2009. április 23., csütörtök

Dominik fura dolgai

Sírós apropója (is) van ennek a bejegyzésnek.

Tegnap Domi megint zokogva ébredt 10 óra körül este.Eddig a 13 hónapja alatt körülbelül négyszer fordult elő a következő eset:keservesen sír,de úgy hogy egyszerűen vigasztalhatatlan.Tíz perc alatt sem lehet megnyugtatni,csak rúgja ki magát a kezemből és ordít és sikongat,egészen addig,hogy a hideg víz is kiveri :( .Mindezt álmában,felébreszteni is lehetetlen :-/.Aztán 10-15 perc után olyan hirtelen,ahogy kezdte,abba is hagyja...hüppög még pár percig és teljesen nyugodtan alszik tovább,mintha mi sem történt volna:O .Három dologra gondolok:
1.rosszat álmodik
2.elzsibbad valamije
3.valamitől megijed
Aztán lehet,hogy valami teljesen másról van szó,mindenesetre elég rémisztő :( .Mostmár rutinosabb vagyok,de az első ilyennél az ügyeletre akartam vinni.

A másik eddig még meg nem értett furcsa szokása,hogy szelektálja a kaját.Az oké,hogy a húst mindig előbbre helyezi a kenyérnél:D,de azt nem értem,hogy egyféle kajából,miért válogat ki falatokat,amiket a kaja végén eszik meg (ha el nem feledkezik róluk :D )
Így és mindig oda:

Retteg az idegenektől,ha az utcán bárki kicsit is közelebb lép hozzá,mint illene,akkor azonnal ordít.Hogy arról ne is beszéljek,mikor hozzánk jön valaki :D.De mindegy is,ő ilyen.Már nem is várom,hogyha nagyobb lesz,kinövi:) .Csak néha kellemetlen :D

9 megjegyzés:

linbori írta...

Hihi én a mai napig válogatom a tányér szélére a legfinomabbnak tűnő falatokat amit a végén eszek meg.Anyum is ezt csinálja. Gyerekkoromban azzal idegeltem,hogy amit félretett azt leettem,hogy ugye nekem tette oda... :D:D:D

hermi67 írta...

Énise legfinomabb falatokat hagyom utoljára.-D.A sírás rémísztő lehet....Az idegenektől való félést szerintem ki fogja nőni,csak később.

Névtelen írta...

Szerintem valami rosszat álmodhat. Dóri is csinált ilyet a múltkor, bár nem ennyire erősen sírt. Sírt, bementem hozzá, simogattam és egy idő után abbahagyta úgy ahogy kezdte. Szerintem fel sem ébredt. Doki nénink szerint ilyenkor már elkezdenek álmodni és ha napközben valami olyan éri, ami úgymond izgalomban tartja, akkor az visszatérhezt álmában. Lehet, hogy az idegenektől való félelme játszhat közre?
Ja és a másik, hogy Dóri még akkor csinálta ezt, amikor náthás volt és annyira kiszáradt a szája éjjel, hogy arra ébredt, hogy szinte fáj a nyelés - ilyenkor ivott egy-két korty vizet és már bújt is vissza aludni. Ez csak egy ötlet volt.
Remélem azért hamar kinövi!
Puszi Nektek!

ancsuka írta...

Ilyen Vivivel is van, igaz ő felébred. Próbáld meg ha van rá mód és besűrűsödik, hogy az ágyát átteszed máshová. Én hiszek az ilyenben, lehet rossz helyen van az ágya.

Bibécske írta...

Az első része, fura, én is biztos aggódnék, de talán lehet rosszat álmodik.
Az második része, nagyon édes:)) megzabálom:)))
A harmadik része, viszont, nem olyan nagy baj, Bekivel nekem épp az a bajom, hogy túl barátságos mindenkivel. Simán felkéretkezik bárkijez:-/ szóval, ha innen nézed, talán jobb is:)
Sok puszi nektek:)

Bianka írta...

Amikor Bianka ennyi idős volt, mint most Domi nálunk is ez volt, hogy félt az idegenektől. Mindenkitől csak sírt. Most így 3 évesen már megválogatja, aki szimpi neki azzal beszélget, aki nem azelől bújik és szégyenlősködik. Nyugi, majd kinövi :) Nekem is mindenki ezt mondta, de még néha a mai napig sem hiszem el ;-) Kitartás, tudom milyen. :( :)

Perec írta...

Szerintem, és Nixon alapján:
1. rosszat álmodik
2. ő így játszik, nekik az evés is játék (azt mondják az okosok)
3. Kinövi, lehet, hogy nem fog vigyorogni mindenkire, de hát nna, én megértem :D

Bongianyu írta...

Bongor is szokott így sírni. Csukott szem, kilöki magát a kezemből, és nem lehet felébreszteni. Én is a rossz álomra szavazok, bár megnyugtatóan én sem jöttem rá. Az idegenes történet el fog múlni. És a kaját minden valamire való kis ínyenc szétválogatja. Próbáld ki, ha egyszer a kiválogatott falatokat elveszed :), tuti óriás balhé lesz belőle :DD, hiszen azok a legfinomabbak :)

andy02 írta...

Képzeld ilyen volt a Bencének is és ő sem engedte még azt sem,hogy megszeretgessem lökött el magától:( én arra tippeltem akkor hogy hirtelen valami hasító fájdalmat érzett pl.fogzás miatt!Mostanában nincs ilyen:Szerintem Dominak is valami ilyen lehet!Puszi

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.