nincsenek erre betanítva a fiúk,de ilyenkor azért kapóra jön :D
Nagy nehezen fizetek,a visszajárót leszórom,alig tudok elpakolni,a cucc épphogy befér a babakocsiba alulra.De kész vagyunk,indulhatunk haza.... hogy aztán itthon észrevegyem,hogy nem vettem kenyeret.Király

15 megjegyzés:

snow írta...

:DDDD
ne haragudj, de én olyan jót nevettem ezen. mintha magunkról olvastam volna. :DDD

any írta...

csatlakozom az előttem szólóhoz:0)))

domo írta...

:):)szijjjaaaa ez nagyon jól sikerült:D:Dmármint a nejegyzés:P
puszi a skacoknak :)

solya írta...

ismerős a helyzet nagyon,igaz én csak egy gyerekkel voltam így,de ő kitett kettőt.....
de az utolsó mondatod nagyon király,meg az bólogató izé,haláli..:))))))))))))))))

Reni írta...

Elképzeltelek...:)))

Bianka írta...

:)) :)) :))

dutka niki írta...

Bocs!De nagyon röhögök!:D:D:D:D:D

ancsuka írta...

uuuu, kizárt, hogy én ezt így bírnám, le a kalappal. Én anno mikor Vivi még 2 éves körül volt, többen mondták mikor jön a tesó? Mondtam mi? tesó? ááá majd én kettővel nem bírnám. Mondjuk nekünk lakás gondunk is volt még anno, de ha minden klappol akkor sem vállaltam volna be a másodikat. Így minden tiszteletem az ilyen szülőknek mint ti.

Judit /juci68/ írta...

Lidim! Ezt az írásodat én egy Kismama Pulitzer-díjjal jutalmaznám!!! Haláli jó!!!!

andy02 írta...

Lécci csak azért menj még egyszer tescoba,hogy valaki ezt felvehesse mert ezután az irás után ha ezt végig nézném bepisálnék a röhögéstől.Amúgy én ezt itt a helyi boltban is ugyanigy eljátszom :))))))))))

Pattogo írta...

:D:D:D:D:D naggyon jóó. :D:D:D Velem is előfordult már hasonló. Bár ha egyedül megyek akkor is elfelejtek mindent.... :D Én 3x próbáltam meg mindkét gyerekkel együtt vásárolni menni, ráadásul erős felnőtt többségben voltunk ( 3 felnőtt, 2 gyerek ), de akkor sem sikerült. :s :D

Rena írta...

Szia Lidi:Nekem csak Martina van,de ő is ugyan ezt csinálja mint Domi,bár én a hisztit azzal kezelem,hogy veszek neki egy túró rudit,és én kibontom,majd a papírt a pénztárnál odaadom.:))
és még eszi a rudit szépen beültetem a bevásárlókocsiba:))persze a nagy gurulósba:))

Mücc írta...

Hát ez ilyen! :-)) És még "jobb" lesz, ha majd mégtöbb ruhát kell rájuk adni!:-))

AA írta...

:D:D

Perec írta...

:)))))

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.