2009. október 6., kedd

Nyitok...zárok...nyitok....zárok

Megnyugtatásul közlöm,hogy nem bolondultam ám meg teljesen(még :D )...csak egy kicsit bizonytalanná tesz ez a virtuális világ.Egyszer igenis szeretném,hogy bárki bárhonnan olvasson minket,aztán megijedek és inkább hagynám a nyilvánosságot és csak magunknak írnék.Most épp egy köztes megoldást választottam,bezártam és sok mindenkit kizártam.Szinte csak olyanokat engedtem be,akiket már személyesen is megismerhettem,Most így vagyok nyugodt,de lehet,hogy pár hét múlva megint másként gondolom majd és újra kinyitok :D

13 megjegyzés:

Karen írta...

örülök,hogy én is közte lehetek:)pusza

Márti írta...

megértelek, én egy másik fajta megoldást találtam, majd megmutatom:)
szép a külső:)
és a fiúk fantasztikusak!

Judit /juci68/ írta...

Nagyon örülök, hogy itt lehetek ! puszi

hermi67 írta...

Nagyon szép lett a blogod:-).
Érdekes,én még sosem gondolkodtam el azon,hogy bezárjak.
De ha mégis bezársz,jelentkezem egy meghívóra,jó? Csók♥

brü írta...

hermi drágám itt vagy,Lidi bezárt:))

GGabi írta...

Juujjj de jó én is itt lehetek:))
Köszönjük Milánnal hogy kuksizhatunk titeket:D
Puszi***

Bianka írta...

Köszönöm, hogy itt lehetek! :) Szivecskét is írnék ide, de nem tudok. :)

Perec írta...

Hát, kb én is mindig így vagyok, hol így gondolom, hol úgy. Akiket kizártál, nem kérdezgetnek?
Megtisztelő, hogy itt lehetek!! Köfi :)

Lidi írta...

jaj,ne köszönjétek már.Tökre zavarba hoztok,én örülök,hogy velünk tartotok ;)

Anka írta...

Én is köszönöm,hogy veletek lehetetek és olvashatlak!:)

AA írta...

Köszönöm, hogy olvashatlak.Pedig nem is találkoztunk még személyesen:)pusza

Annamari írta...

Köszönöm ,hogy itt lehetek .....
hát ami Hugonál megy elbizonytalanit engem is :// bezárnék én is de nem elég a meghívó és nem tudok szűrni annyit.

cztimi írta...

Nagyon tetszik ahogy írsz, örülök, hogy épp egy nyitott korszakban bukkantam rátok:-). Ha este elalszik az én Másfélévesem még visszajövök olvasgatni:-)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.