2009. április 8., szerda

Tegnap 9.15-re volt időpontom az új védőnéninkhez.Szerencsére ő is nagyon kedves,csak úgy,mint az előző is volt.Vittem magammal Domit is,hogy bemutassam neki.Hát mondhatom jól sikerült :D.Domi végigordította az ottlétünket az elejétől a végéig :O .Egyszerűen nem értem,hogy miért ilyen félénk :O,se vérnyomást nem tudtunk tőle mérni,se váltani pár szót,se semmi :D.Háromszor levert a víz,mire végeztünk :D,én meg nagy naivan még arra is gondoltam,hogy őt is leméretem...hihi :D.Azért egy súlymérést csak sikerült összehoznunk nagy nehezen,79 kiló vagyok,ami 10 pluszt jelent(eddig :-/).Érdekes,hogy 26 hetesen Domival is pont ennyi pluszom volt....remélem azért most nem jön még ehhez 13,mint vele anno :(.

Egyébként minden rendben velünk,alig vagyunk itthon.Élvezzük a jó időt,sokat mászkálunk.Már játszózni is gyakran járunk.Vagy éppen galambot nézni :) meg van értük őrülve,sikongat és hangosan röhög rajtuk :D

Vasárnap grillezni-horgászni voltunk itt az egyik közeli tónál,szuper idő volt,jól le is barnultunk :),kis malacomnak még a füle hegye is piros volt,tök jól érezte magát a szabadban,hazafele pedig szó szerint beájult az autóban :).Egy ismerős párral mentünk és az ő két hónapos kislányukkal :) ,jaj de jó volt ilyen picit babusgatni :)

Ma reggel pedig kitört a gyerekből a fészekrakó ösztön,amíg én ágyat csináltam,elpakoltam stb. ő átrendezte a szobáját :D

Szóval nem unatkozunk egy cseppet sem :D

4 megjegyzés:

picuranyu írta...

Izgalmasan telnek napjaitok. :) Látom Domi segít neked a pakolásban. Biztos úgy gondolta, segít neked, mert te mindent rossz helyre tettél vissza. :))

Bongianyu írta...

Örülök, hogy minden rendben:). A védőnénis sztori ismerős :D. Minden tanácsadás 1 órára rúg/ott, hiába csak 10 perc lett volna. Valahogy ráéreznek, hogy most itt a produkció ideje :)). Azért a napok is zajlanak nálatok is. Jól van :D!!

hermi67 írta...

Nagyon édes Domid:-9. Puszi♥

szilvo írta...

de jo hogy minden oké millio csok

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.