2009. október 15., csütörtök

Domiról

Nagyobbik kisfiam két időszakát éli felváltva.

Van egyszer a nagyon anyás időszak,amikor állandóan a fenekemben lóg,velem alszik,egész nap nyanyázik.DE simán eljátszik egyedül,elmászkál itthon.Ha esetleg kimegyek mellőle pisilni,nem ébred föl,nem szorongatja egész éjjel a fülem és nemcsak a nyakamba szuszogva bír aludni.

Aztán van a rettentően-borzalmasan-marhára anyás időszak,amikor egész egyszerűen csak visít,ha nem vagyok a közelében(úgy 10 centire max).Egész nap csak nyanya-nyanya-nyanya.Ilyen napokon legszívesebben csak az ölemben üldögélne és bújna.Éjjel is ha megmoccanok már mászik rám.Miközben Bálintot etetem ő csak zokog,hiába vagyok mellette :(.

Ezek elég nehéz és fárasztó napok és most is épp ezeket próbáljuk meg élni/túlélni.

A szóban forgó alvás közben :D:





6 megjegyzés:

andy02 írta...

De édesen alszik :)

Bibécske írta...

hű de rég kommenteltem Nálatok:O:O Pedig kukkolok azért csak lusta vagyok:))
Nagyon édes a képeken:) és a videók is jók:)

Anka írta...

Milyen édesen alszik!:)Kis anyamániás!:)

any írta...

na pótoltam lemaradásomat bár most nem volt sok:0))) Domi tündéri..hányszor verte be a fejét a csapba?.0))
Bálintnak hogy nagyfiúsodik az arca♥
az első 6 hónapon jót röhögtem:0)))))

matusi írta...

de édes, mint aki még mindig a füledet fogja:)
ezek a zokogások:( Ferike odabújik a hátam mögé, és pöttyözik:)ha épp anyás napja van

AA írta...

Tényleg megzabálom most már:).

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.