2009. április 2., csütörtök

4 hetes vizsgálaton...

...voltam ma délután.Nem volt valami hosszú a látogatás a dokimnál,de ez mindig jót jelent.Hiába a görcsök és a keményedések a méhszájam teljesen zárt,azt mondta pont olyan,amilyennek lennie kell :) .Jövő kedden megyek a védőnőhöz,utána csütörtökön(16.-án) a vércukor vizsgálatra.És ami a leghihetetlenebb,hogy a következő ultrahang már a szülés előtti lesz 32 hetesen :O .Tudtam,hogy hamar el fog telni ez a 9 hónap,na de kérem,hogy ennyire :O .Csak lesek :)

Más

Kedden kellett vinnem Domit az egyéves kontrollra(az oxigénhiány miatt).Én azt hittem,hogy majd jó alaposan megvizsgálják,mert hát ugye ez mégiscsak komoly dolog,de nem :(.Csak belenézett a doki a papírjaiba és amikor látta,hogy 4 hónaposan kellett utoljára a fejlődés neurológiára mennünk,akkor kész,gyógyultnak is nyilvánította :O :-/ . Ez engem finoman és nőiesen fogalmazva sem nyugtatott meg. Kérek is beutalót saját szakállra,inkább nézzenek rá,minthogy valami baj legyen.Nem is értem,komolyan... :-/

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aztaaaaa, nem semmi. Nemrég újságoltad, hogy érkezik Domitesó :) És most már komolyan nem sokára érkezik.
Megértelek, hogy aggódsz. Én is aggódnék, az a biztos, hogy ha megnézik :)

andy02 írta...

Örülök,hogy pocakkal minden rendben,Én is kérnék beutalót igenis nézzék meg komolyabban,hogy tényleg minden rendben van.Puszi

picuranyu írta...

Örülök, hogy tesóval minden rendben van ott bent. :)
A dokit viszont nem értem. :S Én is kérnék beutalót, ezt azért nem szabadott volna félvállról vennie. :(

hermi67 írta...

Szia, de jó,hogy mindenoké apocilakóval!
A doki meg menjen a p...ba,én is elvinném a gyereket!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.